تاریخ : پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

8

اهداف بیمه نوین در همدلی و همفکری شبکه فروش

  • کد خبر : 8142
  • 06 بهمن 1400 - 16:00
اهداف بیمه نوین در همدلی و همفکری شبکه فروش
مدیرعامل شرکت بیمه نوین طی بازدید از شعبه شیراز ضمن اشاره به تحقق اهداف بیمه نوین در سال جاری، این توفیق را مرهون هم‌دلی و باهم بودن اعضای شبکه فروش و کارکنان دانست.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل این شرکت در این بازدید و نشست صمیمانه با اعضای شبکه فروش و کارکنان شعبه شیراز که با هدف افزایش تعامل و هم‌فکری برگزار شد، گفت: شعبه شیراز در زمره یکی از برترین شعب شرکت قرار دارد که چنین جایگاهی برخواسته از تلاش کارکنان و نمایندگان این استان و در نتیجه هم‌فکری، تعامل و هم‌دلی آنان با یکدیگر است و امروز به جرأت می‌توانم بگویم که با توجه به پتانسیل‌های ایجاد شده در این شعبه، پرتفوی کسب شده در این استان می‌تواند افزایش دو برابری را نیز تجربه کند.

وی در ادامه افزود: شرکت بیمه نوین از سال‌های گذشته استراتژی اصلی خود را بر مبنای کسب پرتفوی بر اساس رویکرد توجه به رعایت مبانی مدیریت ریسک، ترکیب بهینه سبد پرتفوی، ایجاد محصولات بیمه‌ای جدید و ارائه خدمات بر مبنای رضایت مشتری، کیفیت و سرعت قرار داده است و با پیمودن چنین مسیری است که توانسته‌ایم تا کنون حدود هزار و هفتصد میلیارد تومان پرتفوی کسب کنیم که سهم زیادی از آن متعلق به رشته بیمه های سودده است.

رئیس هیأت مدیره بیمه نوین ضمن تأکید بر لزوم تغییر در دنیای کسب و کار امروز گفت: دنیا در حال تجربه تغییرات اساسی به خصوص در حوزه فن‌آوری اطلاعات است و هرچه بیشتر به سمت دیجیتال شدن پیش می‌رویم کسب و کارها با تغییرات و چالش‌های جدی‌تری مواجه می‌شوند. بنابراین باید استراتژی‌های اصلی روش و عملکرد هر نماینده‌ای در چنین زمانه‌ای، ایجاد زمینه‌های لازم در جهت هم‌سو شدن با تغییرات جدید، آمادگی کسب دانش جدید و ایجاد بینشی بر مبنای احترام و تعامل باشد.

مدیرعامل بیمه نوین همچنین گفت: صنعت بیمه در جهان در جایگاه بسیار بالایی از لحاظ اهمیت اقتصادی و اجتماعی قرار دارد و همین نکته نشان‌ دهنده اهمیت شغل نمایندگی بیمه است. از نظر من فروش بیمه، کاری هنرمندانه است و هر نماینده بیمه روش خاص خود را دارد. با این وجود ضرورت رشد بر اساس آموزش و ارتقای دانش در زمینه‌های فنی و اصول بازاریابی جدید باید مد نظر قرار گیرد.

گفتنی است، ارائه تجربیات و بیان راه‌کارهای فروش موفق توسط نماینده برتر شعبه شیراز و جلسه پرسش و پاسخ با مدیرعامل، اعضای شبکه فروش و کارکنان از دیگر بخش‌های این نشست صمیمانه بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=8142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی