افزونه جلالی را نصب کنید. 20 جماد أول 1447 Monday, 10 November , 2025

اخبار داغ

هوش مصنوعی چگونه نقش بیمه را از جبران به پیشگیری تبدیل می‌کند؟ رشد پایدار و بهبود مستمر در عملکرد بیمه دی؛ تداوم روند سودآور با کنترل خسارت حرکت هوشمند بیمه دی در مسیر نوآوری، تحول دیجیتال و توسعه پایدار بیمه دی پشتیبان جامعه در عصر تهدیدات نوین رشد ۵۳ درصدی ضمانتنامه‌های صادره و اعتبارات گشایش یافته در بانک اقتصادنوین آرامش و آسایش برای مدیران و ساکنان ساختمان با اپلیکیشن شایار بانک سپه قهرمان بیست‌ودومین المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور شد بیمه همگانی سلامت یکی از دستاوردهای بزرگ کشور است برگزاری آزمون استخدامی مؤسسه اعتباری ملل در نیمه نخست آذرماه رکورد بیمه‌ دی با رشد فروش ۹۵ درصدی بیمه دی با محصول «زندگی بهادار» رکورد ۱۲۶ درصد رشد ثبت کرد بیمه دی و تحولی راهبردی در حمل‌ونقل با توسعه پوشش‌ها امنیت تجارت در مسیرهای داخلی و بین‌المللی با بیمه‌‌نامه‌های حمل‌ونقل دی بیمه دی همچنان در جایگاه برتر میان شرکت‌های خصوصی رشد فروش بیمه دی متفاوت تر از رقبا رشد ۷۴ درصدی ارزش بازار بانک اقتصادنوین خیرین بانک صادرات ایران ۱۲ زندانی را به آغوش خانواده بازگرداندند نیازمند تقویت پیشگیری و تحول دیجیتال در نظام بیمه‌ای هستیم زرندی مقدم ‌در آخرین مجمع منطقه‌ای بانک اقتصادنوین سکوی نوین سرمایه‌گذاری آنلاین گروه خدمات بازار سرمایه پاسارگاد سند راهبردی چشم‌انداز و مسیر ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه کشور را مشخص می‌کند

7

آغاز تکاپو برای توسعه گردشگری در پساکرونا

  • کد خبر : 3634
  • 18 مهر 1400 - 13:40
بانک آینده و شرکت رفاه و گردشگری تأمین (هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی- هگتا) با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک، تأکید کردند.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ در چارچوب این تفاهم‌نامه که به امضای نادر خواجه حق‌وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و علی رحیم‌پور، مدیرعامل و امیررضا خادم ازغدی عضو هیات مدیره شرکت هگتا رسید، سطح همکاری‌های متقابل برای ایجاد و گسترش بسترهای مناسب در حوزه گردشگری و تعاملات مالی، بانکی و بیمه‌ای، ارتقا خواهد یافت.

نادر خواجه حق‌وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده، با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه از آمادگی بانک آینده برای ارائه سبد متنوع محصولات و خدمات این بانک به شرکت هگتا و زیرمجموعه‌های مربوط خبر داد که از آن جمله‌ می‌توان به خدمات اعتباری، ضمانت‌نامه‌ها و ارائه تسهیلات ویژه هلدینگ هگتا و شرکت‌های تابعه و نیروی‌انسانی آن‌ها و نیز دیگر محصولات تعریف ‌شده بانک در قالب طرح‌های «آینده‌داران»، «کارگشا»، «طراوت»، «مردم‌یار»، «ایران‌کارت» و «سفرکارت» اشاره کرد.

علی رحیم‌پور، مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تأمین (هگتا) با اشاره به گستره و تنوع فعالیت‌های این هلدینگ گفت: حضور هگتا در حوزه های مختلف هم‌چون گروه هتل‌های هما، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا (بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور)، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، گروه هتل‌های هما و دیگر بخش‌های اقامتی و پذیرایی؛ این شرکت را به‌عنوان زیرمجموعه تأمین اجتماعی و یک نهاد عمومی غیردولتی بسیار برجسته کرده است.

به گفته وی ، باید این مجموعه را بستر مناسبی برای مبادلات مالی، بانکی و بیمه‌ای و هم‌چنین بازار بزرگی برای خرید و تأمین امکانات و مایحتاج افراد تحت‌پوشش دانست و از این تفاهم‌نامه، به‌عنوان قراردادی برد-برد، یاد کرد.

ارائه خدمات به مجموعه بانک آینده و شرکت‌های تابع در حوزه گردشگری و تورگردانی و مواردی هم‌چون: خدمات اقامتی و پذیرایی بدون هیچ‌گونه محدودیتی برای مجموعه بانک آینده از جمله موارد مطرح شده از سوی مدیرعامل شرکت هگتا بود.

در این نشست، تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای نیز مابین شرکت هگتا با بیمه رازی و مجموعه بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) منقعد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.