تاریخ : دوشنبه, 24 مرداد , 1401 18 محرم 1444 Monday, 15 August , 2022

اخبار داغ

پست بانک ایران شیوه نامه اجرایی تامین مالی کشاورزی قراردادی را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد مانع‌زدایی از تولید در دستور کار بانک صادرات ایران است بانک کارآفرین با بیمارستان پارسیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد ثمره حمایت دولت از بانک توسعه تعاون رشد تولید و اشتغال‌زایی می باشد توسعه همکاری های گسترده بانک ملی ایران با صنایع کشور پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان صنایع کوچک و متوسط نیاز به تسهیل گری در مقررات واردات ‌و صادرات دارند رویکرد نطام اموزشی کشور باید در جهت پرورش نوآوری و کارآفرینی باشد حضور قهرمان ملی پاورلیفتینگ در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سپه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسعه نوآوری نشان ارائه کارت هواداری باشگاه استقلال از سوی بانک شهر شش کلید جدید در «کیلید» بانک آینده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی پست بانک ایران: ارتقا معیشت همکاران اولویت برنامه‌های معاونت توسعه سرمایه انسانی است بانک صادرات ایران برای ارتقای سهم از بازار تلاش‌های جدیدی آغاز کرده است نقش سیاست‌های حمایتی دولت از بانک توسعه تعاون فقدان قوانین و لوایح معین از فعالیت تشکل‌های مردمی ارایه سرویس استرداد وجه (Refund) به مشتریان ویژه بانک ملی ایران بخشنامه افزایش سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) حمایت بانک توسعه تعاون از صنایع کوچک و متوسط رفع دغدغه کشاورزان استان مرکزی با وام‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بانک سپه در صدر جدول پرداخت تسهیلات بدون ضامن در بین بانک‌های کشور قرار گرفت

2

اهمیت استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در بیمه تجارت‌نو

  • کد خبر : 3596
  • 17 مهر 1400 - 18:02
اهمیت استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در بیمه تجارت‌نو
سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، جذب پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال 1400را از برنامه‌های شرکت بیمه‌تجارت‌نو خواند.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ عباس آقابراری گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو برای دستیابی به پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال درنظر دارد با تغییر ترکیب و تقویت شبکه فروش، به سمت پرتفوهای با ریسک کمتر حرکت کند و به همین منظور تقویت خرده فروشی را بعنوان یکی از اهداف خود در برنامه شش ماهه دوم سال 1400 قرار داده است.

وی، ادامه داد: استارت‌آپ‌های بیمه‌ای مخصوص بیمه تجارت‌نو برای نمایندگان و شبکه فروش به منظور تقویت خرده فروشی طراحی و توسعه داده شده که از آن جمله نرم‌افزار “بنوشاپ” با قابلیت جذب بازاریاب سبب افزایش خرده فروشی و بهبود سبد پرتفویی نمایندگان خواهد شد.

آقابراری، بااشاره به ماندگاری بیشتر پرتفوهای خرد در شرکت‌های بیمه، گفت:پیش بینی می شود با استفاده از نرم افزار بنوشاپ در رشته‌هایی مانند آتش‌سوزی، بدنه اتومبیل و رشته‌هایی که از حالت سازمانی و مناقصه‌ای خارج هستند، فروش قابل توجهی داشته باشیم.

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: ضمن آنکه استفاده از استارت آپ‌ها و روش‌های نوین بازاریابی در شش ماهه دوم برای بیمه تجارت‌نو از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، طرح‌ها، جشنواره‌های فروش و طرح‌های آسان فروش هم در برنامه‌های کاری این شرکت قرار گرفته تا نمایندگان بتوانند با افزایش کمی و کیفی فروش، هزینه تمام شده فروش خود را کاهش دهند.

آقابراری،درخصوص علت اقبال بالای بیمه‌گذاران به بیمه تجارت‌نو، گفت: مشتری مداری ، تسهیل در صدور بیمه نامه ها و ارزیابی خسارت، اطلاع رسانی لحظه ای از وضعیت پرونده ها، ارتباط مستمر با بیمه گذاران و زیاندیدگان، ارزیابی و پرداخت خسارت برخط، حذف بروکراسی اداری با تمرکز بر کیفیت و سرعت در پرداخت خسارت توانسته رضایت مندی بیمه گذاران را جلب نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی