تاریخ : جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

6

خدمات مالی در مجموعه‌های بنیاد از طریق بانک دی پیگیری شود

  • کد خبر : 3699
  • 19 مهر 1400 - 12:25
خدمات مالی در مجموعه‌های بنیاد از طریق بانک دی پیگیری شود
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از ستاد مرکزی بانک دی در جمع اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد این بانک تصریح کرد: هدف اصلی فعالیت مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی با تأکید بر اینکه تمام فعالیت‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه‌های آن باید مطابق قانون پیش برود، افزود: مجموعه‌های اقتصادی بنیاد باید سودآور باشند تا بتوانند در مسیر خدمات‌رسانی به ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: لازم است خدمات مالی در مجموعه‌های بنیاد از طریق بانک دی پیگیری شود تا شاهد تقویت این مجموعه و در نهایت افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به ایثارگران باشیم.

معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه تمامی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت‌های تابعه خود را خدمتگزار خانواده شهدا و ایثارگران می‌دانند، گفت: احترام به مراجعان و مخاطبان وظیفه تمام مجموعه‌های خدماتی است اما ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با قشری ارتباط داریم که دارای حرمت و جایگاه ویژه‌ای هستند و تمام مدیران و کارکنان خود را خادم این عزیزان و جامعه بزرگ شهدا و ایثارگران می‌دانند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ضرورت گسترش ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیک گفت: گسترش خدمات الکترونیک و شفافیت همه‌جانبه، نیازمند اصلاح فرایندها است.

برات کریمی، مدیرعامل بانک دی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از دستاوردهای این بانک پرداخت و گفت: مهم‌ترین اقدامات مدیران بانک دی در دوره اخیر، کاهش زیان انباشته، افزایش سرمایه بانک، بهبود نسبت تسهیلات و مطالبات غیرجاری، مدیریت نقدینگی و منابع بانک، حمایت از سهام بانک، فروش سرمایه‌گذاری و املاک تملیکی مازاد و توسعه امور بین‌الملل و بانکداری الکترونیک بوده است.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای گسترش ارائه خدمات به مشتریان به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به تشریح برنامه‌های اجراشده و در دست اقدام پرداخت و گفت: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی حدود ۳۶۰ میز خدمت در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور به منظور سهولت در ارائه خدمات بانکی و بیمه و کارگزاری به جامعه هدف، از مهم‌ترین این اقدامات بود که تاکنون ۷۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده و مابقی در حال تأسیس است.

در این جلسه از قابلیت‌ جدید اپلیکیشن بانک دی با عنوان «دی‌جت» در زمینه ارائه تسهیلات غیرحضوری به خانواده معظم شاهد و ایثارگران نیز رونمایی شد.

پیش از این امکان افتتاح حساب آنلاین، احراز هویت غیرحضوری و صدور کارت بدون حضور در شعب برای مشتریان بانک دی در دی‌جت فراهم شده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی