تاریخ : سه شنبه, 11 بهمن , 1401 10 رجب 1444 Tuesday, 31 January , 2023

اخبار داغ

پیش‌بینی بارش برف در پایتخت هشدار سیل در تهران درخشش بانک اقتصادنوین در میان 100شرکت برتر ایران آغاز هفته بارشی برف و باران در تهران نوید نهایی شدن پذیرش شرکت در بازار فرابورس در آینده‌ای نزدیک استقبال از روز پدر با کارت هدیه موسسه اعتباری ملل ارتقاء هلدینگ ها و واحدهای گروه مالی گردشگری در بین شرکت های برتر ایران تفاهم نامه 5 جانبه بین وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک پارسیان و بانک کارآفرین برای احداث 55 هزار واحد مسکونی افتتاح شعبه بزرگمهر بانک اقتصادنوین در اصفهان کیفیت هوای تهران همچنان در وضعیت «قرمز» هفتمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با حمایت بانک پاسارگاد توسط انجمن مدیریت ایران و همکاری دانشگاه خاتم برگزار شد تداوم وضعیت “قرمز” هوا در پایتخت تداوم افزایش بارگذاری جمعیت در حاشیه تهران در عین “آلودگی هوا” و “کمبود آب” اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص تعطیلی شعبه یاسوج در روزهای پنج شنبه امکان ثبت‌نام در طرح‌های فروش سایپا از طریق بانک اقتصادنوین فراهم شد قطعی موقت سیستم شتاب بانک توسعه تعاون خدمات ویژه بانک اقتصادنوین برای انجام معاملات در بورس کالا تداوم هوای ناسالم در تهران طی امروز بانک گردشگری با 18 پله صعود در رتبه 34 و در جمع شرکت‌های “پیشرو” بانک سپه ارزش سرمایه گذاری در اقتصاد دانش بنیان را به درستی درک می کند محصولات فناورانه بانک پارسیان رونمایی شد

6

کرونا ضرورت توسعه بازارهای محله‌ای را آشکارتر کرد

  • کد خبر : 3761
  • 20 مهر 1400 - 10:22
کرونا ضرورت توسعه بازارهای محله‌ای را آشکارتر کرد
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: در این شرایط، استفاده از حمل و نقل عمومی به میزان قابل توجهی کاهش یافت و مردم به جای حضور در بازارها و مراکز بزرگ تجاری، ترجیح دادند از بازارهای محله‌ای و مراکز کوچک خرید، خریدهای خود را انجام دهند.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه سید سعید راد با اعلام اینکه در این مدت، بسیاری از شهروندان به خاطر کاهش خطر ابتلا به کرونا، برای مراجعه به بازارها و مراکز خرید ترجیح دادند از وسایل نقلیه شخصی خودشان استفاده کنند، افزود: البته انتخاب بخش قابل ملاحظه‌ای از شهروندان نیز این است که با پای پیاده به بازارهای محلی رفته و محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه در سه سال اخیر، با هدف دسترسی آسان شهروندان به ویژه اقشار کم برخوردار به میوه و تره بار با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، موضوع احداث و توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلاتی که این امکان در آنها وجود نداشت، شتاب گرفت و تلاش شد تا بازارهای جدید در محله‌های فاقد بازار ساخته شده و به بهره‌برداری برسند، اظهار کرد: همین رویکرد، اثرگذاری خود را در دوره کرونا نشان داد و از عواملی است که باعث شده تا میزان خرید از بازارهای محلی روز به روز افزایش یابد.

راد با بیان اینکه همه‌گیری کرونا، لزوم بازنگری در طراحی شهری با محوریت تأمین نیازهای روزانه شهروندان با الگوی برنامه‌ریزی محله‌ای را بیش از پیش آشکار ساخت، تصریح کرد: امکان دسترسی شهروندان در سطوح محله‌ای، ناحیه‌ای و منطقه‌ای به امکانات و تسهیلات خرید به نحوی که شهروندان نیاز به پیمایش مسیرهای طولانی نداشته باشند و با کمترین میزان تردد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نزدیک‌ترین مرکز خرید برسند، مُدلی است که بازارهای محلی میوه و تره بار بهترین نمونه‌های آن هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه بسیاری از بازارهای میوه و تره بار در فضای باز قرار دارند و همین ویژگی یکی از امتیازات این مراکز در دوره کروناست، خاطرنشان کرد: با وجود کاهش تعداد مراجعات و میزان فروش بسیاری از مراکز بزرگ تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایام همه‌گیری کرونا، نه تنها مراجعات بازارهای میوه و تره بار کاهش نیافت، بلکه شاهد استقبال روزافزون شهروندان و رونق بیش از پیش این مراکز خدماتی هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3761
  • نویسنده : ساراپیرانه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی