تاریخ : پنج شنبه, 30 اسفند , 1403 21 رمضان 1446 Thursday, 20 March , 2025

اخبار داغ

موفقیت‌های ادامه‌دار بانک پاسارگاد، این‌بار در خدمات خودپرداز پیام خداحافظی مسعود بادین، مدیر عامل سابق بیمه آسیا درخشش مؤسسه اعتباری ملل در رشد منابع بانکی استان گلستان شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز 1404 معرفی شدند ​اعلام شعب منتخب فعال بانک صادرات ایران در تعطیلات نوروز 1404 تمدید مهلت ارسال ایده به جشنواره ملی دال‌آن تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ نشست روسای استان بیمه ­آسیا برگزار شد افزایش سرمایه 129 هزار و 450 میلیارد ریالی بانک گردشگری/ وگردش سود سهام را تقسیم کرد سقف صدور کارت هدیه بانک صادرات ایران 5 میلیون تومان شد معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام نوروز 1404 موسسه اعتباری ملل همیشه آماده خدمت رسانی “بازی ریتون” نوآوری دیگر از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت فرارسیدن سال نو بیمه آسیا، مسیر رو به رشد خود را با جدیت دنبال می کند با کارت هدیه ملل، عید نوروز ۱۴۰۴ را خاص‌تر و ماندگارتر کنید اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1404 مجمع عمومی فوق العاده بانک پاسارگاد برگزار شد بانک صادرات ایران به اعتبارات خرد، اعتبار می‌دهد تخصیص بیش از ۹,۴۴۰ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴ جزئیات جدید از سقف برداشت نقدی و کارت هدیه در ایام نوروز

8

افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین

  • کد خبر : 3703
  • 19 مهر 1400 - 12:31
افزایش سهم بازار و جذب مشتریان جدید با به کارگیری روش ها و راهبردهای نوین
مدیرعامل بانک سینا استان مازندران به ویژه شهر ساری را به دلیل برخورداری از بنادر فعال تجاری و صنعتی، مستعد رشد و توسعه سهم بازار بانک دانست و بکارگیری راهبرد ها و روش های جدید در بازاریابی را محور عمده رقابت ها معرفی کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ دکتر ایمانی در سفر به شهر ساری ضمن شرکت در مراسم تکریم مدیر قبلی منطقه مازندران و نیز بازدید از شعب این منطقه با قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران در ارتقاء شاخصهای عملکردی و رشد سهم بازار به عنوان نقش تعیین کننده در تحقق اهداف بانک گفت: با بهره گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی و درک درست از بازارهای هدف، می توان زمینه افزایش سهم بازارهای مالی را فراهم و بهبود هرچه بیشتر در جایگاه رقابتی را ممکن ساخت.

وی بازاریابی هدفمند و تعامل با بنگاه های اقتصادی را زمینه ساز ورود مشتریان جدید دانست و خاطرنشان کرد: تمرکز ویژه بر بازاریابی و ارائه بهینه خدمات، عاملی مهم در توسعه زنجیره خدمات بانک و ارتقاء سهم از بازارهای مالی است.

مدیرعامل بانک سینا ضمن اشاره به اهمیت نقش همکاران شعب و ستاد در تحقق اهداف ترسیم شده افزود: نیروهای متخصص و دانش مدار، جزو دارایی ها و مهمترین مزیت رقابتی و از منابع مثمر ثمر بانک می باشند که باید با بهره گیری از الگوی های مشترک و تصمیم گیری های معقول از مهارت و دانش آنان استفاده کرد.

وی برنامه های عملیاتی و تراز بانک را مثبت اعلام کرد و افزود: کاهش پرونده های مطالباتی، جذب منابع ارزان قیمت و تعامل مناسب با مشتریان و بنگاه های اقتصادی از جمله موارد حائز اهمیتی است که مدیران و همکاران شعب باید در اولویت اصلی برنامه های کاری خود قرار دهند تا بانک سینا همچنان در مسیر سودآوری بیشتر و رشد اقتصادی با ثبات حرکت کند.

دکتر ایمانی تکریم مشتریان را به عنوان جامعه هدف از ارزش های مهم بانک برشمرد و افزود: مهمترین مزیت بانک سینا در امکان خلق محصولات جدید و رفتار محترمانه با مشتری است. باید با رعایت این اصل مهم و خلاقیت در ایجاد محصولات جدید، اهتمام ویژه ای به رضایت مندی مشتریان از خدمات نوین داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی