تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

3

سامانه بانکداری حکمت ایرانیان و مهراقتصاد سابق به بانک سپه منتقل شد

  • کد خبر : 4229
  • 27 مهر 1400 - 12:54
سامانه بانکداری حکمت ایرانیان و مهراقتصاد سابق به بانک سپه منتقل شد
مدیرعامل بانک سپه از پایان موفقیت‌آمیز اجرای عملیات مهاجرت سامانه بانکداری حکمت ایرانیان و مهراقتصاد سابق به سامانه جامع بانکی امید بانک سپه خبر داد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ محمدکاظم چقازردی ضمن تشکر از شکیبایی و همراهی تمامی مشتریان بانک سپه در این مهاجرت سامانه‌ای بزرگ در روزهای بیست و دوم و بیست و سوم مهرماه سال جاری گفت: اطمینان دارم در شرایطی که به اذعان بسیاری از مقامات عالی‌رتبه نظام، توانسته‌ایم گام‌های بلند و اساسی را در مسیر اجرای مطلوب طرح ملی ادغام برداریم، با مهاجرت سامانه‌های حکمت ایرانیان و مهراقتصاد (سابق)، زمینه یکپارچگی ارائه خدمات در تمام شعب به مشتریان فراهم خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر با رفع مشکلات ناشی از تعدد سامانه‌های بانکداری متمرکز، شرایط برای عرضه محصولات و خدمات بانکی با کیفیت‌تر و تسهیل در سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی واحدها و امور روزمره همکاران شعب به‌عنوان صف مقدم خدمت‌رسانی به مشتریان مهیا شده است.

چقازردی ضمن تأکید بر ضرورت رفع ایرادات احتمالی در سیستم‌ها و سامانه‌ها از تمامی همکاران خود در واحدهای صف و ستاد خواست با رعایت اصول تکریم ارباب‌رجوع، مشتریان را با دقت و شکیبایی راهنمایی کنند.

مدیرعامل بانک سپه از اعضای ستاد ویژه راهبری عملیات مهاجرت سامانه‌های مهراقتصاد و حکمت ایرانیان سابق به سامانه جامع امید بانک سپه که با سازماندهی کمیته‌های عملیاتی و استفاده از تمام ظرفیت‌های واحدهای صف و ستاد در سراسر کشور موفق به این مهاجرت بزرگ سامانه‌ای شدند هم قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=4229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی