تاریخ : جمعه, 22 تیر , 1403 6 محرم 1446 Friday, 12 July , 2024

اخبار داغ

رشد ۱۴.۱ درصدی معاملات مسکن در خرداد امسال نسبت به سال گذشته نرخ رشد پایه پولی ۲۱.۱ درصد شد/ کاهش ۵.۳ درصدی رشد نقدینگی سود آوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت هایی نظیر چادرملو است پرداخت بیش از 725 میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری تخفیف‌های بیمه‌ای، هدیه وکالتی کردن حساب در بانک تجارت مهر تائید سهامداران بر عملکرد بانک سامان در سال 1402 نقش موثر بانک سپه در ارائه تسهیلات مهارت‌آموزی به ۹ هزار سرباز وظیفه واجد شرایط ثبت‌نام آسان و سریع خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک پارسیان جامعه علمی حسابداری باید جلوی مالیات‌ستانی غیر علمی را بگیرد برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا، در موسسه اعتباری ملل درخشش پارس زیگورات در دومین اجلاس یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی بانک پارسیان بیش از 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سه‌ماهه نخست امسال پرداخت کرد / تعهدات اجتماعی سرلوحه فعالیت‌های بانک پارسیان گام بلند بانک تجارت در همراهی با مردم «بسته ویژه تأمین مالی مدارس» رونمایی شد امضای نخستین قرارداد پیمان پولی میان ایران و روسیه کاهش نرخ سود بین بانکی مشخص شدن برندگان ١٠ دستگاه موتورسیکلت صاحبان حساب در متابانک موسسه اعتباری ملل «شعبه رسالت (353)» در «شعبه میدان بنی‌هاشم (387)» و «شعبه فاز 2 اکباتان (346)» در «شعبه شهرک اکباتان (234)» ادغام می‌شود رشد تشکیل سرمایه در دولت سیزدهم تامین بیش از ۱۸ میلیارد دلار ارز مورد نیاز واردات دیدار عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با فعالان الکامپ

2

ترک تبریزی: به دنبال تقویت رضایت مشتریان هستیم

  • کد خبر : 42047
  • 12 تیر 1403 - 15:01
ترک تبریزی: به دنبال تقویت رضایت مشتریان هستیم
بانک تجارت در شرایطی با هدف معرفی آخرین دستاوردها در حوزه IT با شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناوری اطلاعات خود (تفتا) در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه الکامپ حضور فعال دارد که رییس هیات‌مدیره این بانک در جریان بازدید از نمایشگاه بر تلاش مجموعه فناوری اطلاعات بانک تجارت برای تقویت رضایت مشتریان در استفاده از خدمات و محصولات کاربردی تاکید کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ مرتضی ترک تبریزی در جریان حضور خود در نمایشگاه، به آخرین دستاوردهای هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) در حوزه‌های مرتبط با ارائه خدمات بهتر به مشتریان اشاره کرد و گفت: برای وفادارسازی و پاسخگویی به نیاز مشتریان همواره ابزار به‌روز و مرتبط با نیاز آنها لازم است و در این مسیر تامین ابزارها نمی‌تواند بدون تکیه بر فناوری صورت پذیرد.

وی ظرفیت‌های بانک تجارت در ارائه خدمات الکترونیک و مرتبط با کسب‌وکار مشتریان را مورد اشاره قرار داد و افزود: در بانک تجارت، مشتری، از اهمیت زیادی برخوردار است، به همین دلیل در طی چند سال اخیر، تمام تلاش‌ ما برای تقویت رضایت مشتریان در استفاده از خدمات و محصولات کاربردی بوده است.

رییس هیات‌مدیره بانک تجارت تاکید کرد: هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت در حال حاضر تمامی ماژول‌هایی که یک بانک در بخش IT به آن نیاز دارد را توسعه داده است.

ترک‌تبریزی پیشرفت‌های ایجاد شده از سوی تفتا در بحث بانکداری الکترونیک و هوشمندسازی فرایندهای بانکی را مورد اشاره قرار داد و گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که تفتا در این مسیر روزبه‌روز ورزیده‌تر و آماده‌تر می‌شود.

وی یادآور شد: خوشبختانه هلدینگ تفتا به‌خوبی توانسته پاسخگوی تمام نیازهای فناورانه بانک تجارت باشد. این هلدینگ وجود تحریم‌ها و فشار‌های موجود پرقدرت در مسیر پیشرفت حرکت کرده و این امر بسیار ارزشمند است.

هلدینگ فن‌آوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) متشکل از شرکت‌های ایران کیش، تاتا، زفتا، تکنوتجارت، سیمرغ تجارت، تجارت شایان، داتا و چابک تجارت در سالن 8 و 9 این نمایشگاه به معرفی 12 محصول جدید و کاربردی بانک تجارت در حوزه مالی و بانکداری و فین‌تک‌ها پرداخته است. خدماتی همچون اکوتام، باجت، ریال دیجیتال، سامانه کهربا و تی بی پلاس که هرکدام در حوزه‌های مختلف بانکداری از جمله بانکداری شرکتی، تجاری، اصناف و اشخاص راهکارهای نوینی را به کاربران خدمت بانک تجارت ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=42047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی