تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

8

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «بورس و رسانه» تمدید شد

  • کد خبر : 3855
  • 21 مهر 1400 - 20:39
مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «بورس و رسانه» تمدید شد
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «بورس و رسانه» تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش سرویس بورس و اوراق بهادار افق سرمایه؛ سارا علیاری مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، اظهار کرد: با توجه به استقبال به عمل آمده از جشنواره ملی «بورس و رسانه» و تقاضای برخی از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا پایان مهرماه تمدید شد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. با این وجود، تعدادی از علاقه‌مندان در تماس با دبیرخانه این جشنواره عنوان کرده اند به دلیل تولید آثار متعدد در بازه زمانی این جشنواره (امرداد ماه ۹۹ تا مهر ماه سال جاری) موفق به انتخاب ۱۰ اثر برتر از دید خود نشده‌اند. آنها درخواست کرده‌اند فرصت بیشتری در اختیارشان قرار گیرد تا دست به انتخاب بهتری بزنند و شانس خود را در این رقابت سنگین بالاتر ببرند. از این رو مهلت ارسال آثار تا پایان مهرماه تمدید شد.

وی تاکید کرد: در جشنواره امسال شاهد تغییراتی در دریافت آثار هستیم. یکی از این تغییرات مربوط به جداشدن بخش دیداری و شنیداری از بخش نوشتاری و دیجیتال است. در سال‌های گذشته این دو بخش توسط یک هیات داوران ارزیابی می‌شدند اما با توجه به اینکه در حال حاضر در هر دو بخش آثار بسیاری تولید شده ، نیاز است این آثار توسط هیات داوران متخصص در هر بخش ارزیابی شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس ادامه داد: در این جشنواره تاکید ویژه ای روی تولیدات شبکه‌های اجتماعی وجود دارد؛ زیرا امروزه این شبکه‌ها به ابزار بسیار مهمی در تبادل اطلاعات و اخبار تبدیل شدهاند. همین موضوع باعث شد که ما تغییر دیگری را با ایجاد قالبی به نام شهروند ـ خبرنگار در این جشنواره مدنظر قرار دهیم .

وی تصریح کرد: وقتی از شبکه‌های اجتماعی در عرصه ارتباطات سخن می‌گوییم به این موضوع می‌رسیم که ممکن است رسانه‌های رسمی در کنار سایت، روزنامه، هفته‌نامه، ماهنامه یا سایر ابزارهای خود از شبکه‌های اجتماعی نیز برای توزیع اخبار استفاده کنند. همچنین، ممکن است شخصی کانال یا گروهی را ایجاد کرده و در آن اقدام به تبادل اطلاعات و افکار کند. اما یکی از جدیدترین پدیده‌های ارتباطی، ظهور شهروند ـ خبرنگاران است؛ کسانی که بی‌تکلف و بدون پیچیدگی‌های خاص رسانه‌های رسمی اقدام به تهیه محتوا کرده و آن را از طریق صفحه شخصی خود یا رسانه‌های دیگر منتشر می‌کنند.

علیاری ادامه داد: امروزه هیچ جشنواره رسانه‌ای نمی‌تواند اثربخشی این قالب را نادیده بگیرد. از این‌رو این قالب جدید به جشنواره ملی بورس و رسانه نیز افزوده شد به نحوی که شهروند ـ خبرنگاران می‌توانند در صورتی که محتوایی را تهیه کرده و آن را به هر طریقی نشر داده‌اند، در این جشنواره مشارکت داشته باشند.

وی افزود: در صورتی که اثر تولیدی به صورت تصویر یا صوت است، در بخش دیداری و شنیداری قابل ثبت است و در صورتی که حالت نوشتار دارد، در بخش رسانه‌های نوشتاری و دیجیتال وارد رقابت می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس با اشاره به نقش مهم داوران در این جشنواره عنوان کرد: اصل بسیار مهمی که موجب اعتماد به این نوع جشنواره‌ها می‌شود آن است که اعضای هیات داوران از بین افراد صاحب‌نظر و خوشنام انتخاب شوند و نهاد برگزارکننده دخالتی در ارزیابی آثار نداشته باشد. با توجه به حساسیت این موضوع در حال مذاکره با هیات داوران هستیم و امیدواریم با انتخاب داوران قوی و شناخته‌شده، رقابت‌ها در این جشنواره کاملا حرفه‌ای باشد.

علیاری گفت: به منظور اطلاع‌رسانی مناسب درباره این رویداد، پوسترهای جشنواره به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراکز صدا و سیمای تمامی استان‌های کشور ارسال شده است و تاکنون نیز قسمتی از آثار دریافتی از شهرستان‌هاست.

یادآور می‌شود؛ پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه در بخش‌های زیر برگزار می‌شود:

– بخش دیداری و شنیداری (رادیو، تلویزیون، محصولات صوتی و تصویری شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی) شامل ۱- خبر ۲- گزارش ۳- مستند ۴- گفتگو و اجرا ۵- اثر در قالب شهروند- خبرنگار

– بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال (خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری- تحلیلی، روزنامه‌ها، نشریات ادواری و قسمت مکتوب شبکه‌های اجتماعی) شامل ۱- خبر ۲- گزارش ۳- گفت و گو ۴- تیتر ۵-یادداشت، مقاله و سرمقاله ۶- اثر در قالب شهروند- خبرنگار

– همچنین جایزه ویژه جشنواره به آثار با موضوع «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» تعلق خواهد گرفت.

از جمله مقررات این جشنواره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آثاری می توانند در جشنواره شرکت کنند که از تاریخ اول امردادماه ۱۳۹۹ تا ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ تولید و از طریق یکی از رسانه‌ها (شامل شبکه‌های اجتماعی) منتشر شده باشند.

هر شرکت کننده می تواند در مجموع ۱۰ اثر ارسال کند.

جوایز جشنواره به نفرات اول تا سوم در هریک از زیر گروه‌های بخش‌های جشنواره (در مجموع ۱۲ زیرگروه با احتساب جایزه ویژه) اعطا خواهد شد.

شرکت در این جشنواره صرفا به شیوه الکترونیکی انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی http://festpress.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی