تاریخ : شنبه, 15 اردیبهشت , 1403 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024

اخبار داغ

جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان

2

بیمه آسیا در شاخص های رسیدگی به خسارت ها و شکایات بیمه ای

  • کد خبر : 11726
  • 31 فروردین 1401 - 14:39
بیمه آسیا در شاخص های رسیدگی به خسارت ها و شکایات بیمه ای
هیات مدیره بیمه آسیا با رییس کل بیمه مرکزی، از کسب جایگاه شایسته بیمه آسیا در شاخص های رسیدگی دقیق و سریع به خسارت ها و شکایات بیمه ای تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه اعضای هیات مدیره این شرکت، با دکتر بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران  دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست صمیمانه، مدیر عامل بیمه آسیا گزارش مبسوطی از عملکرد این شرکت ارائه نمود و پس از آن فضل اله معظمی رییس هیات مدیره شرکت نیز ضمن تاکید بر عملکرد مثبت بیمه آسیا درسال های اخیر، بر لزوم دقت در نحوه سیاست گذاری فروش بیمه های درمان در سطح صنعت بیمه تاکید نمود. در ادامه نشست، دو طرف بر تعامل سازنده صنعت بیمه در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه ها تاکید کردند.

در این دیدار همچنین، به منظور قدردانی و سپاس از مساعی ارزشمند مدیرعامل بیمه آسیا و کارکنان این شرکت در رسیدگی سریع و دقیق پروندهای خسارت، کاهش زمان فرآیند رسیدگی به شکایات بیمه ای و کسب جایگاه شایسته در زمینه شاخص های رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، لوح تقدیری از سوی مدیر کل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی توسط رئیس کل محترم بیمه مرکزی به مسعود بادین اهدا شد.

بنا بر این گزارش، در قسمتی از این لوح تقدیر آمده است: “تلاش ها و پیگیری های مستمر جنابعالی و همکاران محترم بازرسی در زمینه بهبود عملکرد آن شرکت در اجرای کامل فصول چهارم و پنجم آئین نامه شماره 71 مصوب شورای عالی بیمه شایسته تقدیر است.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=11726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی