تاریخ : پنج شنبه, 30 اسفند , 1403 21 رمضان 1446 Thursday, 20 March , 2025

اخبار داغ

موفقیت‌های ادامه‌دار بانک پاسارگاد، این‌بار در خدمات خودپرداز پیام خداحافظی مسعود بادین، مدیر عامل سابق بیمه آسیا درخشش مؤسسه اعتباری ملل در رشد منابع بانکی استان گلستان شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز 1404 معرفی شدند ​اعلام شعب منتخب فعال بانک صادرات ایران در تعطیلات نوروز 1404 تمدید مهلت ارسال ایده به جشنواره ملی دال‌آن تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ نشست روسای استان بیمه ­آسیا برگزار شد افزایش سرمایه 129 هزار و 450 میلیارد ریالی بانک گردشگری/ وگردش سود سهام را تقسیم کرد سقف صدور کارت هدیه بانک صادرات ایران 5 میلیون تومان شد معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام نوروز 1404 موسسه اعتباری ملل همیشه آماده خدمت رسانی “بازی ریتون” نوآوری دیگر از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت فرارسیدن سال نو بیمه آسیا، مسیر رو به رشد خود را با جدیت دنبال می کند با کارت هدیه ملل، عید نوروز ۱۴۰۴ را خاص‌تر و ماندگارتر کنید اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1404 مجمع عمومی فوق العاده بانک پاسارگاد برگزار شد بانک صادرات ایران به اعتبارات خرد، اعتبار می‌دهد تخصیص بیش از ۹,۴۴۰ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴ جزئیات جدید از سقف برداشت نقدی و کارت هدیه در ایام نوروز

1

کسب تندیس سیمین نهمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت توسط فولاد سیرجان ایرانیان

  • کد خبر : 50040
  • 21 بهمن 1403 - 14:27
کسب تندیس سیمین نهمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت توسط فولاد سیرجان ایرانیان
تندیس سیمین نهمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت توسط فولاد سیرجان ایرانیان کسب کرد.

به گزارش سرویس معادن و فلزات افق سرمایه؛ شرکت فولاد سیرجان ایرانیان موفق به کسب تندیس سیمین نهمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت شد.

۱۷ بهمن ماه نهمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت توسط انجمن مدیریت ایران در محل سالن همایش‌های دانشگاه خاتم با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد و جمعی از مدیران ارشد کشوری و صنعتی برگزار شد و با توجه به ارائه خدمات برجسته و چشمگیر در حوزه مسئولیت اجتماعی، جایزه ارزشمند و افتخار آمیز تندیس سیمین مسئولیت اجتماعی به شرکت فولاد سیرجان اعطا شد.

سالانه توسط انجمن مدیریت ایران، رویکردها، فعالیت‌ها، اقدامات و نظام‌های شرکت‌های بزرگ در حوزه مسئولیت اجتماعی ارزیابی می شوند.

در این فرآیند وضعیت سازمان‌ها و شرکت‌ها از نظر دستاوردها، موفقیت‌ها و عملکرد آن‌ها توسط گروهی از ارزیابان ماهر، باتجربه و بر اساس “مدل جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت” با توجه به میزان دستیابی‌شان به انتظارات تعریف شده در مدل بررسی می‌شوند و شرکتی که بتواند با به کارگیری مفاهیم و اجرای موفق و مطلوب معیارهای مدل جایزه، به چارچوب برجسته ای در حوزه مسئولیت اجتماعی و پایداری سازمانی دست یابد، موفق به دریافت جایزه می شود.

مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت ها به معنای تعهدات و تاثیرات اجتماعی، زیست‌محیطی و اخلاقی یک شرکت به عنوان یک بنگاه اقتصادی و تجاری در جامعه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=50040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی