تاریخ : چهارشنبه, 26 دی , 1403 16 رجب 1446 Wednesday, 15 January , 2025

اخبار داغ

بانک تجارت و سازمان منطقه آزاد کیش همکاری‌های خود را گسترش می‌دهند دور جدید ثبت‌نام محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد برگزار آزمون جامع استخدامی موسسه اعتباری ملل در مشهد مقدس طرح دارویار پس از گذشت دو سال نیازمند بازنگری است الزام تطابق کدپستی و کدملی مشتریان با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان آغاز سومین دوره ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک صادرات ایران پرداخت بیش از 8/065 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل طبق اعلام بانک پاسارگاد، براساس دستور بانک مرکزی صدور دسته چک های جدید مشروط شد الزام تطابق کدپستی و کدملی مشتریان با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان ارائه خدمات شعب کشیک تهران در روز شنبه مورخ 22 دی ماه 1403 « ایران پتروکم 1۴۰۳ » با حضور بانک صادرات ایران در جزیره کیش برگزار می‌شود تعطیلی واحدهای ستادی و شعب بانک سپه در استان تهران در روز شنبه 22 دی ماه شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در استان‌ها در روز شنبه 22 دی ماه اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تاریخ 22 دی ماه خدمت‌رسانی بانک تجارت در روز شنبه ۲۲ دی‌ماه توسط شعب کشیک اطلاعیه جدید بانک مرکزی ضربه‌ای مهلک به صرافی‌ها اعطای 96.8 همت تسهیلات بانکی به شرکت‌های دارویی افزایش نرخ بهره بین بانکی ضرورت ارسال لایحه اصلاح مصوبه افت قیمت خودرو به دولت استقبال از همایش تخصصی حسابرسی فناوری اطلاعات در دهمین رویداد تراکنش ایران بخشنامه بانک مرکزی درباره صندوق تضمین

9

اهمیت استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در بیمه تجارت‌نو

  • کد خبر : 3596
  • 17 مهر 1400 - 18:02
سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، جذب پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال 1400را از برنامه‌های شرکت بیمه‌تجارت‌نو خواند.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ عباس آقابراری گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو برای دستیابی به پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال درنظر دارد با تغییر ترکیب و تقویت شبکه فروش، به سمت پرتفوهای با ریسک کمتر حرکت کند و به همین منظور تقویت خرده فروشی را بعنوان یکی از اهداف خود در برنامه شش ماهه دوم سال 1400 قرار داده است.

وی، ادامه داد: استارت‌آپ‌های بیمه‌ای مخصوص بیمه تجارت‌نو برای نمایندگان و شبکه فروش به منظور تقویت خرده فروشی طراحی و توسعه داده شده که از آن جمله نرم‌افزار “بنوشاپ” با قابلیت جذب بازاریاب سبب افزایش خرده فروشی و بهبود سبد پرتفویی نمایندگان خواهد شد.

آقابراری، بااشاره به ماندگاری بیشتر پرتفوهای خرد در شرکت‌های بیمه، گفت:پیش بینی می شود با استفاده از نرم افزار بنوشاپ در رشته‌هایی مانند آتش‌سوزی، بدنه اتومبیل و رشته‌هایی که از حالت سازمانی و مناقصه‌ای خارج هستند، فروش قابل توجهی داشته باشیم.

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: ضمن آنکه استفاده از استارت آپ‌ها و روش‌های نوین بازاریابی در شش ماهه دوم برای بیمه تجارت‌نو از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، طرح‌ها، جشنواره‌های فروش و طرح‌های آسان فروش هم در برنامه‌های کاری این شرکت قرار گرفته تا نمایندگان بتوانند با افزایش کمی و کیفی فروش، هزینه تمام شده فروش خود را کاهش دهند.

آقابراری،درخصوص علت اقبال بالای بیمه‌گذاران به بیمه تجارت‌نو، گفت: مشتری مداری ، تسهیل در صدور بیمه نامه ها و ارزیابی خسارت، اطلاع رسانی لحظه ای از وضعیت پرونده ها، ارتباط مستمر با بیمه گذاران و زیاندیدگان، ارزیابی و پرداخت خسارت برخط، حذف بروکراسی اداری با تمرکز بر کیفیت و سرعت در پرداخت خسارت توانسته رضایت مندی بیمه گذاران را جلب نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی