تاریخ : چهارشنبه, 19 بهمن , 1401 18 رجب 1444 Wednesday, 8 February , 2023

اخبار داغ

افتتاح شرکت تعاونی بهامین فرابر پارس با حمایت بانک توسعه تعاون در استان مرکزی طرح ویژه بانک سپه برای وصول مطالبات غیرجاری مشتریان سومین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد اهدای کمک‌های غیرنقدی بانک اقتصادنوین به هموطنان زلزله‌زده خوی عرضه ارز با نرخ بازار متشکل ارزی در صرافی ملل دوست روزهای سخت هوای پایتخت بالاخره پاک شد ثبت نام در طرح های ‌فروش شرکت سایپا از طریق بانک پارسیان با حساب وکالتی محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون شد موسسه اعتباری ملل در دی ماه ۳۴۸ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد فراهم شدن امکان ارائه خدمت حساب‌های وکالتی به «شرکت‌های سایپا و پارس خودرو» اولین قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار شد کمک‌های بانک پارسیان برای هم‌وطنان زلزله‌زده‌ی خوی ارسال شد سازماندهی سازمان های تابعه وزارت تعاون در شهرستان خوی در اولویت قرار گیرد اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ساعت کار شعب بجنورد و بیرجند پیام تشکر ریاست محترم هیات مدیره موسسه اعتباری ملل بر اساس اعلام اطلاعات صورت‌های مالی بانک پاسارگاد در کدال؛ سودآوری 63 درصدی “وپاسار” در 9 ماهه سال جاری تعداد روزهای “پاک” پایتخت در ۱۴۰۱ به عدد ۳ رسید آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره بانک سرمایه (سهامی عام) جابجایی شعبه میدان آزادی بانک اقتصادنوین در اصفهان بانک پاسارگاد تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه مالی ایران را کسب کرد

5

افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین

  • کد خبر : 3703
  • 19 مهر 1400 - 12:31
افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین
مدیرعامل بانک سینا استان مازندران به ویژه شهر ساری را به دلیل برخورداری از بنادر فعال تجاری و صنعتی، مستعد رشد و توسعه سهم بازار بانک دانست و بکارگیری راهبرد ها و روش های جدید در بازاریابی را محور عمده رقابت ها معرفی کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ دکتر ایمانی در سفر به شهر ساری ضمن شرکت در مراسم تکریم مدیر قبلی منطقه مازندران و نیز بازدید از شعب این منطقه با قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران در ارتقاء شاخصهای عملکردی و رشد سهم بازار به عنوان نقش تعیین کننده در تحقق اهداف بانک گفت: با بهره گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی و درک درست از بازارهای هدف، می توان زمینه افزایش سهم بازارهای مالی را فراهم و بهبود هرچه بیشتر در جایگاه رقابتی را ممکن ساخت.

وی بازاریابی هدفمند و تعامل با بنگاه های اقتصادی را زمینه ساز ورود مشتریان جدید دانست و خاطرنشان کرد: تمرکز ویژه بر بازاریابی و ارائه بهینه خدمات، عاملی مهم در توسعه زنجیره خدمات بانک و ارتقاء سهم از بازارهای مالی است.

مدیرعامل بانک سینا ضمن اشاره به اهمیت نقش همکاران شعب و ستاد در تحقق اهداف ترسیم شده افزود: نیروهای متخصص و دانش مدار، جزو دارایی ها و مهمترین مزیت رقابتی و از منابع مثمر ثمر بانک می باشند که باید با بهره گیری از الگوی های مشترک و تصمیم گیری های معقول از مهارت و دانش آنان استفاده کرد.

وی برنامه های عملیاتی و تراز بانک را مثبت اعلام کرد و افزود: کاهش پرونده های مطالباتی، جذب منابع ارزان قیمت و تعامل مناسب با مشتریان و بنگاه های اقتصادی از جمله موارد حائز اهمیتی است که مدیران و همکاران شعب باید در اولویت اصلی برنامه های کاری خود قرار دهند تا بانک سینا همچنان در مسیر سودآوری بیشتر و رشد اقتصادی با ثبات حرکت کند.

دکتر ایمانی تکریم مشتریان را به عنوان جامعه هدف از ارزش های مهم بانک برشمرد و افزود: مهمترین مزیت بانک سینا در امکان خلق محصولات جدید و رفتار محترمانه با مشتری است. باید با رعایت این اصل مهم و خلاقیت در ایجاد محصولات جدید، اهتمام ویژه ای به رضایت مندی مشتریان از خدمات نوین داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی