تاریخ : دوشنبه, 17 اردیبهشت , 1403 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024

اخبار داغ

کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد سرکوب نرخ بهره بین بانکی با افزایش تزریق پول بانک مرکزی هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی

1

ریشه مشکلات، مدیریت دولتی در صنعت خودروسازی است

  • کد خبر : 20586
  • 05 آذر 1401 - 17:11
ریشه مشکلات، مدیریت دولتی در صنعت خودروسازی است
رئیس هیات عامل ایدرو گفت: ریشه مشکلات مدیریت بخش دولتی در بنگاه نیست بلکه مدیریت دولتی در صنعت خودروسازی است.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در سومین هم‌اندیشی فعالان صنعت خودرو که با حضور وزیر اقتصاد در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با اشاره به زیان دهی خودروسازان گفت: اگر بخش خصوصی هم مدیریت ایران خودرو و سایپا را برعهده داشت با این نحوه قیمت گذاری زیان‌ده می‌شد و زیان انباشته آن نهایتاً به جای ۱۲۰ هزار میلیارد تومان به ۸۰ هزار میلیارد تومان می‌رسید.

علی نبوی تاکید کرد: ریشه مشکلات مدیریت بخش دولتی در بنگاه نیست بلکه مدیریت دولتی در صنعت خودروسازی است.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: وزارت صمت با اجماعی که با همه نهادهای مؤثر ایجاد می‌کند نقشه راه این صنعت را برای متولیان آینده مشخص می‌کند و ما هم اصرار داریم سهام تودلی باید واگذار شود.

نبوی با بیان اینکه یکی از موضوعات تشکیل بازار رقابتی است بیان کرد: فضای اقتصاد کشور در دهه‌های گذشته نشان داده اقتصاد ما برای اینکه وصل مستقیم به بازار بین المللی داشته باشیم عزم نداشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=20586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی