تاریخ : چهارشنبه, 6 بهمن , 1400 23 جماد ثاني 1443 Wednesday, 26 January , 2022

اخبار داغ

عملکرد بانک پاسارگاد در پرداخت تسهیلات ازدواج رویکرد بانک پارسیان حمایت از تولید و رفع موانع آن مشارکت ۳ هزار میلیارد ریالی بانک خاورمیانه در پروژه راه‌آهن پرداخت 484 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در دی‌ماه قابلیت دریافت تراکنش های مالی از طریق اپلیکیشن «بله» افزایش ۱۵۴ درصدی کفایت سرمایه بانک مسکن طی ۲ سال گذشته 6 هلدینگ و شرکت گروه مالی گردشگری در جمع شرکت‌های برتر ایران شماره جدید نشریه الکترونیکی و چندرسانه ای بانک شهر منتشر شد تعیین تکلیف 137 مورد از املاک تملیکی و مازاد بانک ملی افتتاح غیر حضوری حساب در موسسه اعتباری ملل بانک پاسارگاد، حامی کم توانان پرتوان طرح بخشودگی خسارت تأخیر بدهکاران بانک آینده دیدار مدیرعامل بانک سینا با مدیرمسئول روزنامه همشهری بانک گردشگری دعوت به همکاری می‌نماید تسهیلات قرض‌الحسنه پست بانک به کارفرمایان کمیته امداد حقوق بگیرها بدون ضامن وام زیر ١٠٠ میلیون بانک کارآفرین۴۶۲فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد شرایط ضمانت تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریالی بانک سپه تسهیلات بانک ملی ایران برای خرید گندم از کشاورزان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بانکی شرعی و اسلامی است میراث ماندگار بانک پاسارگاد در مسیر توسعه فرهنگ و آموزش کشور

0

بهبود مدیریت فرآیندهای بیمه تجارت‌نو برای برآورده کردن انتظارات مشتریان

  • کد خبر : 5910
  • 04 آذر 1400 - 17:06
بهبود مدیریت فرآیندهای بیمه تجارت‌نو برای برآورده کردن انتظارات مشتریان
مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت که حذف فعالیت‌های اضافی از فرآیند‌های شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به ‌خصوص شرکت‌های بیمه‌ای، از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، حجت اله یبلوئی در رابطه با اخذ مجوز گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو2015: ۹۰۰۱ توسط شرکت بیمه تجارت‌‌نو، گفت: اخذ این استاندارد می تواند به طور کلی در بهبود عملکرد شرکت و افزایش رضایت مشتریان موثر باشد و مبنایی منطقی را برای فعالیت های توسعه پایدار ارائه کند.

وی، توضیح داد: تمرکز سیستم مدیریت کیفیت بر ایجاد شفافیت و تسهیل‌گری درتمام فرآیندهای سازمانی برای رسیدن و حتی فراتر رفتن از خواسته‌های مشتریان است که موفقیت طولانی مدت شرکت را در پی دارد.

مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو، تصریح کرد که پیاده سازی استاندارد بین‌المللی ایزو 9001 به صورت کاربردی و درست با شناسایی مشکلات و کمک به اصلاح آنها موجب افزایش بهره‌وری و ذخیره زمان می شود.

یبلوئی، در رابطه با روند طی شده برای اخذ گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو 9001:2015 توضیح داد:یکی از برنامه های شرکت بیمه تجارت‌‌نو استقرار سیستم مدیریت کیفیت بود و در این راستا با تشکیل کمیته‌های مربوطه و برگزاری دوره های آموزشی لازم در تمام سطوح سازمانی، فرآیند استقرار سیستم مدیریت کیفیت از اواسط سال گذشته آغاز شد.

وی، افزود: با همکاری تمام واحد‌های سازمانی پیش‌نیازهای لازم در شرکت بیمه تجارت‌نو فراهم شد و سپس براساس آن با انجام یک ممیزی داخلی وضعیت استقرار مدیریت کیفیت بررسی و برنامه‌های بهبود تعریف گردید. از سوی دیگر تمایل به ارزیابی از طریق یک ارزیاب مستقل بیرونی هم بود.

یبلوئی، اجرای برنامه های بهبود و ممیزی داخلی به صورت مستمر جهت پایش سیستم مدیریت کیفیت را از جمله برنامه‌های آینده شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای گواهینامه ایزو 9001 عنوان کرد.

وی، با اشاره به اهمیت مشتری‌مداری در شرکت بیمه تجارت‌نو، بیان کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصولات، خدمات و فرآیندهای شرکت هم راستای نیازها و انتظارات آنها می باشد و در منشور اخلاقی شرکت هم این موضوع به وضوح قابل مشاهده می‌باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=5910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی