افزونه جلالی را نصب کنید. 21 ذو القعدة 1446 Sunday, 18 May , 2025

اخبار داغ

همکاری بانک تجارت و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری با هدف احیای واحدهای اقتصادی راکد کارکنان موسسه اعتباری ملل، سرمایه‌ای ارزشمند برای تحول در نظام بانکی کشور تداوم روند سودآوری بانک پاسارگاد در سال۱۴۰۳ مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه برگزار شد مدیرعامل بانک سپه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت آگهی دعوت به همکاری جزییات حق بیمه دهک های شش تا نه برای سال جاری پیام اخلاقی بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه برگزاری جلسه هم اندیشی روسای شعب استانی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۴ شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه ‌۲۵ اردیبهشت حضور موثر بانک سپه با سه مقاله علمی در همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی آغاز مزایده عمومی املاک مازاد مؤسسه اعتباری ملل امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک گردشگری و هلدینگ پتروفرهنگ به‌روزرسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد اولین نشست شورای مدیران بیمه آسیا در سال ۱۴۰۴ برگزار شد امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک تجارت با هلدینگ خلیج فارس و بانک ملت اعلام ساعات فعالیت در مؤسسه اعتباری ملل تسهیل در مبادلات تجاری،امنیت و اعتماد در معامله،اطمینان در پرداخت ارتقاء سامانه جامع صورت‌حساب پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت بانک تجارت افتتاح نیروگاه خورشیدی ۳۵۰ کیلوواتی شهید رئیسی استان قم با مشارکت بانک سپه

9

کرونا ضرورت توسعه بازارهای محله‌ای را آشکارتر کرد

  • کد خبر : 3761
  • 20 مهر 1400 - 10:22
کرونا ضرورت توسعه بازارهای محله‌ای را آشکارتر کرد
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: در این شرایط، استفاده از حمل و نقل عمومی به میزان قابل توجهی کاهش یافت و مردم به جای حضور در بازارها و مراکز بزرگ تجاری، ترجیح دادند از بازارهای محله‌ای و مراکز کوچک خرید، خریدهای خود را انجام دهند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه سید سعید راد با اعلام اینکه در این مدت، بسیاری از شهروندان به خاطر کاهش خطر ابتلا به کرونا، برای مراجعه به بازارها و مراکز خرید ترجیح دادند از وسایل نقلیه شخصی خودشان استفاده کنند، افزود: البته انتخاب بخش قابل ملاحظه‌ای از شهروندان نیز این است که با پای پیاده به بازارهای محلی رفته و محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه در سه سال اخیر، با هدف دسترسی آسان شهروندان به ویژه اقشار کم برخوردار به میوه و تره بار با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، موضوع احداث و توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلاتی که این امکان در آنها وجود نداشت، شتاب گرفت و تلاش شد تا بازارهای جدید در محله‌های فاقد بازار ساخته شده و به بهره‌برداری برسند، اظهار کرد: همین رویکرد، اثرگذاری خود را در دوره کرونا نشان داد و از عواملی است که باعث شده تا میزان خرید از بازارهای محلی روز به روز افزایش یابد.

راد با بیان اینکه همه‌گیری کرونا، لزوم بازنگری در طراحی شهری با محوریت تأمین نیازهای روزانه شهروندان با الگوی برنامه‌ریزی محله‌ای را بیش از پیش آشکار ساخت، تصریح کرد: امکان دسترسی شهروندان در سطوح محله‌ای، ناحیه‌ای و منطقه‌ای به امکانات و تسهیلات خرید به نحوی که شهروندان نیاز به پیمایش مسیرهای طولانی نداشته باشند و با کمترین میزان تردد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نزدیک‌ترین مرکز خرید برسند، مُدلی است که بازارهای محلی میوه و تره بار بهترین نمونه‌های آن هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه بسیاری از بازارهای میوه و تره بار در فضای باز قرار دارند و همین ویژگی یکی از امتیازات این مراکز در دوره کروناست، خاطرنشان کرد: با وجود کاهش تعداد مراجعات و میزان فروش بسیاری از مراکز بزرگ تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایام همه‌گیری کرونا، نه تنها مراجعات بازارهای میوه و تره بار کاهش نیافت، بلکه شاهد استقبال روزافزون شهروندان و رونق بیش از پیش این مراکز خدماتی هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3761
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.