تاریخ : شنبه, 13 خرداد , 1402 15 ذو القعدة 1444 Saturday, 3 June , 2023

اخبار داغ

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران هشدار وزش بادهای شدید در تهران گسترش خدمت رسانی با افتتاح شعبه جدید بانک آینده افزایش همت و توان و داشتن امید باعث تعالی خواهد شد ظرفیت واحدهای نظارتی برای دستیابی به اهداف راهبردی بانک، چراغ راهنما است برگزاری اولین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع در سال جاری در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری انجام شد بانک تجارت از سفته الکترونیک رونمایی کرد پرداخت 5000 فقره وام ازدواج از سوی بانک تجارت اعطای تندیس زرین «رضایت‌مندی مشتری» به بانک صادرات ایران صدور «چکنو» با نسخه وب (PWA) همراه بانک صادرات ایران بیانیه اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل بانک پاسارگاد تعهد، تخصص و کارآمدی از مهمترین معیارهای پذیرش مسئولیت در بانک توسعه تعاون است تماس تصویری با کیفیت «بله» ویژه حجاج در سرزمین وحی تجارت به عنوان بانک برتر در بورس کالای ایران معرفی شد انتخاب زیگورات سنتر سیرجان به عنوان مرکز خرید برتر در کشور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان بانک توسعه تعاون به دنبال ایجاد پلتفرم شخصی برای انواع تعاونی ها است سومین عرضه اولیه در بازار سرمایه از طریق کارگزاری بانک ملی ایران رشد 25 درصدی نسبت تسهیلات به سپرده‌ها در بانک گردشگری رشد 111 درصدی پرداخت وام ازدواج در بانک آینده

3

چشم انداز مثبت پیش روی شرکت بیمه آسماری از نگاه مدیرعامل

  • کد خبر : 3638
  • 18 مهر 1400 - 13:59
چشم انداز مثبت پیش روی شرکت بیمه آسماری از نگاه مدیرعامل
مدیرعامل شرکت بیمه آسماری تاکید کرد که این شرکت با مدیریت صحیح ریسک بیمه درمان، توانسته است ضمن جلب رضایت حداکثری مشتریان، خدمات منحصر به فردی در این رشته به مخاطبان ارائه کند.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ علیرضا یزدان دوست که به تازگی حکم ادامه فعالیت خود برای مدت باقی مانده از دوره دو ساله اعضای هیئت مدیره را از رئیس کل بیمه مرکزی دریافت کرده است با اشاره به این که این شرکت از تنوع کافی در خدمات بیمه ای برخوردار است، اظهار کرد: با وجود اندازه کوچک، حجم فعالیت های بیمه آسماری در مناطق آزاد و حتی سرزمین اصلی، متناسب با اختیارات و مجوزهای ابلاغی از سوی نهاد ناظر بسیار قابل توجه است.

او با تاکید بر این که مهمترین مزیت رقابتی شرکت بیمه آسماری در بازار بیمه ای کشور، رشته درمان است، اظهار کرد: در شرایطی که بیمه تکمیل درمان در بسیاری از شرکت ها نقطه سر به سر را تجربه می کند و در برخی شرکت ها زیان ناشی از آن به یک معضل تبدیل شده است، شرکت بیمه آسماری توانسته است این رشته را تا میزان قابل توجهی به سوددهی برساند.

به گفته یزدان دوست، ارائه بیمه درمان تکمیلی بیمه آسماری با پوشش کرونا، به شدت با استقبال مشتریان مواجه شده و نه تنها بخش زیادی از آلام و مشکلات مالی مبتلایان به این بیماری را برطرف کرده است، بلکه چهره قابل احترامی در حوزه عمل به مسئولیت اجتماعی نیز از بیمه آسماری به نمایش گذاشته است.

وی همچنین به افزایش سرمایه چشمگیر این شرکت در سال مالی گذشته اشاره کرد و با بیان این که چنین تغییری در توان مالی شرکت می تواند توسعه فعالیت های آن را به همراه داشته باشد، افزود: در سال جاری، تحولات بزرگی برای شرکت پیش بینی شده است که می تواند بیمه آسماری را در حوزه خدمات و ارائه طرح های نوین، بیش از پیش در بازار بیمه ای کشور مطرح کند.

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری استفاده از نیروی انسانی متخصص و توانمند، سیاستگذاری حرفه ای از سوی اعضای با تجربه هیئت مدیره و توجه کافی به روش های نوین بازاریابی را از عوامل موفقیت این شرکت در بازار بیمه ای کشور خواند و اظهار کرد: شرکت بیمه آسماری در آینده نزدیک و به دور از روش هایی مانند نرخ شکنی، ارائه طرح های غیرفنی و یا برداشتن سهم دیگران از کیک بیمه، به بازارهای جدید ورود خواهد کرد تا هم ظرفیت بیمه کشور را توسعه دهد و هم جلوه تازه ای از فعالیت حرفه ای در این بازار را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی