تاریخ : شنبه, 29 دی , 1403 19 رجب 1446 Saturday, 18 January , 2025

اخبار داغ

​«نیشکر» بزرگ‌ترین عرضه اولیه تاریخ فرابورس/50 هزار میلیارد تومان ارزش شرکت زیرمجموعه بانک صادرات ایران پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر بانک تجارت و سازمان منطقه آزاد کیش همکاری‌های خود را گسترش می‌دهند امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو دور جدید ثبت‌نام محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد برگزار آزمون جامع استخدامی موسسه اعتباری ملل در مشهد مقدس طرح دارویار پس از گذشت دو سال نیازمند بازنگری است الزام تطابق کدپستی و کدملی مشتریان با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان آغاز سومین دوره ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک صادرات ایران پرداخت بیش از 8/065 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل طبق اعلام بانک پاسارگاد، براساس دستور بانک مرکزی صدور دسته چک های جدید مشروط شد الزام تطابق کدپستی و کدملی مشتریان با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان ارائه خدمات شعب کشیک تهران در روز شنبه مورخ 22 دی ماه 1403 « ایران پتروکم 1۴۰۳ » با حضور بانک صادرات ایران در جزیره کیش برگزار می‌شود تعطیلی واحدهای ستادی و شعب بانک سپه در استان تهران در روز شنبه 22 دی ماه شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در استان‌ها در روز شنبه 22 دی ماه اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تاریخ 22 دی ماه خدمت‌رسانی بانک تجارت در روز شنبه ۲۲ دی‌ماه توسط شعب کشیک اطلاعیه جدید بانک مرکزی ضربه‌ای مهلک به صرافی‌ها اعطای 96.8 همت تسهیلات بانکی به شرکت‌های دارویی افزایش نرخ بهره بین بانکی

1

درخشش علمی همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارگاد

  • کد خبر : 47718
  • 22 آذر 1403 - 11:57
درخشش علمی همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارگاد
مقاله «تاثیر هوش مصنوعی بر مشخصه های رفتاری مشتریان در صنعت بیمه» به قلم همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارکاد در سی ویکمین همایش بیمه و توسعه پذیرفته و موفق به دریافت گواهی نامه پذیرش مقاله شد.

به گزارش سرویس بانک و بیمه افق سرمایه؛ مقاله « تاثیر هوش مصنوعی بر مشخصه های رفتاری مشتریان در صنعت بیمه » با تلاش راضیه بنی هاشمی و محمد حسین قاسمی در سی یکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه ارایه و موفق به پذیرش و چاپ به صورت پوستر شد.

چکیده مقاله

استقرار هوش مصنوعی (AI) در چند سال گذشته در چندین زمینه شتاب گرفته است و تمرکز زیادی  بر روی پتانسیل آن گذاشته شده است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر هوش مصنوعی و صنعت نسل 4 بر مشخصه های رفتار مشتری در صنعت بیمه است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی پیمایشی است، روش گردآوری داده ها به صورت کتابخانه ای و میدانی با ابزار پرسشنامه استاندارد می باشد، جامعه آماری مشتریان شرکت بیمه پاسارگاد می باشند، حجم نمونه براساس فرمول کوکران 384 نفر تعیین گردید، نتایج حاصل از معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پی ال اس نشان داد که جنبه اقتصادی، فردی، اجتماعی، روانی بر تمایل خرید، پذیرش، نیاز برای شناخت تأثیر مثبت دارد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=47718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی