تاریخ : سه شنبه, 25 دی , 1403 15 رجب 1446 Tuesday, 14 January , 2025

اخبار داغ

طرح دارویار پس از گذشت دو سال نیازمند بازنگری است الزام تطابق کدپستی و کدملی مشتریان با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان آغاز سومین دوره ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک صادرات ایران پرداخت بیش از 8/065 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل طبق اعلام بانک پاسارگاد، براساس دستور بانک مرکزی صدور دسته چک های جدید مشروط شد الزام تطابق کدپستی و کدملی مشتریان با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان ارائه خدمات شعب کشیک تهران در روز شنبه مورخ 22 دی ماه 1403 « ایران پتروکم 1۴۰۳ » با حضور بانک صادرات ایران در جزیره کیش برگزار می‌شود تعطیلی واحدهای ستادی و شعب بانک سپه در استان تهران در روز شنبه 22 دی ماه شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در استان‌ها در روز شنبه 22 دی ماه اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تاریخ 22 دی ماه خدمت‌رسانی بانک تجارت در روز شنبه ۲۲ دی‌ماه توسط شعب کشیک اطلاعیه جدید بانک مرکزی ضربه‌ای مهلک به صرافی‌ها اعطای 96.8 همت تسهیلات بانکی به شرکت‌های دارویی افزایش نرخ بهره بین بانکی ضرورت ارسال لایحه اصلاح مصوبه افت قیمت خودرو به دولت استقبال از همایش تخصصی حسابرسی فناوری اطلاعات در دهمین رویداد تراکنش ایران بخشنامه بانک مرکزی درباره صندوق تضمین اطلاعیه بانک مرکزی در مورد درگاه های رمز ارز پرداخت هشت هزار و چهار صد میلیارد تومان برای خدمات بیماران صعب‌العلاج بیش از صد هزار نابارور از خدمات سازمان بیمه سلامت برخوردار شدند

7

تحول دیجیتال در صنعت بیمه یک شبه اتفاق نمی افتد

  • کد خبر : 4314
  • 28 مهر 1400 - 14:27
مشاور مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در تحول دیجیتال، اعلام کرد که اپلیشکن بنو داستان تحول دیجیتال بوده و داستان تحول دیجیتال بیشتر به جای اینکه مبتنی بر تغییر فناورانه باشد تغییر در باور و نگرش افراد است .اپلیکیشن بنو، نرم افزار خدمات بیمه‌ای بوده که با همت واحد فناوری و اطلاعات بیمه تجارت‌نو طراحی و امروز در حاشیه همایش دستاوردهای تجارت‌نو با رویکرد تحول دیجیتال، رونمایی شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، شرکت بیمه تجارت نو؛حامد شیدائیان، افزود: تحول دیجیتال یک شبه اتفاق نمی‌افتد و نیازمند به صبوری ، تلاش و استمرار است .

به گفته وی، درحال حاضر مشتری بیش از سود و زیان محصول و خدمات، به تجربه های دلپذیر در زمینه بیمه نیاز دارد.

شیدائیان تصریح کرد که راه پیشرفت و تعالی صنعت بیمه توجه به تجربه مشتری است ، بنابراین داستان رونمایی از اپلیکیشن بنو، داستان تجربه کاربری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=4314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی