تاریخ : پنج شنبه, 22 شهریور , 1403 9 ربيع أول 1446 Thursday, 12 September , 2024

اخبار داغ

بانک تجارت مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی سال 1403 را تمدید کرد اهدای٧٣ جایزه ٧٣ میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری ایده جدید وام قرض‌الحسنه اموال (منقول و غیرمنقول) برای جهش تولید کسب رتبه برتر بانک سپه در استقرار نظارت و تطبیق شرعی در سال 1403 بازخوانی خدمات شعب سپهری در سرزمین «طلای سفید» سهم خیرین بانک صادرات ایران در مبارزه با بی‌سوادی نخستین همایش بانکداری اسلامی در بانک صادرات ایران جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قر‌ض‌الحسنه بانک گردشگری برگزار می‌شود طرح‌های ویژه بیمه پارسیان برای آغاز سال تحصیلی جدید حضور هدفمند بانک تجارت در نمایشگاه ایران‌پلاست خدمتی جدید از بانک پاسارگاد سامانه بام، امکان نظارت بهتر بر دخل و خرج را برای مشتریان فراهم کرده است بازگشت ساعت کاری بانک تجارت به روال گذشته “پادیا”، سامانه آموزش دیجیتالی بانک پاسارگاد تمدید جشنواره ملی پوستر سپهر به دلیل استقبال بی‌نظیر هنرمندان افزایش 48 درصدی درآمدهای کارمزدی «وبصادر» خدمات حمایتی شعب سپهری در «پایتخت خوشنویسی ایران» خدمتی نوین از بانک پاسارگاد؛ “مداد” سامانه مدیریت اسناد عرضه بیش از 40 میلیارد دینار ارز اربعین به 223 هزار زائر توسط بانک سپه پیشتازی بانک تجارت در حمایت از جوانان ایرانی با تسهیلات 14.2 همتی ازدواج و فرزندآوری ابر محموله جاده ای ایران تحت پوشش بیمه پاسارگاد به مقصد رسید

7

افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین

  • کد خبر : 3703
  • 19 مهر 1400 - 12:31
افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین
مدیرعامل بانک سینا استان مازندران به ویژه شهر ساری را به دلیل برخورداری از بنادر فعال تجاری و صنعتی، مستعد رشد و توسعه سهم بازار بانک دانست و بکارگیری راهبرد ها و روش های جدید در بازاریابی را محور عمده رقابت ها معرفی کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ دکتر ایمانی در سفر به شهر ساری ضمن شرکت در مراسم تکریم مدیر قبلی منطقه مازندران و نیز بازدید از شعب این منطقه با قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران در ارتقاء شاخصهای عملکردی و رشد سهم بازار به عنوان نقش تعیین کننده در تحقق اهداف بانک گفت: با بهره گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی و درک درست از بازارهای هدف، می توان زمینه افزایش سهم بازارهای مالی را فراهم و بهبود هرچه بیشتر در جایگاه رقابتی را ممکن ساخت.

وی بازاریابی هدفمند و تعامل با بنگاه های اقتصادی را زمینه ساز ورود مشتریان جدید دانست و خاطرنشان کرد: تمرکز ویژه بر بازاریابی و ارائه بهینه خدمات، عاملی مهم در توسعه زنجیره خدمات بانک و ارتقاء سهم از بازارهای مالی است.

مدیرعامل بانک سینا ضمن اشاره به اهمیت نقش همکاران شعب و ستاد در تحقق اهداف ترسیم شده افزود: نیروهای متخصص و دانش مدار، جزو دارایی ها و مهمترین مزیت رقابتی و از منابع مثمر ثمر بانک می باشند که باید با بهره گیری از الگوی های مشترک و تصمیم گیری های معقول از مهارت و دانش آنان استفاده کرد.

وی برنامه های عملیاتی و تراز بانک را مثبت اعلام کرد و افزود: کاهش پرونده های مطالباتی، جذب منابع ارزان قیمت و تعامل مناسب با مشتریان و بنگاه های اقتصادی از جمله موارد حائز اهمیتی است که مدیران و همکاران شعب باید در اولویت اصلی برنامه های کاری خود قرار دهند تا بانک سینا همچنان در مسیر سودآوری بیشتر و رشد اقتصادی با ثبات حرکت کند.

دکتر ایمانی تکریم مشتریان را به عنوان جامعه هدف از ارزش های مهم بانک برشمرد و افزود: مهمترین مزیت بانک سینا در امکان خلق محصولات جدید و رفتار محترمانه با مشتری است. باید با رعایت این اصل مهم و خلاقیت در ایجاد محصولات جدید، اهتمام ویژه ای به رضایت مندی مشتریان از خدمات نوین داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی