تاریخ : جمعه, 14 اردیبهشت , 1403 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

4

مشکل در راه اندازی مجدد گوشی آیفون ۱۴

  • کد خبر : 26297
  • 31 فروردین 1402 - 15:45
مشکل در راه اندازی مجدد گوشی آیفون ۱۴
برخی از کاربران آیفون ۱۴ از خرابی گوشی خود و مشکل مربوط به راه اندازی خودکار آن شکایت داشته اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های کاربران نشان می دهد گوشی آیفون با نقص فنی در راه اندازی مجدد خودکار مواجه شده است.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ گزارش های کاربران نشان می دهد گوشی آیفون با نقص فنی در راه اندازی مجدد خودکار مواجه شده است. طبق گزارش های کاربران این گوشی یک با دو بار در طول روز بطور خودکار ری استارت میشود. احتمالا این نقص فنی خرابی در سخت افزار این گوشی را نشان می دهد.

یک حساب کاربری به نام Black cat Complaints در پلتفرم وی چت شکایت های زیادی از این کاربران دریافت کرده که همگی آنها

همگی گوشی های خود را از نمایندگی های مجاز در چین خریداری کرده بودند. برخی از این کاربران وی از مشاهده مشکل با مرکز سخت افزاری اپل تماس گرفتند و این مرکز اعلام مشکل ایجاد شده سخت افزاری نیست. با توجه به مشکل بزرگ ایجاد شده دارندگان آیفون ۱۴ با نقص فنی خواستار رفع مشکل گوشی خود شده اند.

طبق گزارش گیرموچاینا، یکی از کاربران که گوشی وی دچار مشکل است وقتی به نمایندگی مجاز اپل مراجعه کرده یک گوشی جدید بدون جعبه به او پیشنهاد شده است. اما این کاربر با توجه به شرایط گارانتی اپل خواستار تعویض با یک گوشی آکبند و داری جعبه شده است. کاربر دیگری نیز اعلام کرد گوشی خود را برای تعمیر به نمایندگی مجاز برده و پس از دریافت متوجه وجود یک شکاف در گوشه سمت راست و پایین نمایشگر شد و این نمایندگی از تعمیر یا تعویض آن خودداری کرد.

در حال حاضر باید منتظر بود اپل چه برنامه ای برای شکایت کابران پیش رو خواهد گرفت. در صورتیکه مشکل ایجاد شده از سخت افزار گوشی باشد در این صورت فراخوانی برای جمع آوری گوشی های معیوب علاوه بر زمان بر بودن، بسیار پرهزینه خواهد بود. البته اهالی کوپرتینو به ساخت محصولات باکیفیت شهرت دارند و این موضوع می تواند یک شکست برابر آنها محسوب شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی