تاریخ : چهارشنبه, 12 مهر , 1402 20 ربيع أول 1445 Wednesday, 4 October , 2023

اخبار داغ

پرداخت بیش از 52 هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت مدیر عامل بانک توسعه تعاون: نظام بانکی نقطه قوت جمهوری اسلامی است پرداخت بیش از 16 هزار میلیارد ریال در قالب 13 هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه در شهریور ماه افتتاح فاز اول بیمارستان دیجیتال با استانداردهای جهانی توسط مدیرعامل بانک ملی ایران اتمام پروژه ساخت دیتاسنتر بانک گردشگری 48 ساعت فرصت برای برنده شدن در قرعه کشی بیش از 10 هزار جایزه بانک گردشگری افزایش سودآوری و جلب رضایت سهامداران باید در اولویت برنامه‌های شرکت باشد ساخت ده هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن با مشارکت بانک ملی ایران در استان فارس معرفی خدمات سکوی (پلتفرم) تخصصی آسانیسم، خدمات پرستاری از سالمندان گرامی همراهی شرکت به پرداخت ملت با دانش آموزان اختلالات طیف اوتیسم در ماه مهر در دیدار استاندار فارس با مدیرعامل بانک ملی ایران مطرح شد: عملکرد بانک ملی ایران در پیشبرد طرح های توسعه ای استان وحمایت های همه جانبه از بنگاه های تولیدی واقتصادی شایسته تقدیر است در حاشیه نشست مدیرعامل بانک ملی ایران با مجمع نمایندگان استان فارس صورت گرفت: تقدیر از اقدامات بانک ملی ایران در استان فارس آمادگی بانک ملی ایران برای تامین مالی همه جانبه واحدهای تولیدی استان فارس ​پیام سرپرست بانک صادرات ایران به مناسبت «هفته وحدت» تقویت همکاری های بانک ملی ایران و سازمان بهزیستی کشور با امضای تفاهمنامه همکاری با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بانک سپه برگزار شد برگزاری دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران تقویت حوزه بازاریابی، مهمترین ماموریت معاون جدید بانک توسعه تعاون معرفی خدمات بانک سامان در نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما دانشگاه خاتم میزبان دومین همایش فصلی شورای انجمن‌های علمی ایران با موضوع نقد و ارزیابی مواد محیط‏‌زیستی لایحه برنامه هفتم توسعه افتتاح شعبه مرزداران بانک اقتصادنوین در تهران

4

اهمیت استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در بیمه تجارت‌نو

  • کد خبر : 3596
  • 17 مهر 1400 - 18:02
سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، جذب پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال 1400را از برنامه‌های شرکت بیمه‌تجارت‌نو خواند.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ عباس آقابراری گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو برای دستیابی به پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال درنظر دارد با تغییر ترکیب و تقویت شبکه فروش، به سمت پرتفوهای با ریسک کمتر حرکت کند و به همین منظور تقویت خرده فروشی را بعنوان یکی از اهداف خود در برنامه شش ماهه دوم سال 1400 قرار داده است.

وی، ادامه داد: استارت‌آپ‌های بیمه‌ای مخصوص بیمه تجارت‌نو برای نمایندگان و شبکه فروش به منظور تقویت خرده فروشی طراحی و توسعه داده شده که از آن جمله نرم‌افزار “بنوشاپ” با قابلیت جذب بازاریاب سبب افزایش خرده فروشی و بهبود سبد پرتفویی نمایندگان خواهد شد.

آقابراری، بااشاره به ماندگاری بیشتر پرتفوهای خرد در شرکت‌های بیمه، گفت:پیش بینی می شود با استفاده از نرم افزار بنوشاپ در رشته‌هایی مانند آتش‌سوزی، بدنه اتومبیل و رشته‌هایی که از حالت سازمانی و مناقصه‌ای خارج هستند، فروش قابل توجهی داشته باشیم.

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: ضمن آنکه استفاده از استارت آپ‌ها و روش‌های نوین بازاریابی در شش ماهه دوم برای بیمه تجارت‌نو از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، طرح‌ها، جشنواره‌های فروش و طرح‌های آسان فروش هم در برنامه‌های کاری این شرکت قرار گرفته تا نمایندگان بتوانند با افزایش کمی و کیفی فروش، هزینه تمام شده فروش خود را کاهش دهند.

آقابراری،درخصوص علت اقبال بالای بیمه‌گذاران به بیمه تجارت‌نو، گفت: مشتری مداری ، تسهیل در صدور بیمه نامه ها و ارزیابی خسارت، اطلاع رسانی لحظه ای از وضعیت پرونده ها، ارتباط مستمر با بیمه گذاران و زیاندیدگان، ارزیابی و پرداخت خسارت برخط، حذف بروکراسی اداری با تمرکز بر کیفیت و سرعت در پرداخت خسارت توانسته رضایت مندی بیمه گذاران را جلب نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی