به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه،مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در نشست صمیمانه با بسیجیان این سازمان به مناسبت هفته بسیج، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن این هفته، سید سعید راد با تأکید بر اینکه بازاریابی درونی، موجب بازاریابی بیرونی و جلب رضایتمندی شهروندان میشود، گفت: با اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیدات مورد نیاز، شاهد افزایش استقبال شهروندان از میادین میوه و تره بار هستیم، به نحوی که هم به تولیدکنندگان فرآوردههای کشاورزی و سایر محصولات خوراکی، هم به رونق کسب و کار بهرهبرداران و اشتغال هزاران کارگر و هم به کوچکتر نشدن سفره خانوادهها کمک کرده است.
وی با اعلام اینکه بسیج و کار بسیجی متعلق به یک دوره و زمان خاص نیست، افزود: ما همه کارکنان سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران را بسیجی میدانیم و از بسیجیان، انتظار داریم در هر جایگاه و مقامی که هستند، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و با این کار الگوی عملی دیگران باشند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در چارچوب اصول و قواعدی که به آنها اعتقاد و باور داریم، باید در حل مسائل و مشکلات مردم تأثیرگذار باشیم، خاطرنشان کرد: با تمام توان و امکانات و در چارچوب قانون به ویژه در امور معیشتی و رفاهی به خدمترسانی خود به عموم همکاران از جمله همکاران بسیجیمان ادامه خواهیم داد.
همچنین در این نشست، علیاکبر حسنلو، فرمانده حوزه مقاومت بسیج معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از مجموعه بسیج و روحیه بسیجی، گفت: پایگاه مقاومت بسیج سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران یکی از فعالترین پایگاههای بسیج مجموعه مدیریت شهری محسوب میشود که همواره در انجام مأموریتهای محوله، پیشتاز و پیشگام بوده است.
گفتنی است، در ابتدای این جلسه سید امیر موسوی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و تقدیر و تشکر از حمایتهای مدیرعامل این سازمان از پایگاه مقاومت بسیج و بسیجیان این سازمان، گزارشی از فعالیتهای پایگاه مذکور ارائه کرد.
انتهای پیام/