تاریخ : سه شنبه, 2 مرداد , 1403 17 محرم 1446 Tuesday, 23 July , 2024

اخبار داغ

افزایش 56 درصدی سود خالص بانک صادرات ایران مزایده عمومی املاک بانک سامان فروش ۲۴ ساعته ارز اربعین توسط بانک سپه در روبیکا صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از بانک تجارت تقدیر کرد خدمت رسانی شعب کشیک بانک سپه به زائران اربعین حسینی در استان‌های مرزی مجمع عمومی عادی سالیانه سمگا برگزار شد کلنگ‌ مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری در سیرجان به زمین زده شد تغییر نرخ سود بین بانکی فرجام دلارزدایی با حکمرانی ریال / نسخه مشترک ایران و روسیه فراگیر می‌ شود؟ گام جدی دولت برای دلارزدایی تامین ۱۹.۹ میلیارد دلار ارز مورد نیاز واردات تقدیر از عملکرد گروه مالی در مجمع عمومی عادی سالیانه فروش ارز اربعین در بیش از 180 شعبه منتخب بانک سپه + لیست شعب «ایما تجارت»، اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت رونمایی شد بانک پارسیان عضو متولی زیست‌بوم ریال دیجیتال/ توسعه محصولات مدرن بانک پارسیان در حوزه بانکداری دیجیتال بانک پارسیان در عزای سید و سالار شهیدان به سوگ نشست رونق کسب و کار با طرح الماس موسسه اعتباری ملل پرداخت بیش از 725 میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری برگزاری اولین مسابقه بانکی کورن هول بانوان کشور در بانک پاسارگاد بانک تجارت مدیریت پیامک لحظه‌ای را به مشتریان خود واگذار کرد رشد ۱۴.۱ درصدی معاملات مسکن در خرداد امسال نسبت به سال گذشته

10

4 ماموریت اصلی شبکه پستی کشور

  • کد خبر : 3992
  • 24 مهر 1400 - 16:34
4 ماموریت اصلی شبکه پستی کشور
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش مهم پست در لایه های مختلف اجتماعی گفت: «اکنون پست به عنوان مکمل خدمات اجتماعی در بیشتر حوزه ها به مردم کمک می کند.»

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ رمضانعلی سبحانی فر با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات فناورانه در شرکت ملی پست افزود: «در سال های اخیر تغییر رویکرد این شبکه باعث شده تا شاهد گستردگی فعالیت ها و خدمات آن باشیم و در این مسیر چهار ماموریت پیش روی ما قرار دارد.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: «ماموریت اول شبکه، قبول و ارسال بسته های پستی است که این موضوع در حال انجام است و اکنون شاهد هستیم که حجم و وزن بسته ها به شدت افزایش یافته و به جای پاکات و نامه ها بسیاری از مرسولات پستی را بسته ها و امانات تشکیل می دهند.»

سبحانی فر با اشاره به توسعه زیرساخت ها در یک سال گذشته در توضیح ماموریت دوم تصریح کرد: «علاوه بر این خدمت شبکه پستی، اکنون بخش اعظمی از فرآیند تجارت الکترونیک بر عهده این شبکه است و امکانات و ظرفیت های آن همواره موجب توسعه تجارت نوین شده است.»

مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر ورود فناوری به عملیات پستی اظهار داشت: «شیوه نوین زندگی اجتماعی و کوچ بسیاری از امور از فضای فیزیکی به فضای مجازی باعث شد تا شبکه پستی به سرعت خود را تجهیز و سرآمد خدمات الکترونیکی گردد. به طوری که اکنون توسعه خدمات پستی الکترونیکی به یک اولویت در این شبکه تبدیل شده است و تمرکز برنامه ها و سیاست های شرکت بر این است تا سهم عمده خدمات به صورت الکترونیکی به مردم ارائه شود.»

سبحانی فر با اشاره به ماموریت چهارم شبکه پستی کشور گفت: «خدمات دستگاه های دولتی و اجرایی برای مردم بسیار گسترده و دارای فرآیندهای پیچیده است به طوری که ممکن است تردد فراوان، آلودگی هوا، آسیب های اجتماعی و اتلاف انرژی را در پی داشته باشد.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست افزود: «در این میان ظرفیت فنی و فناورانه پست این امکان را دارد تا بخش زیادی از خدمات یا سهم مهمی از فرآیند خدمات دولتی و دستگاه های اجرایی را به عهده گرفته و در مسیر تکریم مردم تسهیل گر خدمات باشد.»

وی خاطرنشان کرد: «انجام نیابتی بسیاری از خدمات دستگاه ها توسط شرکت ملی پست باعث می شود تا از سرگردانی و بلا تکلیفی مردم و همچنین واسطه گری ها و دلالی ها کاسته و به شفافیت امور و فساد زدایی کمک شود.»

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی