تاریخ : جمعه, 22 تیر , 1403 6 محرم 1446 Friday, 12 July , 2024

اخبار داغ

رشد ۱۴.۱ درصدی معاملات مسکن در خرداد امسال نسبت به سال گذشته نرخ رشد پایه پولی ۲۱.۱ درصد شد/ کاهش ۵.۳ درصدی رشد نقدینگی سود آوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت هایی نظیر چادرملو است پرداخت بیش از 725 میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری تخفیف‌های بیمه‌ای، هدیه وکالتی کردن حساب در بانک تجارت مهر تائید سهامداران بر عملکرد بانک سامان در سال 1402 نقش موثر بانک سپه در ارائه تسهیلات مهارت‌آموزی به ۹ هزار سرباز وظیفه واجد شرایط ثبت‌نام آسان و سریع خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک پارسیان جامعه علمی حسابداری باید جلوی مالیات‌ستانی غیر علمی را بگیرد برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا، در موسسه اعتباری ملل درخشش پارس زیگورات در دومین اجلاس یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی بانک پارسیان بیش از 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سه‌ماهه نخست امسال پرداخت کرد / تعهدات اجتماعی سرلوحه فعالیت‌های بانک پارسیان گام بلند بانک تجارت در همراهی با مردم «بسته ویژه تأمین مالی مدارس» رونمایی شد امضای نخستین قرارداد پیمان پولی میان ایران و روسیه کاهش نرخ سود بین بانکی مشخص شدن برندگان ١٠ دستگاه موتورسیکلت صاحبان حساب در متابانک موسسه اعتباری ملل «شعبه رسالت (353)» در «شعبه میدان بنی‌هاشم (387)» و «شعبه فاز 2 اکباتان (346)» در «شعبه شهرک اکباتان (234)» ادغام می‌شود رشد تشکیل سرمایه در دولت سیزدهم تامین بیش از ۱۸ میلیارد دلار ارز مورد نیاز واردات دیدار عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با فعالان الکامپ

1

عملکرد موفق صنعت بیمه در جریان تکانه‌های اقتصادی کشور

  • کد خبر : 41839
  • 04 تیر 1403 - 16:13
عملکرد موفق صنعت بیمه در جریان تکانه‌های اقتصادی کشور
به رغم تکانه های اقتصادی، متغیرهای معیشتی و شاخص های تورمی، صنعت بیمه کشور عملکرد درخشان و قابل قبولی داشته است.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه؛ علی استادهاشمی در گردهمایی مدیران شعب بیمه ایران با اشاره به این مطلب افزود: مولفه هایی نظیر پرداخت خسارت به موقع و منصفانه، ارائه محصولات متناسب با نیاز آحاد جامعه و تسهیل عملیات بیمه گری در همگانی سازی صنعت بیمه کشور، نقش بی بدیلی ایفا می کند.

رئیس کل بیمه مرکزی، درهم تنیدگی خدمات بیمه ای با نیاز مردم را نماد مردمی بودن یک صنعت دانست و اظهار داشت: مدیران متخصص و تصمیم ساز با بهره گیری از بدنه کارشناسی و شبکه فروش کارآمد، می توانند پرچم صنعت بیمه را بالاتر از صنایع دیگر به اهتزاز درآورند.

استادهاشمی، انسجام بخشی و همدلی را دو عامل مهم برای ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: در نهادینه سازی مفاهیم بیمه ای در عمق جامعه به گونه ای عمل کنیم که نام صنعت بیمه با واژه هایی نظیر اعتماد و آرامش، مترادف باشد.

رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت جایگاه شرکت بیمه ایران را از دو منظر مردمی و حاکمیتی، انکارناپذیر توصیف کرد و از مدیران این شرکت خواست تا برای حفظ و گسترش اعتبار آن بکوشند.

وی در همین راستا تصریح کرد: مراقبت مستمر از برند تجاری بیمه ایران در کنار تعامل سازنده با شرکت های بیمه ای دیگر باید این احساس را منتقل کند که تنها شرکت دولتی کشور نه تنها رقیب بزرگ آنان نیست بلکه شریک همگرا و قابل احترامی به شمار می آید.

علی استادهاشمی با اذعان به برخی کاستی های صنعت بیمه در فرهنگسازی، خاطرنشان کرد: پرداخت سریع، فنی و منصفانه خسارت و جلب اعتماد زیاندیدگان یکی از ابزارهای جدی فرهنگسازی است که می تواند جامعه وفادار صنعت بیمه را گسترده تر کند.

رئیس کل بیمه مرکزی در پایان از آمادگی کامل نهادناظر صنعت بیمه برای همراهی و همگرایی با طرح های توسعه ای و افزایش ظرفیت خدمات الکترونیکی در کشور خبر داد و گفت: خدمت صادقانه به مردم برای جامعه بیمه گران، اصل نخست و هدف نهایی است و تجلی صنعت بیمه در زندگی آحاد جامعه، نقطه اساسی هدفگذاری ما به حساب می آید.

گفتنی است محمدرضا کشاورز _ مدیرعامل شرکت بیمه ایران _ و محسن پورکیانی _ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران_ در سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران استانی، نسبت به ضرورت همدلی بیشتر بین ارکان صنعت بیمه تاکید کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=41839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی