تاریخ : جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

6

بهبود مدیریت فرآیندهای بیمه تجارت‌نو برای برآورده کردن انتظارات مشتریان

  • کد خبر : 5910
  • 04 آذر 1400 - 17:06
مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت که حذف فعالیت‌های اضافی از فرآیند‌های شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به ‌خصوص شرکت‌های بیمه‌ای، از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، حجت اله یبلوئی در رابطه با اخذ مجوز گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو2015: ۹۰۰۱ توسط شرکت بیمه تجارت‌‌نو، گفت: اخذ این استاندارد می تواند به طور کلی در بهبود عملکرد شرکت و افزایش رضایت مشتریان موثر باشد و مبنایی منطقی را برای فعالیت های توسعه پایدار ارائه کند.

وی، توضیح داد: تمرکز سیستم مدیریت کیفیت بر ایجاد شفافیت و تسهیل‌گری درتمام فرآیندهای سازمانی برای رسیدن و حتی فراتر رفتن از خواسته‌های مشتریان است که موفقیت طولانی مدت شرکت را در پی دارد.

مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو، تصریح کرد که پیاده سازی استاندارد بین‌المللی ایزو 9001 به صورت کاربردی و درست با شناسایی مشکلات و کمک به اصلاح آنها موجب افزایش بهره‌وری و ذخیره زمان می شود.

یبلوئی، در رابطه با روند طی شده برای اخذ گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو 9001:2015 توضیح داد:یکی از برنامه های شرکت بیمه تجارت‌‌نو استقرار سیستم مدیریت کیفیت بود و در این راستا با تشکیل کمیته‌های مربوطه و برگزاری دوره های آموزشی لازم در تمام سطوح سازمانی، فرآیند استقرار سیستم مدیریت کیفیت از اواسط سال گذشته آغاز شد.

وی، افزود: با همکاری تمام واحد‌های سازمانی پیش‌نیازهای لازم در شرکت بیمه تجارت‌نو فراهم شد و سپس براساس آن با انجام یک ممیزی داخلی وضعیت استقرار مدیریت کیفیت بررسی و برنامه‌های بهبود تعریف گردید. از سوی دیگر تمایل به ارزیابی از طریق یک ارزیاب مستقل بیرونی هم بود.

یبلوئی، اجرای برنامه های بهبود و ممیزی داخلی به صورت مستمر جهت پایش سیستم مدیریت کیفیت را از جمله برنامه‌های آینده شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای گواهینامه ایزو 9001 عنوان کرد.

وی، با اشاره به اهمیت مشتری‌مداری در شرکت بیمه تجارت‌نو، بیان کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصولات، خدمات و فرآیندهای شرکت هم راستای نیازها و انتظارات آنها می باشد و در منشور اخلاقی شرکت هم این موضوع به وضوح قابل مشاهده می‌باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=5910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی