تاریخ : شنبه, 5 آذر , 1401 3 جماد أول 1444 Saturday, 26 November , 2022

اخبار داغ

حمایت تمام قد بانک صادرات ایران از صنعت خودروسازی پیام مدیر عامل بانک سپه به مناسبت روز بسیج مستضعفان افتتاح شعبه فلکه دوم نیروی هوایی بانک اقتصادنوین در تهران تأکید بر انجام معاینه فنی خودروهای پایتخت در مراکز شهرداری تهران به‌روزرسانی سامانه‌های عملیاتی بانک اقتصادنوین گشایش پاکت‌های پنجمین مرحله مزایده املاک بانک دی بانک مسکن تقریبا ۱۰۰ درصد تکالیف خود در طرح نهضت ملی مسکن را عملیاتی کرده است اعتبار 12 هزار میلیارد ریالی بانک سپه برای حمایت از ایجاد نیروگاه های خورشیدی پیام سرپرست بانک به مناسبت هفته بسیج اعطای «نشان عالی مدیر سال» به مدیرعامل بانک صادرات ایران ضرورت ثبت کارت‌های بانکی پست بانک ایران در اپلیکیشن‌های پرداخت برای استفاده از خدمات بانکی آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای دعوت شرکت گردشگری شهرآئین برای ارسال طرح و پیشنهادهای تجاری تداوم هوای “ناسالم” در شهر تهران شعبه امیرکبیر بیمه دانا به باشگاه هزار میلیاردی‌ها پیوست مراسم افتتاح ششمین مدرسه بیمه پارسیان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد دکتر رحیم طاهری به عنوان قائم مقام مدیرعامل بانک شهر منصوب شد محیط شعبه را برای مشتریان، مفرح، صمیمی وخاطره انگیز کنید سواد دیجیتال کاربران بانک ایران زمین موجب ارائه خدمات مطلوب می شود چک الکترونیک چیست و چگونه صادر و نقد می‌شود؟ سامانه تسهیلات غیرحضوری ازدواج بانک تجارت رونمایی شد

4

چشم انداز مثبت پیش روی شرکت بیمه آسماری از نگاه مدیرعامل

  • کد خبر : 3638
  • 18 مهر 1400 - 13:59
چشم انداز مثبت پیش روی شرکت بیمه آسماری از نگاه مدیرعامل
مدیرعامل شرکت بیمه آسماری تاکید کرد که این شرکت با مدیریت صحیح ریسک بیمه درمان، توانسته است ضمن جلب رضایت حداکثری مشتریان، خدمات منحصر به فردی در این رشته به مخاطبان ارائه کند.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ علیرضا یزدان دوست که به تازگی حکم ادامه فعالیت خود برای مدت باقی مانده از دوره دو ساله اعضای هیئت مدیره را از رئیس کل بیمه مرکزی دریافت کرده است با اشاره به این که این شرکت از تنوع کافی در خدمات بیمه ای برخوردار است، اظهار کرد: با وجود اندازه کوچک، حجم فعالیت های بیمه آسماری در مناطق آزاد و حتی سرزمین اصلی، متناسب با اختیارات و مجوزهای ابلاغی از سوی نهاد ناظر بسیار قابل توجه است.

او با تاکید بر این که مهمترین مزیت رقابتی شرکت بیمه آسماری در بازار بیمه ای کشور، رشته درمان است، اظهار کرد: در شرایطی که بیمه تکمیل درمان در بسیاری از شرکت ها نقطه سر به سر را تجربه می کند و در برخی شرکت ها زیان ناشی از آن به یک معضل تبدیل شده است، شرکت بیمه آسماری توانسته است این رشته را تا میزان قابل توجهی به سوددهی برساند.

به گفته یزدان دوست، ارائه بیمه درمان تکمیلی بیمه آسماری با پوشش کرونا، به شدت با استقبال مشتریان مواجه شده و نه تنها بخش زیادی از آلام و مشکلات مالی مبتلایان به این بیماری را برطرف کرده است، بلکه چهره قابل احترامی در حوزه عمل به مسئولیت اجتماعی نیز از بیمه آسماری به نمایش گذاشته است.

وی همچنین به افزایش سرمایه چشمگیر این شرکت در سال مالی گذشته اشاره کرد و با بیان این که چنین تغییری در توان مالی شرکت می تواند توسعه فعالیت های آن را به همراه داشته باشد، افزود: در سال جاری، تحولات بزرگی برای شرکت پیش بینی شده است که می تواند بیمه آسماری را در حوزه خدمات و ارائه طرح های نوین، بیش از پیش در بازار بیمه ای کشور مطرح کند.

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری استفاده از نیروی انسانی متخصص و توانمند، سیاستگذاری حرفه ای از سوی اعضای با تجربه هیئت مدیره و توجه کافی به روش های نوین بازاریابی را از عوامل موفقیت این شرکت در بازار بیمه ای کشور خواند و اظهار کرد: شرکت بیمه آسماری در آینده نزدیک و به دور از روش هایی مانند نرخ شکنی، ارائه طرح های غیرفنی و یا برداشتن سهم دیگران از کیک بیمه، به بازارهای جدید ورود خواهد کرد تا هم ظرفیت بیمه کشور را توسعه دهد و هم جلوه تازه ای از فعالیت حرفه ای در این بازار را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی