تاریخ : جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اخبار داغ

ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳ تغییر سقف تراکنش‌های بانکی مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402 حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به 2 میلیارد ریال افزایش یافت رشد ذخایر خارجی بانک مرکزی پس از 8 ماه 6 دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم پیش‌بینی اساسی رییس کل بانک مرکزی از آینده اقتصاد برنامه‌های بانک مرکزی برای سال 1403 اعلام زمان حذف چک کاغذی گزارشی جامع از عملکرد تسهیلاتی بانک تجارت در سال «مهار تورم و رشد تولید» آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس فروش 472 رقبه ملک به ارزش بیش از 110 هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال 1402 پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری

8

اهداف بیمه نوین در همدلی و همفکری شبکه فروش

  • کد خبر : 8142
  • 06 بهمن 1400 - 16:00
اهداف بیمه نوین در همدلی و همفکری شبکه فروش
مدیرعامل شرکت بیمه نوین طی بازدید از شعبه شیراز ضمن اشاره به تحقق اهداف بیمه نوین در سال جاری، این توفیق را مرهون هم‌دلی و باهم بودن اعضای شبکه فروش و کارکنان دانست.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل این شرکت در این بازدید و نشست صمیمانه با اعضای شبکه فروش و کارکنان شعبه شیراز که با هدف افزایش تعامل و هم‌فکری برگزار شد، گفت: شعبه شیراز در زمره یکی از برترین شعب شرکت قرار دارد که چنین جایگاهی برخواسته از تلاش کارکنان و نمایندگان این استان و در نتیجه هم‌فکری، تعامل و هم‌دلی آنان با یکدیگر است و امروز به جرأت می‌توانم بگویم که با توجه به پتانسیل‌های ایجاد شده در این شعبه، پرتفوی کسب شده در این استان می‌تواند افزایش دو برابری را نیز تجربه کند.

وی در ادامه افزود: شرکت بیمه نوین از سال‌های گذشته استراتژی اصلی خود را بر مبنای کسب پرتفوی بر اساس رویکرد توجه به رعایت مبانی مدیریت ریسک، ترکیب بهینه سبد پرتفوی، ایجاد محصولات بیمه‌ای جدید و ارائه خدمات بر مبنای رضایت مشتری، کیفیت و سرعت قرار داده است و با پیمودن چنین مسیری است که توانسته‌ایم تا کنون حدود هزار و هفتصد میلیارد تومان پرتفوی کسب کنیم که سهم زیادی از آن متعلق به رشته بیمه های سودده است.

رئیس هیأت مدیره بیمه نوین ضمن تأکید بر لزوم تغییر در دنیای کسب و کار امروز گفت: دنیا در حال تجربه تغییرات اساسی به خصوص در حوزه فن‌آوری اطلاعات است و هرچه بیشتر به سمت دیجیتال شدن پیش می‌رویم کسب و کارها با تغییرات و چالش‌های جدی‌تری مواجه می‌شوند. بنابراین باید استراتژی‌های اصلی روش و عملکرد هر نماینده‌ای در چنین زمانه‌ای، ایجاد زمینه‌های لازم در جهت هم‌سو شدن با تغییرات جدید، آمادگی کسب دانش جدید و ایجاد بینشی بر مبنای احترام و تعامل باشد.

مدیرعامل بیمه نوین همچنین گفت: صنعت بیمه در جهان در جایگاه بسیار بالایی از لحاظ اهمیت اقتصادی و اجتماعی قرار دارد و همین نکته نشان‌ دهنده اهمیت شغل نمایندگی بیمه است. از نظر من فروش بیمه، کاری هنرمندانه است و هر نماینده بیمه روش خاص خود را دارد. با این وجود ضرورت رشد بر اساس آموزش و ارتقای دانش در زمینه‌های فنی و اصول بازاریابی جدید باید مد نظر قرار گیرد.

گفتنی است، ارائه تجربیات و بیان راه‌کارهای فروش موفق توسط نماینده برتر شعبه شیراز و جلسه پرسش و پاسخ با مدیرعامل، اعضای شبکه فروش و کارکنان از دیگر بخش‌های این نشست صمیمانه بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=8142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی