تاریخ : پنج شنبه, 22 آذر , 1403 11 جماد ثاني 1446 Thursday, 12 December , 2024

اخبار داغ

درخشش علمی همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارگاد پرداخت مطالبات بیمارستان‌های غیر دولتی دانشگاهی تا پایان تیر ثبت نام سریع و آسان محصولات ایران خودرو با حساب وکالتی بانک تجارت لیست شعب کشیک بانک سپه در تهران برای روزهای 21 و 22 آذر ماه شعب کشیک بانک صادرات ایران در استان تهران چهارشنبه و پنجشنبه فعال هستند پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان صنعت بیمه است SCF بانک تجارت محدودیت‌ها در حوزه تامین مالی را از میان برمی‌دارد طرح الماس ملل ، ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کاربردی برای پزشکان ، وکلا، مهندسین و سایر متخصصین تکمیل پرداخت سومین مرحله تسهیلات قرض‌الحسنه به ۴۰ هزار نفر از بازنشستگان سامانه برخط”آسیا حامی” ؛ تسریع و تسهیل در صدور و پرداخت خسارت مالی بیمه شخص ثالث با بهره مندی از فناوری هوش مصنوعی انعقاد تفاهم نامه بیمه آسیا و انجمن مدیریت کسب و کار ایران مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید منصوب شد دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت‌مدیره بانک پاسارگاد برگزاری نمایشگاه ملی دیتکس 2024 قم با حمایت و همراهی کارگزاری بیمه دال مدیرعامل بیمه آسیا روز ملی بیمه را تبریک گفت رشد 20 درصدی سود خالص وبصادر خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر هفت سال در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی رایگان است پرداخت بیش از ۱,۹۵۶ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزند آوری همکار بیمه پاسارگاد در میان برترین همکاران صنعت بیمه درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه بیمه پاسارگاد در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب 4 عنوان شد

4

شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند

  • کد خبر : 37477
  • 02 اسفند 1402 - 15:13
شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند
رییس هیات‌مدیره بانک تجارت در بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که با حضور بهزاد درگاهی مدیر روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی این بانک همراه بود، از جامعه رسانه‌ای کشور‌ به‌عنوان شریک تجاری و استراتژیک بانک‌ها نام برد و شناخت متقابل بانک و رسانه‌ از ماموریت‌های یکدیگر را زمینه‌ساز حرکت دوجانبه در مسیر تعامل برنامه‌مند دانست.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ مرتضی ترک‌تبریزی برگزاری این نمایشگاه را بیانگر اهمیت و نقش اطلاع‌رسانی به مخاطب در شرایط فعلی و هماهنگی موجود بین رسانه‌ و کسب‌وکارها عنوان کرد.

وی افزود: بانک تجارت تعامل با رسانه‌ها را در فضایی فراتر از درج تبلیغات و اخبار بانک در رسانه پیگیری می‌کند. رسانه‌ها باید بکوشند تا مردم را با خدمات بانک‌ها، نقش بانک‌ها در بهبود فضای اقتصادی و تسهیل فعالیت کسب‌وکارها، نقاط قوت، محدودیت‌ها و همچنین مزیت‌های رقابتی هر یک از بانک‌ها نسبت به یکدیگر آشنا کنند.

ترک‌تبریزی همچنین به رویکرد تعاملی این بانک با رسانه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: بانک تجارت رسانه‌ها را شریک تجاری و استراتژیک خود می‌داند و از رسانه‌ها در قالب یک تعامل برنامه‌مند و بلندمدت حمایت می‌کند.

رییس هیات مدیره بانک تجارت در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه‌ خبرگزاری‌های مهر، فارس، ایلنا، آنا، هلدینگ رسانه‌ای پارسینه، هلدینگ رسانه‌ای آتی‌نگر صدرا، پایگاه خبری و تحلیلی شهر بورس و خانه مطبوعات استان خوزستان بازدید و با مدیران این رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=37477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی