تاریخ : سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

اخبار داغ

برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم

6

پایان دوره جایزه ملی طراحی بسته‌بندی در صنایع فرهنگی با حمایت بیمه سامان

  • کد خبر : 5095
  • 19 آبان 1400 - 15:55
پایان دوره جایزه ملی طراحی بسته‌بندی در صنایع فرهنگی با حمایت بیمه سامان
آیین دومین دوره جایزه ملی طراحی بسته بندی در صنایع فرهنگی با حمایت شرکت بیمه سامان برگزار شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، در این رویداد که با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی ، احمد رضا ضرابیه مدیرعامل شرکت بیمه سامان و جمعی از فعالان هنرصنعت بسته بندی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، برگزیدگان در دو بخش «ایده» و «محصول» معرفی و تجلیل شدند.

این دوره از جایزه ملی طراحی بسته بندی همراه با شعار سازمان جهانی بسته بندی یعنی «کیفیت بهتر زندگی به واسطه بسته بندی بهتر برای افراد بیشتر» به همت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استانداری تهران و دانشگاه علم و فرهنگ برپا شد.

هدف از برپایی این رویداد، ایجاد ساختارهای منظم و هدفمند میان هنرمندان، تولید‌کنندگان صنایع‌فرهنگی، طراحان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان عمده محصولات متنوع فرهنگی در داخل کشور بود.

همچنین ایجاد شبکه منظم چندسویه در بین طراحان، تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی، ایجاد سازوکار مناسب برای نهادینه کردن صنعت بسته‌بندی در حوزه محصولات فرهنگی، رونق بخشیدن به کسب‌و‌کار و ایجاد فضای کاری جدید در قالب استارت‌آپی نوین به‌منظور ثروت‌آفرینی، ایجاد انگیزه در بین تولید‌کنندگان به بهره‌گیری و استفاده گسترده و معنا‌دار از بسته‌بندی در تکمیل فرآیند تولید، تقویت ظاهر مناسب بسته‌بندی محصولات فرهنگی به‌عنوان عامل بصری بازاریابی محصول و گسترش فضای رقابت، نوآوری و خلاقیت در عرضه محصولات فرهنگی در قالب بهترین پوشش و بسته‌بندی مد نظر برگزار کنندگان آن بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=5095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی