تاریخ : یکشنبه, 13 اسفند , 1402 23 شعبان 1445 Sunday, 3 March , 2024

اخبار داغ

شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون نماد خدمت و رضایتمندی ذینفعان است آغاز زندگی مشترک 92 هزار زوج جوان با تسهیلات بانک تجارت پرداخت بیش از 12 هزار میلیارد ریال در قالب 7 هزار و 420 فقره تسهیلات توسط بانک سپه دنیایی از خدمات در همراه بانک تجارت خدمات قابل ارائه بانک توسعه تعاون به صندوق بازنشستگی کشوری متنوع و اثربخش است اراده مدیران بانک توسعه تعاون مقدس و پولادین است افزایش سرمایه بانک تجارت به 335.889 میلیارد ریال جوایز ششمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد رونق تولید با تسهیلات ۲۰میلیارد ریالی موسسه اعتباری ملل (طرح یاقوت ملل) رونمایی از کتاب الزامات و مقررات احتیاطی در بانک ها و موسسات اعتباری به قلم مدیر عامل بانک توسعه تعاون همکاری بانک سامان و اتاق بازرگانی ایران و اتریش برای مبارزه با پولشویی دعوت به انتخابات مصداق مهم جهاد تبیین است دکتر خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند «باجت» بانک تجارت اعتبار 20 میلیون تومانی می‌دهد 6500 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به معرفی شدگان شهرکهای صنعتی ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دکتر سید مهدی حسینی دولت‌آبادی عضو جدید هیات‌مدیره بانک تجارت شد تقدیر از روسای موفق شعب بانک پارسیان در چهاردهمین گردهمایی روسای موفق بانک‌های کشور حضور گروه مالی گردشگری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

5

افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین

  • کد خبر : 3703
  • 19 مهر 1400 - 12:31
افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین
مدیرعامل بانک سینا استان مازندران به ویژه شهر ساری را به دلیل برخورداری از بنادر فعال تجاری و صنعتی، مستعد رشد و توسعه سهم بازار بانک دانست و بکارگیری راهبرد ها و روش های جدید در بازاریابی را محور عمده رقابت ها معرفی کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ دکتر ایمانی در سفر به شهر ساری ضمن شرکت در مراسم تکریم مدیر قبلی منطقه مازندران و نیز بازدید از شعب این منطقه با قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران در ارتقاء شاخصهای عملکردی و رشد سهم بازار به عنوان نقش تعیین کننده در تحقق اهداف بانک گفت: با بهره گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی و درک درست از بازارهای هدف، می توان زمینه افزایش سهم بازارهای مالی را فراهم و بهبود هرچه بیشتر در جایگاه رقابتی را ممکن ساخت.

وی بازاریابی هدفمند و تعامل با بنگاه های اقتصادی را زمینه ساز ورود مشتریان جدید دانست و خاطرنشان کرد: تمرکز ویژه بر بازاریابی و ارائه بهینه خدمات، عاملی مهم در توسعه زنجیره خدمات بانک و ارتقاء سهم از بازارهای مالی است.

مدیرعامل بانک سینا ضمن اشاره به اهمیت نقش همکاران شعب و ستاد در تحقق اهداف ترسیم شده افزود: نیروهای متخصص و دانش مدار، جزو دارایی ها و مهمترین مزیت رقابتی و از منابع مثمر ثمر بانک می باشند که باید با بهره گیری از الگوی های مشترک و تصمیم گیری های معقول از مهارت و دانش آنان استفاده کرد.

وی برنامه های عملیاتی و تراز بانک را مثبت اعلام کرد و افزود: کاهش پرونده های مطالباتی، جذب منابع ارزان قیمت و تعامل مناسب با مشتریان و بنگاه های اقتصادی از جمله موارد حائز اهمیتی است که مدیران و همکاران شعب باید در اولویت اصلی برنامه های کاری خود قرار دهند تا بانک سینا همچنان در مسیر سودآوری بیشتر و رشد اقتصادی با ثبات حرکت کند.

دکتر ایمانی تکریم مشتریان را به عنوان جامعه هدف از ارزش های مهم بانک برشمرد و افزود: مهمترین مزیت بانک سینا در امکان خلق محصولات جدید و رفتار محترمانه با مشتری است. باید با رعایت این اصل مهم و خلاقیت در ایجاد محصولات جدید، اهتمام ویژه ای به رضایت مندی مشتریان از خدمات نوین داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی