تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

8

اهمیت استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در بیمه تجارت‌نو

  • کد خبر : 3596
  • 17 مهر 1400 - 18:02
سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، جذب پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال 1400را از برنامه‌های شرکت بیمه‌تجارت‌نو خواند.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ عباس آقابراری گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو برای دستیابی به پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال درنظر دارد با تغییر ترکیب و تقویت شبکه فروش، به سمت پرتفوهای با ریسک کمتر حرکت کند و به همین منظور تقویت خرده فروشی را بعنوان یکی از اهداف خود در برنامه شش ماهه دوم سال 1400 قرار داده است.

وی، ادامه داد: استارت‌آپ‌های بیمه‌ای مخصوص بیمه تجارت‌نو برای نمایندگان و شبکه فروش به منظور تقویت خرده فروشی طراحی و توسعه داده شده که از آن جمله نرم‌افزار “بنوشاپ” با قابلیت جذب بازاریاب سبب افزایش خرده فروشی و بهبود سبد پرتفویی نمایندگان خواهد شد.

آقابراری، بااشاره به ماندگاری بیشتر پرتفوهای خرد در شرکت‌های بیمه، گفت:پیش بینی می شود با استفاده از نرم افزار بنوشاپ در رشته‌هایی مانند آتش‌سوزی، بدنه اتومبیل و رشته‌هایی که از حالت سازمانی و مناقصه‌ای خارج هستند، فروش قابل توجهی داشته باشیم.

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: ضمن آنکه استفاده از استارت آپ‌ها و روش‌های نوین بازاریابی در شش ماهه دوم برای بیمه تجارت‌نو از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، طرح‌ها، جشنواره‌های فروش و طرح‌های آسان فروش هم در برنامه‌های کاری این شرکت قرار گرفته تا نمایندگان بتوانند با افزایش کمی و کیفی فروش، هزینه تمام شده فروش خود را کاهش دهند.

آقابراری،درخصوص علت اقبال بالای بیمه‌گذاران به بیمه تجارت‌نو، گفت: مشتری مداری ، تسهیل در صدور بیمه نامه ها و ارزیابی خسارت، اطلاع رسانی لحظه ای از وضعیت پرونده ها، ارتباط مستمر با بیمه گذاران و زیاندیدگان، ارزیابی و پرداخت خسارت برخط، حذف بروکراسی اداری با تمرکز بر کیفیت و سرعت در پرداخت خسارت توانسته رضایت مندی بیمه گذاران را جلب نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی