تاریخ : دوشنبه, 17 اردیبهشت , 1403 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024

اخبار داغ

تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

3

افتتاح ۵ ایستگاه مترو تا پایان سال جاری

  • کد خبر : 24233
  • 26 بهمن 1401 - 19:34
افتتاح ۵ ایستگاه مترو تا پایان سال جاری
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح ۵ ایستگاه مترو تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه؛ جلال بهرامی در حاشیه یکصد و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: وزارت کشور و شهرداری تهران تعهد تامین 2 هزار دستگاه اتوبوس را دارند. ما قدرالسهم 650 دستگاه را پرداخت کردیم و 180 دستگاه نیز تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه طبق طرح جامع 9 هزار دستگاه اتوبوس نیاز داریم که در حال حاضر تعداد اتوبوس‌ها با احتساب بخش خصوصی بیش از 2 هزار دستگاه است، گفت: 27 دستگاه اتوبوس روز گذشته بازسازی و برای 500 دستگاه قرارداد بازسازی منعقد شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: چند سال ورودی اتوبوس به ناوگان تضعیف شده بود و اگر هر سال 10 تا 15 دستگاه وارد می‌شد با این مشکل مواجه نمی‌شدیم. در حال حاضر نیاز ما به 7 هزار دستگاه است.

بهرامی با اشاره به امضای توافقنامه با تولیدکننده داخلی تصریح کرد: با گروه بهمن خودرو 2 هزار دستگاه و گروهی دیگر نیز 2 هزار دستگاه قرارداد منعقد شده و قرارداد یک هزار دستگاه نیز در هفته آینده منعقد خواهد شد. 2 هزار دستگاه را نیز وزارت کشور باید تحویل دهد. برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم اما نمی‌توان به تولیدکنندگان فشار وارد کرد؛ با وجود اینکه 6 هزار دستگاه تعهد دادند اما چون سال‌ها تعطیل بودند، تحویل آن‌ها نیز زمان‌بر خواهد بود.

وی افزود: 5 هزار خرید مستقیما از سوی شهرداری صورت می‌گیرد. این خرید از منابع داخلی شهرداری تامین خواهد شد؛ در بخش اتوبوس برقی نیز وزارت کشور مذاکرات داخلی و خارجی را انجام داده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه از ابتدای سال 400 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شده و ورود 150 دستگاه به دلیل اینکه بحث پلاک داشتند به تاخیر افتاد، گفت: از این تعداد 200 دستگاه از 22 بهمن ماه و روزهای برفی با پلاک موقت وارد شهر شدند و رایگان به مردم خدمات دادند و هرجا تجمیع مسافر داشته باشیم این اتوبوس‌ها به محل اعزام می‌شوند.

بهرامی با تاکید بر اینکه تکمیل خطوط قبلی مترو بعد خدمتی قوی دارد، گفت: تست گرم خط 6 انجام شده و تست گرم خط 7 نیز فردا انجام می‌شود؛ در تلاش هستیم تا پایان سال 5 ایستگاه را افتتاح کنیم که اگر نتوانیم ناوگان را تامین کنیم عملا اثرگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=24233

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی