تاریخ : شنبه, 18 آذر , 1402 27 جماد أول 1445 Saturday, 9 December , 2023

اخبار داغ

عملکرد 8 ماهه بانک پارسیان در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه / 96 درصد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی تکلیفی است قرعه‌کشی بزرگ بانک گردشگری در «8شنبه» توبانک شعب بانک توسعه تعاون از تعاونی های توسعه و عمران شهرستانها حمایت می کنند آیین معارفه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید برگزار شد بانک مسکن به وظایف خود فراتر از انتظار عمل کرده است همکاری کارت آسان خرید بانک تجارت با دیجی کالا تمدید شد تامین مالی2 میلیارد دلاری پتروپالایشگاه آناهیتا توسط بانک سپه گشایش نماد بانک گردشگری در فرابورس ایران بانک سپه با روحیه جهادی و پیگیری اولویت‌های ملی، نهایت همکاری را با دولت انجام داده است پرداخت بالغ بر 73 هزار فقره وام ازدواج از سوی بانک تجارت شجاعت همکاران بانک توسعه تعاون برای فعالیت های نوآورانه و خلاقانه بانکی مورد حمایت واقع می شود مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال 1400 بانک سپه برگزار شد اطلاعیه صادره موسسه اعتباری ملل انتشار جدیدترین گزارش فناوری اطلاعات بانک سامان نشان عالی مدیر سال به دکتر سید عباس حسینی رسید اولین اپلیکیشن “پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی” در ایران پرداخت بیش از 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه / افزایش 5 هزار میلیاردی اعطای تسهیلات نسبت به ماه گذشته بسته جامع اعتباری بانک توسعه تعاون برای حمایت از فعالیت عمرانی و تولیدی شرکت فراسان تقدیر و حمایت بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان

1

سبد بیمه زندگی تکمیل تر می شود

  • کد خبر : 3707
  • 19 مهر 1400 - 12:38
سبد بیمه زندگی تکمیل تر می شود
«بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین قرارداد بیمه‌ای شرکت‌های بیمه کشور است» این اظهار نظر سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه تعاون در حاشیه مراسم افتتاح «نخستین شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی» در بهمن ماه 1399 بود.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ محمدحسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی این شرکت معتقد است که «در بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین و جامع‌ترین بیمه‌نامه حال حاضر کشور ارائه خواهد شد و ویژگی‌هایی همچون معافیت‌ها، پرداخت مستمری ‌ها، پوشش بیمه‌ای حوادث، بیمه تکمیلی و… در این بیمه‌نامه لحاظ شده است».

او مطرح می کند که دارنده این بیمه نامه «می‌تواند از خدمات بیمه درمان شامل پرداخت هزینه دندان‌پزشکی، تجمیع پاراکلینیکی، بستری و جراحی برخوردار شده» و از خدماتی چون «پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کاربهره‌مند می‌شود».

«پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت فوت در اثر حادثه»، «پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه»، «پرداخت خسارت در صورت ابتلا به پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن» و «پرداخت هزینه به بیماران مبتلا به کرونا» از دیگر مواردی بود که در طرح بیمه زندگی دیده شده بود.

سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی بیمه تعاون در این گفت و گو مطرح کرد که علاوه بر مواردی که پیشتر در خصوص ویژگی های بیمه زندگی این شرکت گفته شده بود، بنا دارد پوشش «هزینه های مشاوره درمانی» را نیز به این رشته اضافه کرده و بسته تکمیلی تری را برای مشتریان فراهم کند.
یوسفی در تشریح این خدمت توضیح داد: این کار به منظور کمک به آرامش هرچه بیشتر جامعه در شرایط کنونی بوده و به عنوان مسئولیت اجتماعی شرکتی نیز در نظر گرفته می شود.

وی اضافه کرد: بحث دیگر در خصوص تغییرات بیمه های خاص در بیمه های زندگی هست که بیش از پیش به نفع بیمه گزاران خواهد بود.

سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی بیمه تعاون در ادامه به جشنواره های بیمه زندگی که از اردیبهشت سال جاری آغاز شده بود اشاره کرد و گفت: در حال برنامه ریزی بر روی مرحله دوم جشنواره های بیمه های زندگی هستیم که این جشنواره به صورت ماهانه برگزار شده و در پی آن نحوه عملکرد نمایندگان و مشاوران نیز بررسی شده و چنانچه وصولی های جدید بتوانند مبلغی بیش از 5 میلیون تومان باشند، جوایزی به شبکه فروش اهدا خواهد شد.

یوسفی ادامه داد: همچنین این فرایند برای بیمه گزاران نیز در نظر گرفته شده و هم اکنون در 4 ماه گذشته ضمن برگزاری جشنواره جوایزی به بیمه گذاران تخصیص داده شده است.

وی در ادامه به اقدامات پیش روی این واحد نیز اشاره کرد و مطرح کرد: نرم افزار کارمزد از جمله اقدامات کاربردی و اثرگذار است که پس از فرایند نهایی جزئیات آن مطرح خواهد شد.

سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی بیمه تعاون ادامه داد: مبحث دیگر پروژه #741* است که با این فرایند بیمه گزاران می توانند بدون حضور به بانک، فرایند پرداخت اقساط بیمه خود را انجام داده و این مهم به منظور تسهیل در امور و تسریع در پرداخت و نیز کاهش مراجعات حضوری برای مشتریان انجام شده است.

یوسفی همچنین به دیگر فعالیت واحد تحت مدیریت خود اشاره کرد و بیان داشت: دیگر فعالیتی که توسط این واحد به صورت مستمر در حال انجام است، «رادیو لبخند زندگی» بوده که در راستای آموزش های بیمه، توضیح در خصوص بیمه های زندگی، گفت و گو با بیمه گزاران، مدیران بیمه ای و شبکه فروش و نیز ایجاد نشاط و سرگرمی راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی