تاریخ : شنبه, 15 اردیبهشت , 1403 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

2

روابط عمومی کانون و مبدا همه تحولات بیمه سرمد است

  • کد خبر : 12463
  • 29 اردیبهشت 1401 - 22:32
روابط عمومی کانون و مبدا همه تحولات بیمه سرمد است
مديرعامل بیمه سرمد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي، با حضور در اداره‌کل روابط عمومي و امور بین‌الملل این شرکت ضمن بازدید از روند فعالیتها، با کارکنان این اداره‌کل ديدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، یعقوب رشنوادی، در این دیدار با اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی در شرکت‌ها و سازمان‌ها گفت: امروز نقش روابط عمومی در سازمان‌های پیشرو برجسته است. حوزه روابط عمومی، رسانه و تبلیغات با فکر انسان‌ها سر و کار دارد و مدیریت افکار عمومی کار بسیار پیچیده‌ای است.

وی با تاکید بر اینکه تصویری که از یک برند در ذهن افراد جامعه شکل می‌گیرد، اهمیت زیادی دارد و گاهی می‌تواند از واقعیت هم مهمتر باشد، افزود: تصویر و تصور از یک برند را روابط عمومی و تبلیغات در ذهن جامعه می‌سازد و به همین دلیل، در شرکت بیمه سرمد تاکید ویژه‌ای بر جدی گرفتن حوزه روابط عمومی داریم.

مدیرعامل بیمه سرمد خاطر نشان کرد: روابط عمومی، مبدا و کانون همه تحولات در بیمه سرمد است و باید پیشران حوزه‌های دیگر در شرکت باشد و تلاش مدیران ارشد نیز این است که بتوانند راه را برای تاثیرگذاری بیشتر حوزه روابط عمومی هموار کنند.

رشنوادی افزود: خواسته من از همکاران روابط عمومی این است که در کار رسانه‌ای و تبلیغات، به جای تمرکز بر افراد، بر روی برند شرکت بیمه سرمد تمرکز کنند و تصویری مناسب از برند بیمه سرمد و خدمات شرکت در اذهان عمومی ایجاد کنند.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با دکتر ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، گفت: جلسه صمیمانه، امیدبخش و کم‌نظیری با دکتر ایمانی داشتم که نگاه مدیریت جدید بانک صادرات ایران به بیمه سرمد، نویدبخش اتفاقات مهم و اساسی در سال ۱۴۰۱ در سرمد است و نوع نگاه حمایتی ایشان، مسئولیت ما را در شرکت سنگین‌تر می‌کند.

مدیرعامل بیمه سرمد اضافه کرد: با توجه به انتظارات شکل گرفته نسبت به شرکت، باید تلاش مضاعفی برای جلب رضایت سهامداران داشته باشیم و به اهداف شرکت در سال ۱۴۰۱ جامه عمل بپوشانیم و پاسخ مناسبی به حمایت‌های سهامداران خود بدهیم.

رشنوادی با اشاره به تغییرات مثبتی که در ماه‌های اخیر در بیمه سرمد اتفاق افتاده است، گفت: روزهای خوبی را برای شرکت پیش‌بینی می‌کنم. با توجه به اینکه سال ۱۴۰۱ نقطه عطف فعالیت‌های بیمه سرمد است، این سال می‌تواند آغاز یک دهه پرفروغ برای بیمه سرمد باشد و این مهم می‌تواند با راهبری روابط عمومی و با تکیه بر تخصص تک‌تک همکاران این بخش محقق شود و شرکت به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه کشور دست یابد.

در پایان این دیدار رشنوادی با اهدای لوح تقدیر از کارکنان اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سرمد قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=12463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی