تاریخ : شنبه, 29 دی , 1403 19 رجب 1446 Saturday, 18 January , 2025

اخبار داغ

​«نیشکر» بزرگ‌ترین عرضه اولیه تاریخ فرابورس/50 هزار میلیارد تومان ارزش شرکت زیرمجموعه بانک صادرات ایران پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر بانک تجارت و سازمان منطقه آزاد کیش همکاری‌های خود را گسترش می‌دهند امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو دور جدید ثبت‌نام محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد برگزار آزمون جامع استخدامی موسسه اعتباری ملل در مشهد مقدس طرح دارویار پس از گذشت دو سال نیازمند بازنگری است الزام تطابق کدپستی و کدملی مشتریان با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان آغاز سومین دوره ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک صادرات ایران پرداخت بیش از 8/065 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل طبق اعلام بانک پاسارگاد، براساس دستور بانک مرکزی صدور دسته چک های جدید مشروط شد الزام تطابق کدپستی و کدملی مشتریان با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان ارائه خدمات شعب کشیک تهران در روز شنبه مورخ 22 دی ماه 1403 « ایران پتروکم 1۴۰۳ » با حضور بانک صادرات ایران در جزیره کیش برگزار می‌شود تعطیلی واحدهای ستادی و شعب بانک سپه در استان تهران در روز شنبه 22 دی ماه شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در استان‌ها در روز شنبه 22 دی ماه اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تاریخ 22 دی ماه خدمت‌رسانی بانک تجارت در روز شنبه ۲۲ دی‌ماه توسط شعب کشیک اطلاعیه جدید بانک مرکزی ضربه‌ای مهلک به صرافی‌ها اعطای 96.8 همت تسهیلات بانکی به شرکت‌های دارویی افزایش نرخ بهره بین بانکی

1

سنگسری رییس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار شد

  • کد خبر : 47287
  • 14 آذر 1403 - 11:42
سنگسری رییس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار شد
«احمد میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «سجاد سنگسری» را به‌عنوان رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش سرویس انرژی افق سرمایه؛ در ادامه این حکم آمده است:

تعهد مستمر به مفاد «سوگندنامه کارگزاران دولت وفاق ملی» و «میثاق‌نامۀ رفع تعارض منافع کارگزاران دولت چهاردهم» از شما انتظار می‌رود. تفصیل مأموریت‌ها و انتظارات به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود. معاونت‌ها، سازمان‌‌ها، صندوق‌های تابعه، ادارات، مراکز و مؤسسات زیرمجموعۀ وزارت متبوع مکلف به همکاری با جنابعالی در جهت تحقق اهداف و مأموریت‌ها هستند.
توفیق شما در انجام وظایف در راستای جهت‌گیری‌های راهبردی دولت چهاردهم و وزارت متبوع با تعهد به قانون اساسی، سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری(مد ظلّه العالی) و برنامۀ هفتم را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
«اولویت‌های راهبردی و مأموریت‌های مورد انتظار «رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» در دولت وفاق ملی بدین ترتیب است:
1)    تلاش مستمر برای نهادینه کردن شفافیت، رشد فرهنگ پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری و توسعه زیرساخت‌های حمایتی از گزارشگران فساد و فراهم کردن زمینه‌های نظارت همگانی در وزارت متبوع.
2)    نظارت و بررسی میزان انطباق عملکرد کلیه واحدهای زیرمجموعه با قوانین و مقررات جاری و شناسایی و گزارش موارد ترک فعل، اهمال و هرگونه تخلف احتمالی در اجرای وظایف قانونی.
3)    بررسی انتصاب و هماهنگی و پایش فعالیت مدیران بازرسی سازمان‌ها، بانک‌ها و صندوق‌های تابعه و رابطین ستادی و اجرایی در راستای اصول شفافیت و عدالت در نظام مدیریتی وزارت متبوع.
4)    برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در جهت اجرای مفاد اسناد بالادستی برای پیشگیری، کشف و برخورد با فساد در تمامی سطوح وزارتخانه در راستای تقویت شفافیت، ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد.
5)    تعامل مستمر با نهادهای نظارتی مرتبط با وزارت متبوع و نظارت بر عملکرد معاونت‌ها، سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های تابعه.
6)     انجام وظایف دبیرخانه کمیته‌های سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد و ارائه گزارش‌های دوره‌ای.
7)    پیگیری، برنامه‌ریزی و راهبری استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سطح دستگاه.
8)    تمهید سازوکارهای مناسب جهت واقعی‌سازی و کارآمدسازی فرایند نظارت و ارزیابی‌ها در ابعاد شاخص‌های عمومی و اختصاصی.
9)    بهره‌گیری از شاخص‌های مناسب به منظور اندازه‌گیری مطلوب وضعیت فعالیت‌های وزارتخانه با اهداف و انتظارات مورد نظر، سنجش میزان اثربخشی، رصد، اعلام و ارائه بازخوردهای مناسب جهت بهبود مسیر ارائه خدمات منطبق با سطح انتظارات سازمان اداری و استخدامی کشور.
10)           تقویت و توسعۀ سامانۀ ارتباطات مردمی و استفاده از فناوری‌های دیجیتال در این خصوص جهت پاسخگویی مؤثر به شهروندان در کمترین زمان ممکن.
11)           راهبری و نظارت بر عملکرد سامانه عملکرد مردم و دولت (سامد).
12)           تولید و ارائه اطلاعات صحیح، دقیق، به موقع و مرتبط به مراجع ذیصلاح و مردم در حوزۀ بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=47287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی