تاریخ : سه شنبه, 2 مرداد , 1403 17 محرم 1446 Tuesday, 23 July , 2024

اخبار داغ

افزایش 56 درصدی سود خالص بانک صادرات ایران مزایده عمومی املاک بانک سامان فروش ۲۴ ساعته ارز اربعین توسط بانک سپه در روبیکا صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از بانک تجارت تقدیر کرد خدمت رسانی شعب کشیک بانک سپه به زائران اربعین حسینی در استان‌های مرزی مجمع عمومی عادی سالیانه سمگا برگزار شد کلنگ‌ مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری در سیرجان به زمین زده شد تغییر نرخ سود بین بانکی فرجام دلارزدایی با حکمرانی ریال / نسخه مشترک ایران و روسیه فراگیر می‌ شود؟ گام جدی دولت برای دلارزدایی تامین ۱۹.۹ میلیارد دلار ارز مورد نیاز واردات تقدیر از عملکرد گروه مالی در مجمع عمومی عادی سالیانه فروش ارز اربعین در بیش از 180 شعبه منتخب بانک سپه + لیست شعب «ایما تجارت»، اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت رونمایی شد بانک پارسیان عضو متولی زیست‌بوم ریال دیجیتال/ توسعه محصولات مدرن بانک پارسیان در حوزه بانکداری دیجیتال بانک پارسیان در عزای سید و سالار شهیدان به سوگ نشست رونق کسب و کار با طرح الماس موسسه اعتباری ملل پرداخت بیش از 725 میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری برگزاری اولین مسابقه بانکی کورن هول بانوان کشور در بانک پاسارگاد بانک تجارت مدیریت پیامک لحظه‌ای را به مشتریان خود واگذار کرد رشد ۱۴.۱ درصدی معاملات مسکن در خرداد امسال نسبت به سال گذشته

3

تندیس هشتمین اجلاس رضایتمندی مشتری به کارگزاری بانک سامان رسید

  • کد خبر : 41290
  • 19 خرداد 1403 - 18:02
تندیس هشتمین اجلاس رضایتمندی مشتری به کارگزاری بانک سامان رسید
هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری‌ مدار روز چهارشنبه 9 خرداد در محل مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور مسئولان عالی‌ رتبه کشور و مدیرانبنگاه‌های اقتصادی برگزار گردید.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ در این مراسم، کارگزاری بانک سامان (https://samanbourse.ir/) به واسطه رویکردهای نوین در ارائه خدمات نوآورانه و دیجیتالی نئوبروکر سامان به مشتریان خود، موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد. دکتر حمیدرضا مهرآور مدیرعامل و عضو هیئتمدیره کارگزاری بانک سامان با حضور در محل اجلاس تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت نمود.

پس از بررسی کمیته علمی به ریاست دکتر خزائی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، کارگزاری بانک سامان در بخش کارگزاری‌ها موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان گردید. شایان ذکر است بررسی و سنجش کمیته علمی در سه مرحله مختلف به صورت راستی آزمایی،ارسال مستندات و سپس حضور تیم هیئت علمی اجلاس در سازمان جهت بررسی نهایی و مستند سازی صورت پذیرفت.

از جمله شاخصهای گزینش و پایش صورت گرفته توسط کمیته علمی در کارگروههای مختلف میتوان به سطح سرویسها و خدمات ارائه شده به مشتریان، بهرهوری، سودآوری و توجه به فناوری و نوآوری شرکت ها اشاره داشت.

شرکت کارگزاری بانک سامان یکی از قدیمیترین شرکتهای زمینه ارائه خدمات کارگزاری نه تنها از اعتبار مناسبی در بین مشتریان برخوردار است بلکه با سرلوحه قراردادن کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان کوشیده است همواره در ارائه خدمات نوین پیشتاز باشد. در همین راستا نئوبروکر سامان درگاهی ویژه برای ارائه خدمات اعتباری و خدمات نوآورانه صنعت کارگزاری در کنار خدمات رایج سامانه‌های معاملاتی است. در نئوبروکر سامان خدمات پذیرش به صورت تماماً دیجیتالی و تنها با چند کلیک انجام می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=41290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی