تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

2

خطرناک ترین بحران، فاصله بین مردم و حاکمیت است

  • کد خبر : 3674
  • 18 مهر 1400 - 21:07
خطرناک ترین بحران، فاصله بین مردم و حاکمیت است
معاون وزیر با اشاره به وجود بحران های موجود در کشور اعم از شرایط اقتصادی و بیماری کرونا و...افزود: اصلی ترین بحران فاصله بین مردم و حاکمیت است که خطرناک می باشد. رانندگان و قشر خدوم سفیران سیار در این اعتماد، همراهی و همبستگی بوده که می توانند نقش ارزنده ای را داشته باشند.

به گزارش سرویس اجتماعی افق سرمایه، صبح امروز همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی با حضور سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر کشور، رییس اورژانس، رئیس امداد و نجات در سالن الغدیر پلیس راهور ناجا برگزار گردید. سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه راهور ناجا بیان داشت: خدمات صادقانه ای در حوزه حمل و نقل ارایه شده که موجبات جلب و رحمت خداوند را فراهم آورد.

وی ادامه داد: بیشترین ما یحتاج مردم از طریق ناوگان حمل و نقل شهری انجام می پذیرد. این مقام انتظامی افزود: نکته و حسنه اخلاقی مهمی که در حوزه حمل و نقل حائز اهمیت است، مبحث امانتداری می باشد. امانت داری یکی‌از موضوعاتی است که شرع و دین به آن تاکید کرده است.

سرهنگ امیدوارتوضیح داد: روزانه۵۰۰ میلیون تن کالا به حوزه حمل و نقل ما سپرده شده که به سلامت به مقصد رسانده شد‌.

وی بیان داشت: کالاهایی از بنادر جابجایی صورت می گیرد ولی این امانت به سلامت به مقصد رسید.

در حاشیه دیگر این همایش جمالی نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری و دهیاری توصیح داد: نیروهای راهور ناجا سنگ صبور و همگام و همراه ما در سازمان شهرداری با وجود شرایط سخت کرونا بودند .

معاون وزیر با اشاره به وجود بحران های موجود در کشور اعم از شرایط اقتصادی و بیماری کرونا و…افزود: اصلی ترین بحران فاصله بین مردم و حاکمیت است که خطرناک می باشد. رانندگان و قشر خدوم سفیران سیار در این اعتماد، همراهی و همبستگی می توانند نقش ارزنده ای را داشته باشند .

وی بیان داشت: رانندگان بازوان قوی در جهت ایجاد صمیمیت بین مردم، دولت مردان و شهروندان می باشند. تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان داشت: بیش از ۹۰ درصد از جابجایی کالا ها و مسافر از طریق جاده ها توسط رانندگان خدوم صورت می‌گیرد.

جمالی نژاد بیان کرد:در اربعین همین قشر زحمت کش افتخار دیگری را برای کشور افریدند و با جابجایی زائران اربعین افتخاری بر تارک جمهوری اسلامی ایران ثبت شد .

سرهنگ تیموری اشاره کرد: پلیس راهور در حوادث و سیلاب های گرگان و سیستان بلوچستان توانست برگ زرین دیگری را به جهت خدمت رسانی ایجاد کند.

این مقام انتظامی افزود: ۱۵ درصد از تعرفه هزینه های جرایم به نیروی انتظامی و ۶۰ درصد تعرفه ها متعلق به وزارت کشور است که تاکنون نیز هیچ هزینه ای واریز نشده است که تا با آن اقدامات مثبتی را انجام دهیم.

در قسمت دیگر این سرهنگ رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور ناجا پلیسی با این حجم زحمت در سطح نیروی انتظامی نمی‌توان یافت، اظهار داشت: نیروی بی توقع و کم توقع بوده و به مصداق فرمایش امام خامنه ای مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی بیان داشت: هدف راهور ایجاد تعامل و همکاری با کاربران حوزه حمل و نقل هست. ۱۷ هزار نفر سالیانه در جاده ها جان خود را از دست می دهند. خسارت ناشی از تصادفات معادل ۷ درصد به اقتصاد کشور خسارت وارد می کند؛ که عامل انسانی از مهم ترین عامل در تصادفات می باشد.

سرهنگ رمضانی اشاره کرد: در حوزه حمل و نقل بار، مسافر و ساماندهی آن اقدامات سازنده ای انجام شده است.

وی بیان داشت: عدم توجه به روبرو، استفاده از کمربند ایمنی، از تخلفات راهنمایی رانندگی می باشد‌. در حوزه مجروحین ناشی از تصادفات رانندگی در ۶ ماه اول سال با افزایش روبرو بودیم.

این مقام انتظامی بیان کرد: به ایمنی حمل و نقل توجه کنیم و سامان دهیم و وظیفه اصلی پلیس راهور مدیریت ترافیک است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3674

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی