افزونه جلالی را نصب کنید. 20 جماد أول 1447 Monday, 10 November , 2025

اخبار داغ

هوش مصنوعی چگونه نقش بیمه را از جبران به پیشگیری تبدیل می‌کند؟ رشد پایدار و بهبود مستمر در عملکرد بیمه دی؛ تداوم روند سودآور با کنترل خسارت حرکت هوشمند بیمه دی در مسیر نوآوری، تحول دیجیتال و توسعه پایدار بیمه دی پشتیبان جامعه در عصر تهدیدات نوین رشد ۵۳ درصدی ضمانتنامه‌های صادره و اعتبارات گشایش یافته در بانک اقتصادنوین آرامش و آسایش برای مدیران و ساکنان ساختمان با اپلیکیشن شایار بانک سپه قهرمان بیست‌ودومین المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور شد بیمه همگانی سلامت یکی از دستاوردهای بزرگ کشور است برگزاری آزمون استخدامی مؤسسه اعتباری ملل در نیمه نخست آذرماه رکورد بیمه‌ دی با رشد فروش ۹۵ درصدی بیمه دی با محصول «زندگی بهادار» رکورد ۱۲۶ درصد رشد ثبت کرد بیمه دی و تحولی راهبردی در حمل‌ونقل با توسعه پوشش‌ها امنیت تجارت در مسیرهای داخلی و بین‌المللی با بیمه‌‌نامه‌های حمل‌ونقل دی بیمه دی همچنان در جایگاه برتر میان شرکت‌های خصوصی رشد فروش بیمه دی متفاوت تر از رقبا رشد ۷۴ درصدی ارزش بازار بانک اقتصادنوین خیرین بانک صادرات ایران ۱۲ زندانی را به آغوش خانواده بازگرداندند نیازمند تقویت پیشگیری و تحول دیجیتال در نظام بیمه‌ای هستیم زرندی مقدم ‌در آخرین مجمع منطقه‌ای بانک اقتصادنوین سکوی نوین سرمایه‌گذاری آنلاین گروه خدمات بازار سرمایه پاسارگاد سند راهبردی چشم‌انداز و مسیر ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه کشور را مشخص می‌کند

9

میوه، سبزی و صیفی، سه ضلع تغذیه سالم کودکان

  • کد خبر : 3600
  • 17 مهر 1400 - 18:07
میوه، سبزی و صیفی، سه ضلع تغذیه سالم کودکان
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تغذیه سالم امروز کودکان، سلامت نسل آینده را تأمین می‌کند، گفت: میادین میوه و تره بار با عرضه محصولات غذایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، تا جای ممکن زمینه تغذیه سالم شهروندان به ویژه کودکان را فراهم آورده است .

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه،  سید سعید راد در سخنانی به مناسبت ۱۶ مهر (روز جهانی کودک) از کودکان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و عامل انگیزه‌بخش خانواده‌های ایرانی برای تلاش و کوشش مضاعف، نام برد و تأکید کرد: شهر استاندارد و ایده‌آل، شهری است که فرصت حضور اقشار مختلف جامعه و همه شهروندان را در اماکن عمومی و فضاهای شهری فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه بانوان، بخش اعظم مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: مناسب‌سازی این مراکز برای مراجعه آسان و ایمن اقشار مختلف شهروندان به آنها از طریق تسهیل در حضور مادران و کودکان همراه ایشان، ضمن افزایش نشاط در میادین میوه و تره بار، باعث تلطیف حال و هوای این فضاهای عمومی می‌شود.

راد با بیان اینکه ۲۶۳ میدان و بازار میوه و تره بار تهران از مهم‌ترین مراکزی هستند که شهروندان به صورت روزانه و هفتگی به آنها مراجعه می‌کنند و نسبت به تأمین ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود از آنها اقدام می‌نمایند، تصریح کرد: علاوه بر مناسب‌سازی میادین و بازارهای موجود برای حضور کودکان در ۳ سال گذشته، بازارهای جدید طبق استاندارد و با رعایت ملاحظات مربوط به امکان حضور آسان و ایمن کودکان احداث شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه با توجه به همه‌گیری کرونا، در حال حاضر حضور کودکان به همراه مادرانشان در میادین میوه و تره بار توصیه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد الگوی تغذیه سالم و استفاده روزانه از انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات تازه، نیازمند همکاری بین بخشی است و این سازمان با وجود اِعمال تحریم‌ها و گسترش ویروس کرونا به سهم خود، تلاش کرده تا همزمان با حفظ فاصله قیمتی با سطح شهر، خرید انواع میوه، سبزی و صیفی‌ را برای خانواده‌ها امکان‌پذیر کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.