تاریخ : سه شنبه, 17 مهر , 1403 5 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 8 October , 2024

اخبار داغ

جزئیات دستور معاون اول رئیس جمهور برای تأمین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز یک مسیر طولانی به نکات امنیتی در استفاده از کارت‌های بانکی دقت کنید اعتماد بیش از 27 میلیون هموطن به سپهر کارت پرداخت بیش از 133 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه اقدام مهم بانک مرکزی در افزایش شفافیت اعطای 198000 وام قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران به بازنشستگان مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت بانک مرکزی اثر مسائل سیاسی بر اقتصاد را مهار کرد کسب رتبه برتر بانک سپه در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ممنوعیت تدریجی صدور «چک رمزدار (بین بانکی)» ​راهبرد بانک صادرات ایران گره‌گشایی از اقتصاد کشور و رفاه عمومی است برگزاری “طرح پویش مهر بانک سپه” جهت حمایت از دانش آموزان مناطق محروم سفته الکترونیک در سامانه «ست» عملیاتی شد هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد مدیرعامل بانک سپه شهادت دبیر‌کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت بانک تجارت پیشتاز حمایت از جوانان با اعطای بیش از 17.7 همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری سیدحسن نصرالله الگویی جامع در حسینی بودن و حسینی ماندن را برای همه ما ترسیم کرد مدیرعامل بانک تجارت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت بانک تجارت حامی توسعه اقتصاد کشور و تولید کالای ایرانی است بانک صادرات ایران، همیار توسعه ورزش می‌شود

5

مسابقه بزرگ ” از نگاه من”، جلوه‌ای از شعار “مشتری ذات بانک است”

  • کد خبر : 40672
  • 31 اردیبهشت 1403 - 12:10
مسابقه بزرگ ” از نگاه من”، جلوه‌ای از شعار “مشتری ذات بانک است”
بانک پاسارگاد هم‌راستا با شعار "مشتری ذات بانک است" و در راستای تکریم مشتریان، مسابقه" از نگاه من" را در جهت بهبود و توسعه خدمت بانکی و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات مشتریان برگزار کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ بانک پاسارگاد با گذار از شعار “حق با مشتری است” و عینیت بخشیدن به شعار “مشتری ذات بانک است”، همواره تلاش کرده که خدماتی در شأن و جایگاه والای مشتریان و هم‌وطنان گرامی کشورمان به آن‌ها ارائه نماید. در این راستا این بانک با برگزاری مسابقه بزرگ ” از نگاه من” در سطح تمام شعبه‌های این بانک در سراسر کشور، نظرسنجی گسترده‌ای در خصوص کیفیت خدمات ارائه‌شده در هر شعبه انجام و نظرات و پیشنهادات مشتریان محترم خود را جویا شد.

راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد در توضیح برگزاری این مسابقه گفت:

مسابقۀ بزرگ”از نگاه من” با عنایت به جایگاه والای مشتریان در فرهنگ پاسارگادی و تأثیر به‌سزای ارائه خدمات با‌کیفیت در تحقق اهداف والای بانک، با هدف تکریم مشتریان

گرامی در تمام شعبه‌های بانک از تاریخ 01مهرماه1402 آغاز و در تاریخ 29اسفندماه1402 به پایان رسید. بررسی نتایج بیانگر مشارکت 140.000 مشتری ارجمند در این مسابقه است. از جمله شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توان به سطح رضایت مشتریان از خدمات شعبه، کیفیت و سرعت پاسخ‌گویی به سؤالات و مشکلات ایشان در شعبه‌ها، استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، رضایت از مشاوره انجام شده جهت حل مشکلات عملیات‌های بانکی، راهنمایی در استفاده از محتواهای آموزشی‌، انتظارات و پیشنهادات مشتریان و… اشاره کرد. مشتریان گرامی برای شرکت در این مسابقه نسبت به تکمیل پرسشنامه‌ الکترونیک طراحی شده اقدام فرمودند.

گفتنی است در پایان این مسابقه هم‌زمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) به قید قرعه به تعداد 100 نفر از شرکت‌کنندگان هر یک هدیه‌ای به مبلغ 40،000،000 ریال تقدیم شد. مشتریان محترم می‌توانند برای اطلاع از نتایج قرعه‌کشی، به لینک زیر یا به شعبه خود مراجعه فرمایند.

مشاهده نتایج قرعه‌کشی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=40672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی