تاریخ : دوشنبه, 31 اردیبهشت , 1403 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024

اخبار داغ

مدیرعامل بانک سپه شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت پیام تسلیت مدیر عامل موسسه اعتباری ملل در پی شهادت رئیس جمهور محبوب، سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان استقبال گسترده از خدمات بانک پارسیان در نمایشگاه ایران هلث 1403 پیام تسلیت بانک سامان به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران مسابقه بزرگ ” از نگاه من”، جلوه‌ای از شعار “مشتری ذات بانک است” تجلیل از چهره ماندگار روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله بانک سامان حداکثر 3 درصد تعیین شد همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ 1403/03/01 تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان روابط‌عمومی بانک صادرات ایران روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم

1

پیشرفت تبدیل تصویر به ویدئو

  • کد خبر : 38168
  • 17 اسفند 1402 - 19:43
پیشرفت تبدیل تصویر به ویدئو
تیم تحقیقاتی شرکت چینی علی‌بابا از یک مدل هوش مصنوعی برای تبدیل تصاویر به ویدئو رونمایی کرده که AtomoVideo نام دارد که از ویژگی‌های آن می‌توان به توانایی بالای آن در حفظ وفاداری به تصویر ورودی، حرکت روان کاراکترها و پیش‌بینی فریم‌های بعدی اشاره کرد.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ تیم تحقیقاتی شرکت چینی علی‌بابا از یک مدل هوش مصنوعی برای تبدیل تصاویر به ویدئو رونمایی کرده که AtomoVideo نام دارد. این تیم، مقالات و نمونه‌هایی از تبدیل تصویر به ویدیو توسط AtomoVideo را به‌همراه نمونه‌هایی از نتایج هوش‌های مصنوعی‌ نسل دوم Runway و همچنین نسل اول Pika به‌اشتراک گذاشته است.

مقایسه تصاویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی‌های AtomoVideo با Pika و Gen-2

نمونه‌های ارائه‌شده‌ی AtomoVideo با توجه به‌ اینکه یک محصول نسل اول است، امیدوارکننده به‌نظر می‌رسند، هرچند که چندان واقع‌گرایانه نیستند. جالب اینجا است که مقایسه‌ی آن‌ها با مدل نسل دوم Runway (نسل اول در اوایل ۲۰۲۳ منتشر شد) نشان می‌دهد که این مدلِ تازه‌رونمایی‌شده نتایج بهتری در کاهش برخی تغییرات عجیب و غریب بین فریم‌ها ارائه داده است.

از ویژگی‌های AtomoVideo می‌توان به توانایی بالای آن در حفظ وفاداری به تصویر ورودی، حرکت روان کاراکترها و پیش‌بینی فریم‌های بعدی اشاره کرد. علاوه‌بر این، AtomoVideo با مدل‌های مختلف T2I (متن به تصویر) سازگار است و قابلیت کنترل معنایی بالایی را ارائه می‌دهد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد محتوای ویدئویی را بر اساس اولویت‌های خاص خود شخصی‌سازی کنند.

AtomoVideo با استفاده از مدل‌های از‌پیش‌آموزش‌دیده‌ی T2I و تقویت آن‌ها با ماژول‌های انحراف فضا-زمانیِ تک‌بعدی و ماژول‌های توجه، توانسته به چنین عملکرد قابل‌توجهی دست یابد. این لایه‌های اضافی AtomoVideo را قادر می‌سازد تا جزئیات و سبک‌های پیچیده را ثبت و در عین حال ثبات زمانی را در سراسر ویدئوها تضمین کند.

با وجود قابلیت‌های چشمگیر AtomoVideo، تیم تحقیقاتی هنوز نتوانسته بستری آنلاین برای تجربه‌ی شخصی کاربران فراهم کند. بااین‌حال، مدل هوش مصنوعی AtomoVideo علی‌بابا نشان‌دهنده‌ی یک پیشرفت قابل توجه در زمینه تبدیل تصویر به ویدئو است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=38168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی