تاریخ : جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

6

ارائه‌ الگوی‌چالش‌های پیاده‌سازی ‌و ‌ایجاد ‌بلوغ‌ تحول دیجیتال‌ در‌صنعت بیمه

  • کد خبر : 7313
  • 19 دی 1400 - 16:51
ارائه‌ الگوی‌چالش‌های پیاده‌سازی ‌و ‌ایجاد ‌بلوغ‌ تحول دیجیتال‌ در‌صنعت بیمه
در پنل تخصصی پژوهشکده بیمه با عنوان «تحول دیجیتال در بیمه؛ فرصت‌ها، چالش‌ها، استراتژی‌ها و پیامدهای آن» در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه ارائه کردند.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، در مقدمه این مقاله به موضوع تحول دیجیتال و نقش آن در تحول سازمان اشاره شده است.

به باور محققان؛ امروزه تحول دیجیتال یکی از عناوین مهم در حوزه تحول سازمانی است و تحقق آن علاوه بر برتری فناورانه، مزیت راهبردی و رقابتی را به همراه دارد. تحول دیجیتال، اجرای نوآورانه فناوری‌های دیجیتالی باهدف تأثیرگذاری و بهبود مدل کسب و کار است.

نویسندگان بیان کردند این تحقیق یک پژوهش توصیفی-اکتشافی است و از جنبه هدف یک مطالعه کاربردی است. همچنین از جنبه روش جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها، یک مطالعه آمیخته کمی-کیفی است. بنابراین، در گام نخست جهت شناسایی مولفه‌ها و ابعاد مدل، از بررسی مطالعات کتابخانه‌ای و مصاحبه با خبرگان استفاده شد. سپس جهت اعتبارسنجی مدل پژوهش، از رویکرد معادلات ساختاری و داده‌های مورد نیاز از پرسشنامه به دست آمده است.

بر اساس آنچه در این مقاله آمده است؛ چالش‌های پیاده‌سازی تحول دیجیتال در شرکت‌های بیمه را می‌توان در ۵ دسته اصلی شامل چالش‌های راهبردی، فناوری، انسانی، اقتصادی و مشتریان دسته‌بندی کرد. هر یک از این دسته‌ها شامل مولفه‌های جزیی هستند که توجه همزمان به آنها می‌تواند پروسه پیاده‌سازی تحول دیجیتال در شرکت‌های بیمه را تسهیل کند.

بر اساس یافته‌های پژوهش اهمیت و اولویت این چالش‌ها به ترتیب عبارت‌اند از چالش‌های راهبردی، فناوری، انسانی، مشتریان و اقتصادی.

گفتنی است این مقاله در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه، «بهروز آرمان‌مهر» رئیس اداره تحول و نوآوری دیجیتال بیمه ملت و «بهاره یاوری» کارشناس درمان، به صورت سخنرانی در پنل تخصصی پژوهشکده بیمه با عنوان «ارائه‌ الگوی‌چالش‌های پیاده‌سازی ‌و ‌ایجاد ‌بلوغ‌ تحول دیجیتال‌ در‌صنعت بیمه» روز یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به صورت آفلاین در سالن بانو مجتهده امین ارائه شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=7313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی