تاریخ : جمعه, 5 بهمن , 1403 25 رجب 1446 Friday, 24 January , 2025

اخبار داغ

استخدام موسسه اعتباری ملل آزادی 9 زندانی جرائم غیر عمد توسط کارکنان بانک صادرات استان مرکزی اعطای نشان “مدیر ارشد ارتباط‌گستر” به مدیرعامل بانک تجارت اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی موسسه اعتباری ملل “بانکِ برتر” جشنواره شهید رجایی شد دلایل رشد سودآوری بانک صادرات ایران اعلام شد نتایج نهایی مزایده عمومی املاک مازاد نوبت سوم مؤسسه اعتباری ملل اعلام شد گروه مالی گردشگری رتبه‌های بیست و هفتمین همایش شرکت‌های برتر ایران را درو کرد بانک صادرات ایران دومین شرکت برتر ایران شد مدیریت هزینه‌ ها و درآمد‌های آپارتمان‌ ها با پادشارژ بانک پاسارگاد بیمه آسیا کل خسارت 1300 میلیارد ریالی جانباختگان حادثه معدن طبس را پرداخت کرده است اهدای 3 دستگاه پایش ضربان قلب جنین به همت کارکنان بانک صادرات استان کرمان بانک صادرات ایران، حامی نمایشگاه پتروشیمی «اهواز پترواکس» امکان صدور چک دیجیتال بانک سپه فراهم شد آخرین مهلت از وکالتی نمودن حساب ها در موسسه اعتباری ملل جهت خرید محصولات ایران‌خودرو ضرورت ثبت کدپستی محل سکونت مشتریان در سامانه ملی املاک و اسکان کشور با همت و تلاش، کارنامه درخشانی را در ویترین نگاه مردم بگذاریم ​«نیشکر» بزرگ‌ترین عرضه اولیه تاریخ فرابورس/50 هزار میلیارد تومان ارزش شرکت زیرمجموعه بانک صادرات ایران پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر بانک تجارت و سازمان منطقه آزاد کیش همکاری‌های خود را گسترش می‌دهند امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو

1

ترک تبریزی: به دنبال تقویت رضایت مشتریان هستیم

  • کد خبر : 42047
  • 12 تیر 1403 - 15:01
ترک تبریزی: به دنبال تقویت رضایت مشتریان هستیم
بانک تجارت در شرایطی با هدف معرفی آخرین دستاوردها در حوزه IT با شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناوری اطلاعات خود (تفتا) در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه الکامپ حضور فعال دارد که رییس هیات‌مدیره این بانک در جریان بازدید از نمایشگاه بر تلاش مجموعه فناوری اطلاعات بانک تجارت برای تقویت رضایت مشتریان در استفاده از خدمات و محصولات کاربردی تاکید کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ مرتضی ترک تبریزی در جریان حضور خود در نمایشگاه، به آخرین دستاوردهای هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) در حوزه‌های مرتبط با ارائه خدمات بهتر به مشتریان اشاره کرد و گفت: برای وفادارسازی و پاسخگویی به نیاز مشتریان همواره ابزار به‌روز و مرتبط با نیاز آنها لازم است و در این مسیر تامین ابزارها نمی‌تواند بدون تکیه بر فناوری صورت پذیرد.

وی ظرفیت‌های بانک تجارت در ارائه خدمات الکترونیک و مرتبط با کسب‌وکار مشتریان را مورد اشاره قرار داد و افزود: در بانک تجارت، مشتری، از اهمیت زیادی برخوردار است، به همین دلیل در طی چند سال اخیر، تمام تلاش‌ ما برای تقویت رضایت مشتریان در استفاده از خدمات و محصولات کاربردی بوده است.

رییس هیات‌مدیره بانک تجارت تاکید کرد: هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت در حال حاضر تمامی ماژول‌هایی که یک بانک در بخش IT به آن نیاز دارد را توسعه داده است.

ترک‌تبریزی پیشرفت‌های ایجاد شده از سوی تفتا در بحث بانکداری الکترونیک و هوشمندسازی فرایندهای بانکی را مورد اشاره قرار داد و گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که تفتا در این مسیر روزبه‌روز ورزیده‌تر و آماده‌تر می‌شود.

وی یادآور شد: خوشبختانه هلدینگ تفتا به‌خوبی توانسته پاسخگوی تمام نیازهای فناورانه بانک تجارت باشد. این هلدینگ وجود تحریم‌ها و فشار‌های موجود پرقدرت در مسیر پیشرفت حرکت کرده و این امر بسیار ارزشمند است.

هلدینگ فن‌آوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) متشکل از شرکت‌های ایران کیش، تاتا، زفتا، تکنوتجارت، سیمرغ تجارت، تجارت شایان، داتا و چابک تجارت در سالن 8 و 9 این نمایشگاه به معرفی 12 محصول جدید و کاربردی بانک تجارت در حوزه مالی و بانکداری و فین‌تک‌ها پرداخته است. خدماتی همچون اکوتام، باجت، ریال دیجیتال، سامانه کهربا و تی بی پلاس که هرکدام در حوزه‌های مختلف بانکداری از جمله بانکداری شرکتی، تجاری، اصناف و اشخاص راهکارهای نوینی را به کاربران خدمت بانک تجارت ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=42047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی