تاریخ : چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

اخبار داغ

حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

11

4 ماموریت اصلی شبکه پستی کشور

  • کد خبر : 3992
  • 24 مهر 1400 - 16:34
4 ماموریت اصلی شبکه پستی کشور
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش مهم پست در لایه های مختلف اجتماعی گفت: «اکنون پست به عنوان مکمل خدمات اجتماعی در بیشتر حوزه ها به مردم کمک می کند.»

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ رمضانعلی سبحانی فر با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات فناورانه در شرکت ملی پست افزود: «در سال های اخیر تغییر رویکرد این شبکه باعث شده تا شاهد گستردگی فعالیت ها و خدمات آن باشیم و در این مسیر چهار ماموریت پیش روی ما قرار دارد.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: «ماموریت اول شبکه، قبول و ارسال بسته های پستی است که این موضوع در حال انجام است و اکنون شاهد هستیم که حجم و وزن بسته ها به شدت افزایش یافته و به جای پاکات و نامه ها بسیاری از مرسولات پستی را بسته ها و امانات تشکیل می دهند.»

سبحانی فر با اشاره به توسعه زیرساخت ها در یک سال گذشته در توضیح ماموریت دوم تصریح کرد: «علاوه بر این خدمت شبکه پستی، اکنون بخش اعظمی از فرآیند تجارت الکترونیک بر عهده این شبکه است و امکانات و ظرفیت های آن همواره موجب توسعه تجارت نوین شده است.»

مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر ورود فناوری به عملیات پستی اظهار داشت: «شیوه نوین زندگی اجتماعی و کوچ بسیاری از امور از فضای فیزیکی به فضای مجازی باعث شد تا شبکه پستی به سرعت خود را تجهیز و سرآمد خدمات الکترونیکی گردد. به طوری که اکنون توسعه خدمات پستی الکترونیکی به یک اولویت در این شبکه تبدیل شده است و تمرکز برنامه ها و سیاست های شرکت بر این است تا سهم عمده خدمات به صورت الکترونیکی به مردم ارائه شود.»

سبحانی فر با اشاره به ماموریت چهارم شبکه پستی کشور گفت: «خدمات دستگاه های دولتی و اجرایی برای مردم بسیار گسترده و دارای فرآیندهای پیچیده است به طوری که ممکن است تردد فراوان، آلودگی هوا، آسیب های اجتماعی و اتلاف انرژی را در پی داشته باشد.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست افزود: «در این میان ظرفیت فنی و فناورانه پست این امکان را دارد تا بخش زیادی از خدمات یا سهم مهمی از فرآیند خدمات دولتی و دستگاه های اجرایی را به عهده گرفته و در مسیر تکریم مردم تسهیل گر خدمات باشد.»

وی خاطرنشان کرد: «انجام نیابتی بسیاری از خدمات دستگاه ها توسط شرکت ملی پست باعث می شود تا از سرگردانی و بلا تکلیفی مردم و همچنین واسطه گری ها و دلالی ها کاسته و به شفافیت امور و فساد زدایی کمک شود.»

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی