افزونه جلالی را نصب کنید. 20 جماد أول 1447 Monday, 10 November , 2025

اخبار داغ

هوش مصنوعی چگونه نقش بیمه را از جبران به پیشگیری تبدیل می‌کند؟ رشد پایدار و بهبود مستمر در عملکرد بیمه دی؛ تداوم روند سودآور با کنترل خسارت حرکت هوشمند بیمه دی در مسیر نوآوری، تحول دیجیتال و توسعه پایدار بیمه دی پشتیبان جامعه در عصر تهدیدات نوین رشد ۵۳ درصدی ضمانتنامه‌های صادره و اعتبارات گشایش یافته در بانک اقتصادنوین آرامش و آسایش برای مدیران و ساکنان ساختمان با اپلیکیشن شایار بانک سپه قهرمان بیست‌ودومین المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور شد بیمه همگانی سلامت یکی از دستاوردهای بزرگ کشور است برگزاری آزمون استخدامی مؤسسه اعتباری ملل در نیمه نخست آذرماه رکورد بیمه‌ دی با رشد فروش ۹۵ درصدی بیمه دی با محصول «زندگی بهادار» رکورد ۱۲۶ درصد رشد ثبت کرد بیمه دی و تحولی راهبردی در حمل‌ونقل با توسعه پوشش‌ها امنیت تجارت در مسیرهای داخلی و بین‌المللی با بیمه‌‌نامه‌های حمل‌ونقل دی بیمه دی همچنان در جایگاه برتر میان شرکت‌های خصوصی رشد فروش بیمه دی متفاوت تر از رقبا رشد ۷۴ درصدی ارزش بازار بانک اقتصادنوین خیرین بانک صادرات ایران ۱۲ زندانی را به آغوش خانواده بازگرداندند نیازمند تقویت پیشگیری و تحول دیجیتال در نظام بیمه‌ای هستیم زرندی مقدم ‌در آخرین مجمع منطقه‌ای بانک اقتصادنوین سکوی نوین سرمایه‌گذاری آنلاین گروه خدمات بازار سرمایه پاسارگاد سند راهبردی چشم‌انداز و مسیر ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه کشور را مشخص می‌کند

0

اولین بازدید دوره جدید مدیریتی بیمه آرمان از شعبه مشهد

  • کد خبر : 55937
  • 12 مهر 1404 - 12:26
اولین بازدید دوره جدید مدیریتی بیمه آرمان از شعبه مشهد
اولین بازدید دوره جدید مدیریتی بیمه آرمان از شعبه مشهد انجام شد.

به گزارش سرویس بانک و بیمه افق سرمایه؛ آقابابایی رییس هیات مدیره، قلی پور مدیر عامل و آقای درمانلو قائم مقام بیمه آرمان در نخستین بازدید دوره جدید مدیریتی، از شعبه مشهد بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید، مدیران ارشد شرکت ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شعبه، با کارکنان دیدار و گفت‌وگو کردند تا از نزدیک در جریان عملکرد، فرصت‌ها و مشکلات موجود قرار بگیرند.

مدیر عامل بیمه آرمان در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت ارتقاء کیفیت خدمات، اعلام کرد که با حمایت سهامداران و به منظور تقویت بنیه مالی و توسعه فعالیت‌ها، افزایش سرمایه شرکت از محل آورده نقدی انجام داده است. ایشان افزودند که بانک گردشگری به عنوان سهامدار اصلی، نقش کلیدی در حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت دارد و این همکاری به بیمه آرمان قدرت و اعتماد لازم برای تحقق اهداف بلندمدت را می‌بخشد.

قائم مقام شرکت نیز با اشاره به اهمیت آموزش شبکه فروش، بر تقویت و توسعه این شبکه تاکید کرد و افزود که آموزش مستمر و ارتقاء توانمندی‌های تیم فروش، از اولویت‌های مهم دوره جدید مدیریتی است تا بتوان خدمات بهتری به مشتریان ارائه داد.

این بازدید فرصتی بود تا مدیران ارشد با مشکلات و چالش‌های شعبه آشنا شوند و برنامه‌های عملیاتی مناسبی برای بهبود روند کاری و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان تدوین کنند.

در این دیدار، همچنین، بر تعامل نزدیک‌تر با کارکنان و استفاده از نظرات آنان برای ارتقاء عملکرد شعبه تاکید شد.

شرکت بیمه آرمان در دوره جدید مدیریتی با نگاه ویژه به توسعه شبکه شعب و بهبود مستمر خدمات، مصمم است تا رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ و ارتقا دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=55937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.