تاریخ : سه شنبه, 5 تیر , 1403 19 ذو الحجة 1445 Tuesday, 25 June , 2024

اخبار داغ

وام اشتغال فقط یک بار برای هر نفر اعلام شرایط تحویل دسته چک در سال ۱۴۰۳ چت‌آنلاین بانک پاسارگاد پاسخ‌گوی تمام عیار نیاز مشتریان دریافت وام ۵۰۰ میلیون ریالی بدون ضامن در موسسه اعتباری ملل آغاز به کار «آکادمی بانکداری هوشمند» با تدریس «علم‌داده» اجرای آزمایشی ریال دیجیتال بانک مرکزی توضیح بانک مرکزی درباره پول جدید ایران انحلال رسمی‌شورای پول و اعتبار کم‌اثر کردن تحریم با ریال دیجیتال/ اجرای طرح ریال آفشور با روسیه ارتقای 4 شاخص مهم بهره‌وری کارکنان و شعب در بانک صادرات ایران مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت برگزار شد بانک صادرات ایران رتبه اول سرمایه ثبتی در بین بانک‌های بورسی آغاز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه کسب نشان 5 ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، در سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین عملکرد مناسب بانک پارسیان در طرح ملی جهش تولید مسکن / بهره‌مندی بیش از 12 هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن بانک پارسیان طرح‌های بزرگ درمانی کشور تحت پوشش خدمات بانکی ویژه گشودن پنجره‌های امید با همراهی گروه پاسارگاد امضا تفاهم‌نامه همکاری میان بانک پاسارگاد و باشگاه دانش‌پژوهان‌ جوان رشد 486 درصدی سودآوری در پی اصلاح ساختارهای مالی پرداخت ۳۶۶ میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رسید + جدول

6

افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین

  • کد خبر : 3703
  • 19 مهر 1400 - 12:31
افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین
مدیرعامل بانک سینا استان مازندران به ویژه شهر ساری را به دلیل برخورداری از بنادر فعال تجاری و صنعتی، مستعد رشد و توسعه سهم بازار بانک دانست و بکارگیری راهبرد ها و روش های جدید در بازاریابی را محور عمده رقابت ها معرفی کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ دکتر ایمانی در سفر به شهر ساری ضمن شرکت در مراسم تکریم مدیر قبلی منطقه مازندران و نیز بازدید از شعب این منطقه با قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران در ارتقاء شاخصهای عملکردی و رشد سهم بازار به عنوان نقش تعیین کننده در تحقق اهداف بانک گفت: با بهره گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی و درک درست از بازارهای هدف، می توان زمینه افزایش سهم بازارهای مالی را فراهم و بهبود هرچه بیشتر در جایگاه رقابتی را ممکن ساخت.

وی بازاریابی هدفمند و تعامل با بنگاه های اقتصادی را زمینه ساز ورود مشتریان جدید دانست و خاطرنشان کرد: تمرکز ویژه بر بازاریابی و ارائه بهینه خدمات، عاملی مهم در توسعه زنجیره خدمات بانک و ارتقاء سهم از بازارهای مالی است.

مدیرعامل بانک سینا ضمن اشاره به اهمیت نقش همکاران شعب و ستاد در تحقق اهداف ترسیم شده افزود: نیروهای متخصص و دانش مدار، جزو دارایی ها و مهمترین مزیت رقابتی و از منابع مثمر ثمر بانک می باشند که باید با بهره گیری از الگوی های مشترک و تصمیم گیری های معقول از مهارت و دانش آنان استفاده کرد.

وی برنامه های عملیاتی و تراز بانک را مثبت اعلام کرد و افزود: کاهش پرونده های مطالباتی، جذب منابع ارزان قیمت و تعامل مناسب با مشتریان و بنگاه های اقتصادی از جمله موارد حائز اهمیتی است که مدیران و همکاران شعب باید در اولویت اصلی برنامه های کاری خود قرار دهند تا بانک سینا همچنان در مسیر سودآوری بیشتر و رشد اقتصادی با ثبات حرکت کند.

دکتر ایمانی تکریم مشتریان را به عنوان جامعه هدف از ارزش های مهم بانک برشمرد و افزود: مهمترین مزیت بانک سینا در امکان خلق محصولات جدید و رفتار محترمانه با مشتری است. باید با رعایت این اصل مهم و خلاقیت در ایجاد محصولات جدید، اهتمام ویژه ای به رضایت مندی مشتریان از خدمات نوین داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی