تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

5

بازاریابی درونی موجب بازاریابی بیرونی و جلب رضایتمندی شهروندان می شود

  • کد خبر : 5873
  • 04 آذر 1400 - 8:08
بازاریابی درونی موجب بازاریابی بیرونی و جلب رضایتمندی شهروندان می شود
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در نشست صمیمانه با بسیجیان این سازمان به مناسبت هفته بسیج، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن این هفته، اعلام کرد: همچنان‌که در دوران دفاع مقدس، کار بسیج، سازماندهی مردمی نیروی دفاعی کشور در برابر دشمن متجاوز بود، امروز و در شرایطی که ایران اسلامی تحت تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته است، عرضه بهینه خدمات به شهروندان، رسالت بسیجیان این سازمان است.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه،مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در نشست صمیمانه با بسیجیان این سازمان به مناسبت هفته بسیج، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن این هفته،  سید سعید راد با تأکید بر اینکه بازاریابی درونی، موجب بازاریابی بیرونی و جلب رضایتمندی شهروندان می‌شود، گفت: با اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیدات مورد نیاز، شاهد افزایش استقبال شهروندان از میادین میوه و تره بار هستیم، به نحوی که هم به تولیدکنندگان فرآورده‌های کشاورزی و سایر محصولات خوراکی، هم به رونق کسب و کار بهره‌برداران و اشتغال هزاران کارگر و هم به کوچک‌تر نشدن سفره خانواده‌ها کمک کرده است.

وی با اعلام اینکه بسیج و کار بسیجی متعلق به یک دوره و زمان خاص نیست، افزود: ما همه کارکنان سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران را بسیجی می‌دانیم و از بسیجیان، انتظار داریم در هر جایگاه و مقامی که هستند، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و با این کار الگوی عملی دیگران باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در چارچوب اصول و قواعدی که به آنها اعتقاد و باور داریم، باید در حل مسائل و مشکلات مردم تأثیرگذار باشیم، خاطرنشان کرد: با تمام توان و امکانات و در چارچوب قانون به ویژه در امور معیشتی و رفاهی به خدمت‌رسانی‌ خود به عموم همکاران از جمله همکاران بسیجی‌مان ادامه خواهیم داد.

همچنین در این نشست، علی‌اکبر حسنلو، فرمانده حوزه مقاومت بسیج معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از مجموعه بسیج و روحیه بسیجی، گفت: پایگاه مقاومت بسیج سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران یکی از فعال‌ترین پایگاه‌های بسیج مجموعه مدیریت شهری محسوب می‌شود که همواره در انجام مأموریت‌های محوله، پیشتاز و پیشگام بوده است.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه سید امیر موسوی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و تقدیر و تشکر از حمایت‌های مدیرعامل این سازمان از پایگاه مقاومت بسیج و بسیجیان این سازمان، گزارشی از فعالیت‌های پایگاه مذکور ارائه کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=5873
  • نویسنده : ساراپیرانه

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی