تاریخ : سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024

اخبار داغ

مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403

7

بیشترین تزریق پول حقوقی‌ها؛ بیشترین تزریق پول حقیقی‌ها

  • کد خبر : 8023
  • 04 بهمن 1400 - 16:05
بیشترین تزریق پول حقوقی‌ها؛ بیشترین تزریق پول حقیقی‌ها
در جریان معاملات سومین روز هفته، بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «سرمایه‌گذاری‌ها» رقم خورد.

به گزارش سرویس بورس و اوراق بهادار افق سرمایه، در جریان معاملات امروز (دوشنبه، چهارم بهمن ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۱ هزار و ۸۲۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۳۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۲۷۳ واحد کاهش، به رقم ۳۲۳ هزار و ۹۷۳ واحد را به ثبت رساند.

برپایه معاملات سومین روز معاملاتی هفته، بیش از ۵ میلیارد و ۴۱۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۰ هزار و ۹۶۱ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول کاهش ۱۸ هزار و ۶۷۰ واحدی و شاخص بازار دوم، کاهش ۳۵ هزار و ۶۴۱ واحدی را تجربه کردند.

در جریان معاملات امروز، در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۴۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۲۴۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۳۳درصد یعنی ۷۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۹درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «سرمایه‌گذاری‌ها» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «اطلاعات و ارتباطات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

نمادهای «فملی»، «تاپیکو» و «نوری» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «خودرو» و «قرن» معطوف بود.

همچنین در جریان معاملات امروز، گروه شیمیایی با ۲۹ هزار و ۵۴۷ معامله به ارزش ۲ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال، گروه خودرو با ۳۸ هزار و ۹۱۲ معامله به ارزش ۲ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۲۷ هزار و ۱۴۲ معامله به ارزش یک هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال، گروه فراورده‌های نفتی با ۲۳ هزار و ۴۶۶ معامله به ارزش یک هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال و گروه اداره بازارهای مالی با ۱۶ هزار و ۸۱۷ معامله به ارزش ۹۹۴ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت ایران خودرو با ۲۳۴ واحد، شرکت پالایش نفت تهران با ۲۰۰ واحد، شرکت سایپا با ۵۸ واحد، شرکت پدیده شیمی قرن با ۵۵ واحد و شرکت صنعت غذایی کوروش با ۳۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت ملی صنایع مس ایران با ۲ هزار و ۳۰۱ واحد، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۲ هزار و ۸۲ واحد، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با یک هزار و ۵۸۲ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با یک هزار و ۱۴۱ واحد و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید با یک هزار و ۴۳ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر رشد شاخص کل داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=8023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی