تاریخ : جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

8

آغاز دور جدید پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در مساجد منطقه2

  • کد خبر : 4264
  • 27 مهر 1400 - 20:42
آغاز دور جدید پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در مساجد منطقه2
شهردار منطقه دو شهرداری تهران به همراه معاونین و مدیران با حضور در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله مرزداران ضمن دیدار و گفتگو با شهروندان به درخواست های آنان رسیدگی کرد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه،  مهدی صالحی در دیدار با نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گفت: در طول تاریخ اسلام مساجد نه فقط محل عبادت و مناجات بلکه مرکز نشر معارف دینی، محور وحدت مسلمانان و پایگاه تصمیم گیریها و حل مشکلات است.
وی با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه و فرصت برای شناسایی نیازها و حل مسائل محلات است گفت: ارتقای کیفی خدمت رسانی و ایجاد تهران ،کلانشهر الگوی جهان اسلام از رویکردهای مدیریت شهری است و تحقق این اهداف مستلزم مشارکت شهروندان در اجرا و نظارت بر نحوه ارائه خدمات و همچنین شناسایی فرصتها و نیازهای محلات است.
شهردار منطقه 2 مساجد را مهمترین پایگاه تقویت تعامل شهروندان با مدیران و مسئولین برشمردو افزود: مدیریت شهری خود را پاسخگوی مطالعات شهروندان می داند و امید می رود شهروندان در طرح و اجرای برنامه ها مدیران شهری را حمایت و یاری کنند.
صالحی تامین رضایت شهروندان را مهمترین موفقیت و ارزشمندترین سرمایه عنوان کرد و نظرات و دیدگاههای نمازگزاران را در خصوص نحوه خدمات رسانی بررسی و به درخواست های آنها رسیدگی کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=4264
  • نویسنده : ساراپیرانه

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی