تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

8

اهمیت استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در بیمه تجارت‌نو

  • کد خبر : 3596
  • 17 مهر 1400 - 18:02
سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، جذب پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال 1400را از برنامه‌های شرکت بیمه‌تجارت‌نو خواند.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ عباس آقابراری گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو برای دستیابی به پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال درنظر دارد با تغییر ترکیب و تقویت شبکه فروش، به سمت پرتفوهای با ریسک کمتر حرکت کند و به همین منظور تقویت خرده فروشی را بعنوان یکی از اهداف خود در برنامه شش ماهه دوم سال 1400 قرار داده است.

وی، ادامه داد: استارت‌آپ‌های بیمه‌ای مخصوص بیمه تجارت‌نو برای نمایندگان و شبکه فروش به منظور تقویت خرده فروشی طراحی و توسعه داده شده که از آن جمله نرم‌افزار “بنوشاپ” با قابلیت جذب بازاریاب سبب افزایش خرده فروشی و بهبود سبد پرتفویی نمایندگان خواهد شد.

آقابراری، بااشاره به ماندگاری بیشتر پرتفوهای خرد در شرکت‌های بیمه، گفت:پیش بینی می شود با استفاده از نرم افزار بنوشاپ در رشته‌هایی مانند آتش‌سوزی، بدنه اتومبیل و رشته‌هایی که از حالت سازمانی و مناقصه‌ای خارج هستند، فروش قابل توجهی داشته باشیم.

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: ضمن آنکه استفاده از استارت آپ‌ها و روش‌های نوین بازاریابی در شش ماهه دوم برای بیمه تجارت‌نو از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، طرح‌ها، جشنواره‌های فروش و طرح‌های آسان فروش هم در برنامه‌های کاری این شرکت قرار گرفته تا نمایندگان بتوانند با افزایش کمی و کیفی فروش، هزینه تمام شده فروش خود را کاهش دهند.

آقابراری،درخصوص علت اقبال بالای بیمه‌گذاران به بیمه تجارت‌نو، گفت: مشتری مداری ، تسهیل در صدور بیمه نامه ها و ارزیابی خسارت، اطلاع رسانی لحظه ای از وضعیت پرونده ها، ارتباط مستمر با بیمه گذاران و زیاندیدگان، ارزیابی و پرداخت خسارت برخط، حذف بروکراسی اداری با تمرکز بر کیفیت و سرعت در پرداخت خسارت توانسته رضایت مندی بیمه گذاران را جلب نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی