تاریخ : یکشنبه, 16 مرداد , 1401 10 محرم 1444 Sunday, 7 August , 2022

اخبار داغ

عاشورا، فرهنگ و جریان پایدار و الگوی همیشگی برای همگان یکپارچگی در واحدهای حقوقی بانک سپه باید استحکام داشته باشد رشد 51 درصدی سوددهی بانک سینا هوای تهران در مرز آلودگی بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال در کشور صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ بانک دی به تصویب رسید آغاز همکاری دو جانبه بانک آینده و شرکت امداد خودرو ایران پرداخت بیش از 7 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط مدیریت شعب استان سمنان در صدر افزایش تعداد کاربران برای سومین ماه هوای پایتخت در آستانه آلودگی تسهیلات بانک توسعه تعاون به نهاد های حمایتی از 5500 میلیارد ریال گذشت مدیرعامل بانک مسکن در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس نشست هم‌افزایی مدیران عامل بانک‌های سپه، صادرات و سینا برگزار شد بانک توسعه تعاون کرمانشاه در پرداخت تسهیلات اشتغال روستائی پیشتاز بوده است رتبه نخست مدیریت شعب استان چهار محال و بختیاری، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها “BNPL” اعتبار سریع و ارزان بانک تجارت برای مشتریان چالاکی و سرعت ارائه خدمات، نقطه تمایز بانک کارآفرین معاون برنامه‌ریزی بانک سینا منصوب شد پرداخت یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در بانک دی تعداد روزهای پاک و آلوده در تهران پیشگامی در کارآفرینی و حمایت از تولید و اقتصاد دانش‌بنیان

4

4 ماموریت اصلی شبکه پستی کشور

  • کد خبر : 3992
  • 24 مهر 1400 - 16:34
4 ماموریت اصلی شبکه پستی کشور
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش مهم پست در لایه های مختلف اجتماعی گفت: «اکنون پست به عنوان مکمل خدمات اجتماعی در بیشتر حوزه ها به مردم کمک می کند.»

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ رمضانعلی سبحانی فر با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات فناورانه در شرکت ملی پست افزود: «در سال های اخیر تغییر رویکرد این شبکه باعث شده تا شاهد گستردگی فعالیت ها و خدمات آن باشیم و در این مسیر چهار ماموریت پیش روی ما قرار دارد.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: «ماموریت اول شبکه، قبول و ارسال بسته های پستی است که این موضوع در حال انجام است و اکنون شاهد هستیم که حجم و وزن بسته ها به شدت افزایش یافته و به جای پاکات و نامه ها بسیاری از مرسولات پستی را بسته ها و امانات تشکیل می دهند.»

سبحانی فر با اشاره به توسعه زیرساخت ها در یک سال گذشته در توضیح ماموریت دوم تصریح کرد: «علاوه بر این خدمت شبکه پستی، اکنون بخش اعظمی از فرآیند تجارت الکترونیک بر عهده این شبکه است و امکانات و ظرفیت های آن همواره موجب توسعه تجارت نوین شده است.»

مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر ورود فناوری به عملیات پستی اظهار داشت: «شیوه نوین زندگی اجتماعی و کوچ بسیاری از امور از فضای فیزیکی به فضای مجازی باعث شد تا شبکه پستی به سرعت خود را تجهیز و سرآمد خدمات الکترونیکی گردد. به طوری که اکنون توسعه خدمات پستی الکترونیکی به یک اولویت در این شبکه تبدیل شده است و تمرکز برنامه ها و سیاست های شرکت بر این است تا سهم عمده خدمات به صورت الکترونیکی به مردم ارائه شود.»

سبحانی فر با اشاره به ماموریت چهارم شبکه پستی کشور گفت: «خدمات دستگاه های دولتی و اجرایی برای مردم بسیار گسترده و دارای فرآیندهای پیچیده است به طوری که ممکن است تردد فراوان، آلودگی هوا، آسیب های اجتماعی و اتلاف انرژی را در پی داشته باشد.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست افزود: «در این میان ظرفیت فنی و فناورانه پست این امکان را دارد تا بخش زیادی از خدمات یا سهم مهمی از فرآیند خدمات دولتی و دستگاه های اجرایی را به عهده گرفته و در مسیر تکریم مردم تسهیل گر خدمات باشد.»

وی خاطرنشان کرد: «انجام نیابتی بسیاری از خدمات دستگاه ها توسط شرکت ملی پست باعث می شود تا از سرگردانی و بلا تکلیفی مردم و همچنین واسطه گری ها و دلالی ها کاسته و به شفافیت امور و فساد زدایی کمک شود.»

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی