تاریخ : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024

اخبار داغ

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی

3

جلسه قدردانی از روسای برتر شعب تهران

  • کد خبر : 26038
  • 21 فروردین 1402 - 12:02
جلسه قدردانی از روسای برتر شعب تهران
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل: خدمت رسانی به ارباب رجوع باعث رضایت خداوند و مردم میشود.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، مدیر عامل موسسه اعتباری ملل در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و روسای مناطق، حوزه‌ها و شعب تهران به منظور قدردانی از شعب برتر در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش همه جانبه همکاران در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های اتخاذشده موسسه بیان داشت در سال گذشته تعدادی از شعب فراتر از برنامه‌های مدون تلاش کردند که از عملکرد ایشان تقدیر می گردد و در ادامه اظهار امیدواری نمودند که تلاش همکاران در سال آینده چنین جلسه ای برای کلیه شعب برگزار نماییم.

ایشان ضمن تبیین نقاط قوت و ضعف عملکرد سال گذشته اظهار داشتند: با ابلاغ برنامه تدوین شده هیئت مدیره تمامی واحدهای صف و ستاد باید برای حصول به اهداف تعیین شده و بدست آوردن سهم مناسب از بازار پول تلاش نمایند.

ایشان با تاکید به تکریم مشتری و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع خاطر نشان کرد: تعامل با صاحبان کسب و کار تاثیر بسزایی در افزایش سهم بازار موسسه دارد و بستر مناسبی برای رضایتمندی مشتریان را فراهم می کند

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل یکی از عوامل مهم رضایت مشتریان را استفاده از تکنولوژی دانست و اظهار داشت: برای پیشتازی و پیشرو بودن نیازمند اطلاعات به روز و آگاهی و انگیزه لازم هستیم بنابراین می بایست از تکنولوژی روز بهره ببرید و به شرایط حاضر خود قانع نشوید.

وی خاطرنشان کرد: همکاران گرامی نظرات، ایده ها و طرح های خود را جهت ارتقای عملکرد و ایجاد فرصتهای جدید و بهبود وضعیت موسسه با راهکارهای اجرایی به مسئولین ارائه نمایند تا بتوانیم در سال جاری تحولی در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد کنیم.

ایشان به اهمیت جذب منابع و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی گفت: اولویت و هدف موسسه در حوزه تخصیص منابع در سال ۱۴۰۲ تحقق شعار سال که توسط مقام عظمای ولایت بیان شده است، مهار تورم و رشد تولید است و باید از ظرفیت های موسسه جهت رشد تولید و توسعه و رونق اقتصادی کشور بهره جست .

مدیرعامل ضمن بیان ویژگی های موسسه اظهار داشت: فعالیت درموسسه را قدر بدانید و خداوند را شاکر باشید که توفیق خدمت به مردم عزیز ایران به منظور رفع مشکلات و دغدغه آنها را به شما عنایت نموده است .

آقای جوادی با تاکید بر لزوم افزایش اطلاعات شغلی تصریح کرد در عصر حاضر فناوری اطلاعات مسیر پر شتابی دارد، لذا برای هماهنگ کردن خود با این تحولات می بایست مداوم مطالعه و آموزش های لازم را ببینید و اگر از این تحولات عقب بمانیم سهم خود را از بازار از دست خواهیم داد.

در خاتمه از روسای شعب جنت آباد (آقای محمود صفایی)، میدان کاج (آقای اسدالله جمال)، جمال زاده (خانم مریم آقارضی) شعبه کامرانیه شمالی (آقای حسین رحیمی) به دلیل رشد منابع فراتر از اهداف تعیین شده با اهداء جوایز ارزنده تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی