تاریخ : سه شنبه, 28 اسفند , 1403 19 رمضان 1446 Tuesday, 18 March , 2025

اخبار داغ

شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز 1404 معرفی شدند ​اعلام شعب منتخب فعال بانک صادرات ایران در تعطیلات نوروز 1404 تمدید مهلت ارسال ایده به جشنواره ملی دال‌آن تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ نشست روسای استان بیمه ­آسیا برگزار شد افزایش سرمایه 129 هزار و 450 میلیارد ریالی بانک گردشگری/ وگردش سود سهام را تقسیم کرد سقف صدور کارت هدیه بانک صادرات ایران 5 میلیون تومان شد معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام نوروز 1404 موسسه اعتباری ملل همیشه آماده خدمت رسانی “بازی ریتون” نوآوری دیگر از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت فرارسیدن سال نو بیمه آسیا، مسیر رو به رشد خود را با جدیت دنبال می کند با کارت هدیه ملل، عید نوروز ۱۴۰۴ را خاص‌تر و ماندگارتر کنید اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1404 مجمع عمومی فوق العاده بانک پاسارگاد برگزار شد بانک صادرات ایران به اعتبارات خرد، اعتبار می‌دهد تخصیص بیش از ۹,۴۴۰ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴ جزئیات جدید از سقف برداشت نقدی و کارت هدیه در ایام نوروز اختلال «همراه‌بانک تجارت» برطرف شد «تسویه‌یار» بانک صادرات ایران رونمایی شد/ محسن سیفی: ارتباط بانک صادرات ایران با بازار سرمایه عمق و سرعت بیشتری می‌یابد افزایش سقف برداشت وجه نقد از خودپردازهای موسسه اعتباری ملل

9

اهمیت استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در بیمه تجارت‌نو

  • کد خبر : 3596
  • 17 مهر 1400 - 18:02
سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، جذب پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال 1400را از برنامه‌های شرکت بیمه‌تجارت‌نو خواند.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ عباس آقابراری گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو برای دستیابی به پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال درنظر دارد با تغییر ترکیب و تقویت شبکه فروش، به سمت پرتفوهای با ریسک کمتر حرکت کند و به همین منظور تقویت خرده فروشی را بعنوان یکی از اهداف خود در برنامه شش ماهه دوم سال 1400 قرار داده است.

وی، ادامه داد: استارت‌آپ‌های بیمه‌ای مخصوص بیمه تجارت‌نو برای نمایندگان و شبکه فروش به منظور تقویت خرده فروشی طراحی و توسعه داده شده که از آن جمله نرم‌افزار “بنوشاپ” با قابلیت جذب بازاریاب سبب افزایش خرده فروشی و بهبود سبد پرتفویی نمایندگان خواهد شد.

آقابراری، بااشاره به ماندگاری بیشتر پرتفوهای خرد در شرکت‌های بیمه، گفت:پیش بینی می شود با استفاده از نرم افزار بنوشاپ در رشته‌هایی مانند آتش‌سوزی، بدنه اتومبیل و رشته‌هایی که از حالت سازمانی و مناقصه‌ای خارج هستند، فروش قابل توجهی داشته باشیم.

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: ضمن آنکه استفاده از استارت آپ‌ها و روش‌های نوین بازاریابی در شش ماهه دوم برای بیمه تجارت‌نو از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، طرح‌ها، جشنواره‌های فروش و طرح‌های آسان فروش هم در برنامه‌های کاری این شرکت قرار گرفته تا نمایندگان بتوانند با افزایش کمی و کیفی فروش، هزینه تمام شده فروش خود را کاهش دهند.

آقابراری،درخصوص علت اقبال بالای بیمه‌گذاران به بیمه تجارت‌نو، گفت: مشتری مداری ، تسهیل در صدور بیمه نامه ها و ارزیابی خسارت، اطلاع رسانی لحظه ای از وضعیت پرونده ها، ارتباط مستمر با بیمه گذاران و زیاندیدگان، ارزیابی و پرداخت خسارت برخط، حذف بروکراسی اداری با تمرکز بر کیفیت و سرعت در پرداخت خسارت توانسته رضایت مندی بیمه گذاران را جلب نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی