تاریخ : جمعه, 5 اردیبهشت , 1404 27 شوال 1446 Friday, 25 April , 2025

اخبار داغ

استمرار پوشش بیمه ای کودکان تا پایان سن پنج سالگی از برنامه های جدی بیمه سلامت است رفع سوء اثر چک برگشتی با تأمین مبلغ کسری موجودی امضای میثاق نامه فی مابین شرکت های بیمه آسیا، ایران و البرز، صندوق تامین خسارت های بدنی و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیست خدمت دندان پزشکی تحت پوشش بیمه های پایه است اولین نشست مدیران بیمه پاسارگاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شد با «پادچک» بانک پاسارگاد، تبادلات مالی بدون محدودیت را تجربه کنید آگهی دعوت به همکاری در بانک گردشگری-اردیبهشت ماه 1404 سود سپرده‌های مشتریان تعاونی منحله وحدت به حساب‌هایشان واریز گردید. توسعه نظام ارجاع و پزشک خانواده به بهبود شاخص های سلامت کمک می کند مدیرعامل بانک سپه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت بازدید مدیر عامل موسسه اعتباری ملل از دفتر حقوقی مشهد توسعه سرویس «استعلام چک توسط دارنده آن» در بانک پاسارگاد جهش 65 درصدی درآمد بانک تجارت با رتبه یک کارمزدها پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش حمایت ویژه بانک سپه از تولید‌کنندگان و فعالان عرصه صادرات همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2025 خدمتی نو برای تسهیل در تعاملات ارزی و بین‌المللی حرکت مقتدرانه شرکت بیمه آسیا با تحولات ساختاری صورت گرفته سهولت در ثبت‌نام محصولات ایران خودرو با حساب وکالتی بانک تجارت امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد آغاز ثبت‌نام طرح ایران‌خودرو با امکان وکالتی‌سازی حساب از طریق شعب و متابانک موسسه اعتباری ملل

2

موفقیت‌های ادامه‌دار بانک پاسارگاد، این‌بار در خدمات خودپرداز

  • کد خبر : 51300
  • 28 اسفند 1403 - 17:11
موفقیت‌های ادامه‌دار بانک پاسارگاد، این‌بار در خدمات خودپرداز
بانک پاسارگاد در ادامه عملکرد درخشان خود موفق به کسب رتبه اول میانگین مبلغ برداشت وجه ماهانه و رتبه دوم در میانگین تعداد دفعات برداشت وجه ماهانه از هر دستگاه خودپرداز شد.

به گزارش سرویس بانک و بیمه افق سرمایه؛ بانک پاسارگاد که همواره در تمامی حوزه‌های بانکی، عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته است، بر اساس آخرین گزارش‌های منتشرشده توسط بانک مرکزی، توانسته از نظر میانگین تعداد تراکنش‌های انجام‌شده و مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده روی هر دستگاه خودپرداز، به ترتیب رتبۀ دوم و سوم را در شبکۀ بانکی به دست آورد.

همچنین این بانک از نظر میانگین مبلغ برداشت وجه ماهانه از هر دستگاه خودپرداز موفق شد رتبۀ اول را کسب نماید و از نظر میانگین تعداد دفعات برداشت ماهانه از خودپردازها، رتبۀ دوم را به خود اختصاص دهد. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که تعداد دستگاه‌های خودپرداز بانک پاسارگاد بسیار کمتر از بانک‌های دولتی و حتی برخی از بانک‌های خصوصی است.

بانک پاسارگاد با سرمایه‌گذاری در توسعه نرم‌افزارهای مدیریت مالی، امنیت سایبری پیشرفته و بهینه‌سازی سیستم‌های خودپرداز، توانسته است سطح رضایت مشتریان را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد.

این دستاوردها نشان از تعهد بانک پاسارگاد به گسترش خدمات بانکداری دیجیتال و همچنین عملکرد موفق شرکت پارسا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه پاسارگاد در خدمات شبکه خودپردازهای خارج از شعبه و ارائه تجربه‌ای نوین و کارآمد برای مشتریان دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=51300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی