تاریخ : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اخبار داغ

نحوه دریافت مالیات از حساب‌های بانکی افزایش نرخ بهره بانکی به 30 درصد یعنی مقابله با بورس کاهش نرخ رشد نقدینگی در پایان سال ۱۴۰۲ هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید آمادگی کامل بانک سپه برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک پارسیان در سال 1403 انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود فروش «اوراق ودیعه بانک مرکزی» یک ماهه با نرخ 27.5درصد در بانک پاسارگاد افتخار آفرینی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1403 اخذ کارمزد ارسال پیامک بانکی از مشتریان نرخ حق الوکاله موسسه اعتباری ملل در سال 1403 فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز خدمات جدید سامانه متابانک اعطای تندیس پرچم‌دار اقتصاد به سرآمدان اقتصادی کشور انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در سال سخت شبکه بانکی سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» برگزار می‌شود

7

رسیدگی به مشکلات آبی منطقه شهرقدس

  • کد خبر : 957
  • 26 تیر 1400 - 14:23
رسیدگی به مشکلات آبی منطقه شهرقدس
جمعی از نمایندگان استان تهران طی بازدیدی که از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قدس داشتند، از نزدیک در جریان کار این تصفیه‌خانه قرار گرفتند و در اد‌امه بازدید نشستی با مسئولان و متولیان شهرستان قدس برگزار شد و مشکلات حوزه آبی این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سرویس اجتماعی افق سرمایه،علی خضریان با اشاره به بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از شهرستان غرب استان تهران گفت: جمعی از نمایندگان استان تهران طی بازدیدی که از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قدس داشتند، از نزدیک در جریان کار این تصفیه‌خانه قرار گرفتند و در اد‌امه بازدید نشستی با مسئولان و متولیان شهرستان قدس برگزار شد و مشکلات حوزه آبی این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
خضریان افزود: باید بپذیریم ایران در نیمکره خشک کره زمین قرار دارد و با مشکلات آبی به ویژه امسال که بارندگی نداشتیم مواجه هستیم.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه این نشست عنوان شد که امسال نسبت به سال گذشته در سد امیرکبیر آب کمتری داریم، لذا باید مسئله آب را به صورت کلی حل کنیم و در حال حاضر مشکل اصلی شهر قدس نیز مسئله کم‌آبی است.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: در پایان این جلسه همچنین مقرر گردید سهمیه بیشتری برای مناطق مورد نیاز در نظر گرفته شود و اعتبارات در نظر گرفته شده تامین آب مورد در بودجه ۱۴۰۰ مورد توجه قرار بگیرد.

خضریان با اشاره به بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از شرکت صنایع غذایی ستاره کاسپین گفت: در بازدیدی که نمایندگان مجمع تهران از شهرستان ملارد داشتند، موضوعات صنعتی مورد توجه قرار گرفت؛ موضوعاتی از قبیل ممنوعیت ایجاد صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران و مشکلاتی که برای صنعت ایجاد کرده است و همچنین مباحث مربوط به کاربری اراضی که در برخی از مواقع به معضل تبدیل شده‌اند.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مورد حمایت از بخش خصوصی گفت: حمایت از صنایع تولیدی خصوصی در حقیقت حمایت از ایران است؛ امروزه باید بیش از گذشته به بخش خصوصی توجه کنیم. مشکلاتی که امروزه دامداران در مورد نهاده‌های دامی دارند به دلیل بی‌توجهی دولت تاثیر کلی داشته است، بدون شک شرکت‌هایی مثل صنایع غذایی ستاره کاسپین با توجه به ضرورت ثبات امنیت غذایی کشور نیازمند حمایت هستند و باید در این خصوص اقدامات موثری صورت پذیرد.
وی در ادامه تاکید کرد: شرکت صنایع غذایی ستاره کاسپین با ظرفیت دریافت حدود ۶۰۰ تن شیر روزانه با اختلاف کم توانایی تبدیل شدن به محصول را دارد. مشکلات پیش آمده برای دامداران تاثیر جدی در تولیدات این شرکت داشته است، این شرکت تسهیلاتی در سال ۹۶ دریافت کرده و با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها این تسهیلات کافی نبوده، بسیاری از هزینه‌های موجود به صورت ارزی است و با بالا رفتن نرخ ارز تاثیرات کلی در تولیدات این شرکت‌ها داشته است. مجلس در همه حالت از بخش خصوصی به ویژه شرکت‌هایی که امنیت غذایی کشور را تامین می‌کنند حمایت خواهد داشت.
عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: با توجه به توانمندی و ظرفیت بالای بخش خصوصی حمایت و نظارت دولت از آنها می‌تواند چرخه‌های تولید را در کشور به حرکت در بیاورد. دولت باید ظرفیت و پتانسیل بخش خصوصی را مدیریت کند؛ بی‌توجهی به ظرفیت‌ها نشان از ناکارآمدی دولت‌ها را می‌دهد، مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند “یکی از ارکان سیاست اقتصاد مقاومتی مردمی بودن است.” امیدواریم که در دولت منتخب شاخه‌های درخت تنومند اجرایی دولت را حرص کند، تا دولت بتواند مثمر ثمر باشد و کار به دست مردم انجام شود.

خضریان همچنین از نشست اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در فرمانداری شهریار پیرامون بررسی مشکلات سه شهرستان قدس، ملارد و شهریار خبر داد و افزود: رسیدگی به مشکلات حاشیه کلانشهرها با نگاه به مولفه عدالتخواهی جزو اولویت‌های مجلس یازدهم است.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به اینکه در این جلسه مشکلات شهرستان‌های غربی پایتخت بررسی شد، گفت: باید با استفاده بهینه از اطلاعات هر شهرستا، یک استراژی داشته باشیم تا بتوانیم منابع مالی را به عدالت توزیع کنیم. اگر اطلاعات درستی در هر استان داشته باشیم، بعد از چهار سال تمام داده‌ها جزیره‌ای جمع کرده و تصمیمات درست و یکپارچه در راستای حل آنها ارائه می‌شود. هر میزان اطلاعات را به صورت دوره‌ای با سیستم خاصی ثبت کنیم و به درستی پردازش کنیم، بهتر می‌توانیم تصمیم درستی در قوه مقننه در مورد آن اتخاذ کنیم.

خضریان همچنین از بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از پروژه زیرگذر فتح و باغستان خبر داد و گفت: پروژه بزرگراه فتح تقاطع غیر هم سطح شهریار از بهترین پروژه‌های راه و شهر سازی است که راه‌اندازی این پروژه باعث کاهش ترافیک در محدود تهران و شهریار خواهد شد.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران افزود: محور ارتباطی یکی از خواسته‌های هر منطقه است، توسعه راه‌ها و ایمن‌سازی در جهان یک امر طبیعی است، متاسفانه شهرک‌های تهران در هم تنیده شده هستند و راه‌ها می‌توانند این ارتباطات را به حداقل زمان ممکن برسانند، پروژه فتح یکی از بهترین پروژه‌ها است که در حال حاضر با مشکلات کمبود اعتبار روبرو است، منابع مالی آن باید از طرف حمل و نقل ترافیک و راه و شهرسازی به آن تزریق شود، بدون شک تکمیل این پروژه کمک بزرگی در حل ترافیک خواهد داشت، میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل این پروژه حدود ۴۰ میلیارد تومان است، چشم‌انداز و راه‌اندازی این پروژه عمرانی در نهایت به آرامش مردم ختم خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=957

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی