تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

6

با استقبال شهروندان و حضور ناشران برتر کشور

  • کد خبر : 4266
  • 28 مهر 1400 - 12:11
با استقبال شهروندان و حضور ناشران برتر کشور
اولین نمایشگاه کتاب گل‌گهر در سیرجان افتتاح شد

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه؛ نخستین نمایشگاه بزرگ کتاب گل‌گهر سیرجان با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر، روز گذشته افتتاح شد.

در این آیین مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل و دبیر برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از صد ناشر برتر کشور و با ارائه عناوین متعدد کتاب در راستای سیاست‌های مدیرعامل و هیات مدیره گل‌گهر که عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و بهره‌ مندی عموم مردم از خدمات فرهنگی است، برگزار شده است.

ابوذر حلوایی پور افزود: تلاش کرده‌ایم از انتشاراتی دعوت کنیم که کتاب‌های آنها مقبولیت عمومی داشته باشد. در این نمایشگاه به کتاب‌فروشی‌های برتر شهر هم غرفه و خدمات داده‌ایم تا در کنار ناشران کتاب‌های خود را عرضه کنند. برگزاری جشن‌های شبانه، بازی‌های فکری، محافل فرهنگی و دیدار با نویسندگان و مولفین از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

در این مراسم هم‌چنین امام جمعه سیرجان گفت: قرآن به عنوان کتاب الهی نازل شده که بایستی در آن تدبر کنیم، آن را بفهمیم و به آن عمل کنیم.
حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: امامان معصوم(ع) در تبیین این کتاب آسمانی سخنانی گفته‌اند که عمدتا تبدیل به کتاب‌هایی چون نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه شده است که در اختیار عموم و متخصصان قرار گرفته که با تدبر در آن در زمینه‌های گوناگون علمی پیشرفت کرده‌اند.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز گفت: سیرجان ظرفیت ویژه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر دارد و برنامه‌هایی چون نمایشگاه کتاب نشات گرفته از تفکر عمیق فرهنگی مدیران گل‌گهر است.

علیزاده افزود: امیدواریم در سبد مصرفی خانواده‌ها کتاب سهم قابل قبولی پیدا کند و برای خواندن و نه تزئین کتابخانه تهیه شود. همه ما وظیفه داریم هر گامی که می‌توانیم در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برداریم.

وفایی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان نیز گفت: چون فرهنگ زیربناست و همانند سیالی است که دیگر اجزای جامعه در آن غوطه‌ور هستند، اقدامات انجام شده در حوزه کتاب ارزشمند است.
وفایی افزود: امیدواریم از این فرصت برای غنی سازی گنجینه‌های کتابخانه‌های عمومی استفاده شود تا از یک کتاب افراد مختلفی بتوانند استفاده کنند.

گفتنی است این نمایشگاه تا دوشنبه ۳ آبانماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=4266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی