تاریخ : جمعه, 18 آبان , 1403 7 جماد أول 1446 Friday, 8 November , 2024

اخبار داغ

سامانه معاملات برخط «تجارت تریدر» توسط کارگزاری بانک تجارت آغاز به کار کرد تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و بیمه کوثر امضا شد رونمایی از سامانه بیمه مرهونات مشتریان بانک تجارت اعطای تسهیلات با پشتوانه چک و سفته الکترونیک در شعب بانک صادرات ایران گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه پارسیان برگزار شد هلدینگ بانک تجارت، تفاوت‌ها را در کیش اینوکس ۲۰۲۴ رقم می‌زند قدردانی رئیس سازمان بورس از خدمات نوین بانک صادرات ایران آغاز فعالیت بانک سپه در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (کیش اینوکس ۲۰۲۴) با حضور حسینی قائم مقام مدیرعامل امکان اتصال امید بوم به سامانه جامع اشتغال کشور برای تسهیل تسهیلات اشتغالزایی سربازان CBM چیست و چگونه در حمل‌ و‌ نقل محاسبه می‌شود؟ حضور خانواده بزرگ بانک صادرات ایران در کیش اینوکس 2024 نقش پررنگ بانک تجارت در حجم عملیات و مبادلات ارزی کشور تجربه بانکداری 186 هزار دانش‌آموز با سپهرکارت دانش‌آموزی بانک صادرات ایران مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت حضور بیمه پارسیان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران ​نشست مشترک مدیران عامل بانک صادرات ایران و ایران‌خودرو برگزار شد/عظیمی: بانک صادرات ایران یکی از مطمئن‌ترین تکیه‌گاه‌های تولید کشور است رشد درآمد عملیاتی و سود انباشته در گزارش میاندوره‌ای 6 ماهه بانک پاسارگاد بانک سپه قهرمان مسابقات المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور شد بررسی راهکارهای استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در کاهش هزینه های سلامت آغاز به‌کار سامانه بازار ارز توافقی در آینده نزدیک ​امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات ایران و اسنپ/ بانک صادرات ایران و اسنپ، دست در دست یکدیگر در مسیر شکوفایی دیجیتالی

8

اهمیت استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در بیمه تجارت‌نو

  • کد خبر : 3596
  • 17 مهر 1400 - 18:02
سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، جذب پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال 1400را از برنامه‌های شرکت بیمه‌تجارت‌نو خواند.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ عباس آقابراری گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو برای دستیابی به پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال درنظر دارد با تغییر ترکیب و تقویت شبکه فروش، به سمت پرتفوهای با ریسک کمتر حرکت کند و به همین منظور تقویت خرده فروشی را بعنوان یکی از اهداف خود در برنامه شش ماهه دوم سال 1400 قرار داده است.

وی، ادامه داد: استارت‌آپ‌های بیمه‌ای مخصوص بیمه تجارت‌نو برای نمایندگان و شبکه فروش به منظور تقویت خرده فروشی طراحی و توسعه داده شده که از آن جمله نرم‌افزار “بنوشاپ” با قابلیت جذب بازاریاب سبب افزایش خرده فروشی و بهبود سبد پرتفویی نمایندگان خواهد شد.

آقابراری، بااشاره به ماندگاری بیشتر پرتفوهای خرد در شرکت‌های بیمه، گفت:پیش بینی می شود با استفاده از نرم افزار بنوشاپ در رشته‌هایی مانند آتش‌سوزی، بدنه اتومبیل و رشته‌هایی که از حالت سازمانی و مناقصه‌ای خارج هستند، فروش قابل توجهی داشته باشیم.

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: ضمن آنکه استفاده از استارت آپ‌ها و روش‌های نوین بازاریابی در شش ماهه دوم برای بیمه تجارت‌نو از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، طرح‌ها، جشنواره‌های فروش و طرح‌های آسان فروش هم در برنامه‌های کاری این شرکت قرار گرفته تا نمایندگان بتوانند با افزایش کمی و کیفی فروش، هزینه تمام شده فروش خود را کاهش دهند.

آقابراری،درخصوص علت اقبال بالای بیمه‌گذاران به بیمه تجارت‌نو، گفت: مشتری مداری ، تسهیل در صدور بیمه نامه ها و ارزیابی خسارت، اطلاع رسانی لحظه ای از وضعیت پرونده ها، ارتباط مستمر با بیمه گذاران و زیاندیدگان، ارزیابی و پرداخت خسارت برخط، حذف بروکراسی اداری با تمرکز بر کیفیت و سرعت در پرداخت خسارت توانسته رضایت مندی بیمه گذاران را جلب نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی