تاریخ : جمعه, 22 تیر , 1403 6 محرم 1446 Friday, 12 July , 2024

اخبار داغ

رشد ۱۴.۱ درصدی معاملات مسکن در خرداد امسال نسبت به سال گذشته نرخ رشد پایه پولی ۲۱.۱ درصد شد/ کاهش ۵.۳ درصدی رشد نقدینگی سود آوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت هایی نظیر چادرملو است پرداخت بیش از 725 میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری تخفیف‌های بیمه‌ای، هدیه وکالتی کردن حساب در بانک تجارت مهر تائید سهامداران بر عملکرد بانک سامان در سال 1402 نقش موثر بانک سپه در ارائه تسهیلات مهارت‌آموزی به ۹ هزار سرباز وظیفه واجد شرایط ثبت‌نام آسان و سریع خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک پارسیان جامعه علمی حسابداری باید جلوی مالیات‌ستانی غیر علمی را بگیرد برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا، در موسسه اعتباری ملل درخشش پارس زیگورات در دومین اجلاس یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی بانک پارسیان بیش از 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سه‌ماهه نخست امسال پرداخت کرد / تعهدات اجتماعی سرلوحه فعالیت‌های بانک پارسیان گام بلند بانک تجارت در همراهی با مردم «بسته ویژه تأمین مالی مدارس» رونمایی شد امضای نخستین قرارداد پیمان پولی میان ایران و روسیه کاهش نرخ سود بین بانکی مشخص شدن برندگان ١٠ دستگاه موتورسیکلت صاحبان حساب در متابانک موسسه اعتباری ملل «شعبه رسالت (353)» در «شعبه میدان بنی‌هاشم (387)» و «شعبه فاز 2 اکباتان (346)» در «شعبه شهرک اکباتان (234)» ادغام می‌شود رشد تشکیل سرمایه در دولت سیزدهم تامین بیش از ۱۸ میلیارد دلار ارز مورد نیاز واردات دیدار عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با فعالان الکامپ

1

دریافت 5 گواهینامه استاندارد سیستم‌های مدیریت بین المللی بیمه پارسیان

  • کد خبر : 41711
  • 30 خرداد 1403 - 17:35
دریافت 5 گواهینامه استاندارد سیستم‌های مدیریت بین المللی بیمه پارسیان
بیمه پارسیان 5 گواهینامه استاندارد سیستم‌های مدیریت بین المللی دریافت كرد

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ این شرکت با اهتمام به پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت مطابق با الزامات استانداردهای بین‌المللی، موفق به دریافت 5 گواهینامه معتبر بین المللی در حوزه های مختلف شد.

بر اساس این گزارش، در جریان ممیزی‌های انجام شده توسط نمایندگی انحصاریInterCert GmbH–Group of MTIC آلمان در ایران، در 5 حوزه سیستم مدیریت کیفیت «ISO9001:2015»، سیستم مدیریت شکایات «ISO10002:2018»، سیستم مدیریت رضایت مشتریان «ISO10004:2018»، سیستم مدیریت آموزش «ISO10015:2019» و نظام آراستگی محیط کار «5S» موفق به دریافت گواهی‌نامه های‌ استاندارد بین المللی گردید.

این دستاورد ارزشمند، مرهون تعهد راسخ بیمه پارسیان به ارایه خدمات باکیفیت، نظم و آراستگی محیط کار، ایجاد محیطی امن و پاکیزه، سنجش مستمر رضایت مشتریان، ارتقای سطح آموزش کارکنان و شبکه فروش و در مجموع به کارگیری سیستم‌های مدیریتی روز و کارآمد دنیا در این شرکت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=41711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی