تاریخ : پنج شنبه, 15 آذر , 1403 4 جماد ثاني 1446 Thursday, 5 December , 2024

اخبار داغ

اختصاص هزار میلیارد ریال برای بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی شهید شهابی بافت پرداخت مطالبات تعرفه پرستاری و تسویه حساب شش ماه اول سال جاری ثبت‌نام آسان خودروهای وارداتی را با حساب وکالتی بانک تجارت تجربه کنید کنفرانس اطلاع رسانی سهامداران و مدیران شرکت بیمه پاسارگاد برگزار شد زنگ بیمه به همت بیمه پاسارگاد در دو استان آذربایجان شرقی و فارس به صدا در آمد حضور فعال مدیران بیمه پاسارگاد در پنل های تخصصی روز بیمه برای اجرای موفق برنامه تحول بانک، باید تفکر برنده داشته باشیم ارتقای سواد سلامت منجر به کاهش هزینه‌های سلامت می‌شود پرداخت مطالبات شش ماهه اول سال جاری تعرفه پرستاری درمراکز طرف قرارداد بیمه سلامت پرداخت 14 درصد وام‌های فرزندآوری نظام بانکی کشور توسط بانک صادرات ایران اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی بانک تجارت پرداخت بیش از59 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه رشد 38 درصدی درآمد «وبصادر» در 8 ماه پیشتازی بانک تجارت در حمایت از جوانان با اعطای بیش از 63 هزار فقره وام ازدواج رشد ۹۰۰ درصدی وصول مطالبات خارج از کشور بانک صادرات ایران اهدا نشان ملی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری به بانک پاسارگاد بانک تجارت آماده ارائه خدمات مطلوب به زائرین برگزاری کنفرانس پرسش و پاسخ بیمه پاسارگاد بیمه پاسارگاد روند رو به رشد خود را ادامه داد بانک صادرات ایران با اپراتورهای سازمان فناوری اطلاعات، قرارداد همکاری امضا کرد طرح “خرید آسان نان با فناوری ریال دیجیتال” بانک سپه در همایش بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت برتر شد

16

4 ماموریت اصلی شبکه پستی کشور

  • کد خبر : 3992
  • 24 مهر 1400 - 16:34
4 ماموریت اصلی شبکه پستی کشور
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش مهم پست در لایه های مختلف اجتماعی گفت: «اکنون پست به عنوان مکمل خدمات اجتماعی در بیشتر حوزه ها به مردم کمک می کند.»

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ رمضانعلی سبحانی فر با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات فناورانه در شرکت ملی پست افزود: «در سال های اخیر تغییر رویکرد این شبکه باعث شده تا شاهد گستردگی فعالیت ها و خدمات آن باشیم و در این مسیر چهار ماموریت پیش روی ما قرار دارد.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: «ماموریت اول شبکه، قبول و ارسال بسته های پستی است که این موضوع در حال انجام است و اکنون شاهد هستیم که حجم و وزن بسته ها به شدت افزایش یافته و به جای پاکات و نامه ها بسیاری از مرسولات پستی را بسته ها و امانات تشکیل می دهند.»

سبحانی فر با اشاره به توسعه زیرساخت ها در یک سال گذشته در توضیح ماموریت دوم تصریح کرد: «علاوه بر این خدمت شبکه پستی، اکنون بخش اعظمی از فرآیند تجارت الکترونیک بر عهده این شبکه است و امکانات و ظرفیت های آن همواره موجب توسعه تجارت نوین شده است.»

مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر ورود فناوری به عملیات پستی اظهار داشت: «شیوه نوین زندگی اجتماعی و کوچ بسیاری از امور از فضای فیزیکی به فضای مجازی باعث شد تا شبکه پستی به سرعت خود را تجهیز و سرآمد خدمات الکترونیکی گردد. به طوری که اکنون توسعه خدمات پستی الکترونیکی به یک اولویت در این شبکه تبدیل شده است و تمرکز برنامه ها و سیاست های شرکت بر این است تا سهم عمده خدمات به صورت الکترونیکی به مردم ارائه شود.»

سبحانی فر با اشاره به ماموریت چهارم شبکه پستی کشور گفت: «خدمات دستگاه های دولتی و اجرایی برای مردم بسیار گسترده و دارای فرآیندهای پیچیده است به طوری که ممکن است تردد فراوان، آلودگی هوا، آسیب های اجتماعی و اتلاف انرژی را در پی داشته باشد.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست افزود: «در این میان ظرفیت فنی و فناورانه پست این امکان را دارد تا بخش زیادی از خدمات یا سهم مهمی از فرآیند خدمات دولتی و دستگاه های اجرایی را به عهده گرفته و در مسیر تکریم مردم تسهیل گر خدمات باشد.»

وی خاطرنشان کرد: «انجام نیابتی بسیاری از خدمات دستگاه ها توسط شرکت ملی پست باعث می شود تا از سرگردانی و بلا تکلیفی مردم و همچنین واسطه گری ها و دلالی ها کاسته و به شفافیت امور و فساد زدایی کمک شود.»

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی