تاریخ : سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

اخبار داغ

رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، درراهپیمایی روز جهانی قدس حمایت گسترده بانک پاسارگاد از انجمن اتیسم ایران پیاده‌سازی «سامانه پرداخت لحظه‌ای (پل)» در برنامک ویپاد صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی انحلال ۳ موسسه اعتباری

6

صدور کروکی الکترونیک، زمینه ساز پرداخت سریع خسارت است

  • کد خبر : 4014
  • 24 مهر 1400 - 19:10
صدور کروکی الکترونیک، زمینه ساز پرداخت سریع خسارت است
تعامل کارآمد پلیس و صنعت بیمه در تمامی حوزه ها به کاهش تلفات انسانی و مالی و افزایش سطح رضایتمندی جامعه، منتهی خواهد شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین اختتامیه جشنواره انتخاب کروکی های برتر راهور ناجا سخن می گفت،  ضمن تبریک و گرامیداشت هفته ناجا با اعلام این مطلب افزود: با همکاری صنعت بیمه و پلیس راهور می توان مشکل اساسی انحراف منابع بیمه ای ناشی از وقوع تخلف، تقلب و صحنه سازی های گوناگون را برطرف کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اهمیت گسترش فرایند صدور کروکی های الکترونیکی و اهمیت آن در نظام مندی عملیات پرداخت خسارت بیمه، خاطرنشان کرد: با تقویت بخش های آماده سازی و صدور کروکی الکترونیک و تبادل کامل اطلاعات پلیس و صنعت بیمه و تشکیل  بانک اطلاعاتی مشترک، از وقوع تخلفات پیشگیری کرده و احساس آرامش و امنیت عمومی تقویت خواهد شد.

دکتر سلیمانی از ضرورت راه اندازی کمیته مشترک ناجا و صنعت بیمه برای ساماندهی موتورسیکلت سواران خبر داد و افزود: تعیین تکلیف راکبان فاقد بیمه نامه یک ضرورت است که باید با ایجاد سازوکارهایی به نتایج قابل قبول منجر شود.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به اهمیت ماده ۱۸ آیین نامه بیمه شخص ثالث، تاکید کرد: اجرای آیین نامه راننده محوری به جای خودرو محوری بدون همراهی و همکاری نیروی راهور ناجا امکان پذیر نیست و این در حالی است که این موضوع می تواند در کاهش خسارات، نقش موثری داشته باشد.

وی با اشاره به تقارن هفته ناجا و روز جهانی پیشگیری از بلایایی طبیعی، حفظ و توسعه آرامش و اطمینان در کشور را از ماموریت های ویژه صنعت بیمه دانست و گفت: برای کاهش دغدغه های مردم و دولت در بخش جبران خسارت، گام های خوبی برداشته شده که با همکاری تنگاتنگ صنعت بیمه و پلیس این روند تسریع خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی در پایان همزمانی صدور کروکی الکترونیک و پرداخت خسارات غیرحضوری را در راستای حفظ کرامت انسانی و تسهیل عملیات بیمه گری ارزیابی کرد و افزود: هم افزایی پلیس و صنعت بیمه در جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و حفظ منابع عمومی، تاثیرر ویژه ای دارد.

در ادامه این نشست سردار سید کمال هادیان فر با ابراز خرسندی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه در آیین اختتامیه جشنواره کروکی های الکترونیک، تصریح کرد: آسیب های ناشی از تصادفات در کشور به اندازه تلفات کرونا، نگران کننده است و همکاری صنعت بیمه و پلیس می تواند در کنترل حوادث بسیار اثرگذار باشد.

فرمانده پلیس راهور ناجا با تشریح موانع توسعه فن آوری اطلاعات از ضرورت بازنگری در قوانین و آیین نامه های بازدارنده سخن گفت و از نهادهای دولتی خواست که بیش از پیش در این خصوص همکاری کنند.

گفتنی است در پایان این نشست، برگزیدگان جشنواره کروکی های برتر جوایز خود را از رئیس کل بیمه مرکزی و فرمانده ناجا دریافت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=4014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی