تاریخ : جمعه, 14 اردیبهشت , 1403 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

3

دستاوردهای بزرگ بیمه رازی در پی اصلاح پرتفو

  • کد خبر : 26412
  • 06 اردیبهشت 1402 - 16:50
دستاوردهای بزرگ بیمه رازی در پی اصلاح پرتفو
مدیرعامل بیمه رازی گفت: اصلاح پرتفوی شرکت بیمه رازی در سال‌های اخیر با جدیت پیگیری شد و دستاوردهای بزرگی همچون ارائه خدمات به‌روز به بیمه‌گذاران بزرگ و خرد محقق شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، علی جباری مدیر عامل بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی بعد از حدود 10 سال از زیان انباشته خارج شد و این در حالی است که از دو سال گذشته اصلاح پرتفوی این شرکت به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه در گذشته بیمه رازی در بازار به عنوان فروشنده بیمه موتورسیکلت شناخته می‌شد، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر توسعه کمی و کیفی پرتفو با جدیت پیگیری شد و این مهم عاملی شد تا قدرت چانه زنی و میزان فعالیت شبکه فروش به ویژه نمایندگان افزایش یابد.

او ادامه داد: با تاکید بر توسعه کمی و کیفی پرتفو در شرکت بیمه رازی، خدمات به‌روزی در شرکت بیمه رازی تعریف و رضایت حداکثری بیمه‌گذاران جذب شد.

جباری بیان کرد: بیمه رازی در زمینه جذب پرتفو توجه ویژه‌ای به بیمه‌نامه‌های خرد به‌ویژه بیمه‌های حوادث و آتش سوزی دارد که در این مسیر موفقیت‌های چشم گیری حاصل شده است.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی ادامه داد: در کنار جذب بیمه‌نامه‌های خرد، بیمه‌گذاران بزرگ همچون بانک صنعت و معدن تحت حمایت‌های بیمه‌ای بیمه رازی قرار گرفته که این موضوع نیز با هدف افزایش سطح فعالیت نمایندگان این شرکت صورت گرفته زیرا بیمه‌گذاران بزرگ دارای مشتریان بزرگی همچون کارخانجات صنعتی و معدنی هستند که نمایندگان می‌توانند، با اتکا به پنج چرخش استراتژیک خدمات به‌روز و متفاوتی به آن‌ها ارائه دهند.

جباری در انتها تاکید کرد: استراتژی کلان شرکت بیمه رازی ارائه خدمات به‌روز و متفاوت به بیمه‌گذاران بزرگ و خرد است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی