تاریخ : یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024

اخبار داغ

رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار

3

حضور مدیرعامل بیمه دی در اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه

  • کد خبر : 27018
  • 21 اردیبهشت 1402 - 13:19
حضور مدیرعامل بیمه دی در اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه
اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه به کوشش انجمن بازاریابی ایران و با ایراد سخنرانی مدیرعامل بیمه دی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه با رویکرد جذب و نگهداری شبکه‌ی فروش در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ و با حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، مدیران عامل و مدیران شرکت‌های بیمه‌ای و نیز جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های کشور در شهر مشهد برگزار شد. در این همایش، جناب آقای مهندس موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی، به عنوان یکی از سخنرانان اصلی، ضمن اشاره به گزارش‌های مطالعاتی داخلی و بین‌المللی، به چالش‌ها و فرصت‌های جذب و نگاهداشت شبکه‌ی فروش پرداخته و لزوم توجه بیشتر به ایشان را، از جمله شروط رشد و بهینه‌سازی صنعت بیمه برشمرد.

مدیرعامل بیمه دی، از نمایندگی‌ها به عنوان اولین ورودی به شرکت‌های بیمه‌ای یاد نموده و خاطر نشان کرد، شبکه‌ فروش نقش مهمی در قضاوت عمومی نسبت به برندهای بیمه داشته و می‌توانند در تجربه‌ی خوشایند مشتری و ایجاد خاطره‌ای ماندگار در اذهان مشتریان، سهم به سزایی داشته باشند. وی همچنین با بیان برخی چالش‌ها در این زمینه، به جذب نمایندگان غیرمتخصص اشاره کرده و گفت؛ در فرآیند جذب، گاهی افرادی مورد توجه قرار می‌گیرند که با وجود تحصیلات دانشگاهی، از آموزش کافی بهره‌مند نبوده و دانش و مهارت لازم را ندارند. از این رو به نظر می‌رسد شرکت‌های بیمه‌ای می‌بایست نسبت به امر آموزش، توجه بیشتری مبذول دارند.

مهندس موهبتی با تأکید بر نقش حمایتی شرکت‌های بیمه از نمایندگان اظهار داشت؛ شعب نمی‌بایست به عنوان رقیبی برای نمایندگان به حساب آیند، بلکه بهتر است با ایفای نقش تسهیل‌گر، حامی ایشان باشند و با تخصیص بسته‌های حمایتی انگیزه‌ی شبکه‌ی فروش را حفظ و تقویت نمایند. وی با بیان این که؛ جهان امروز هرچه بیشتر و سریع‌تر به سوی دیجیتالی شدن در حرکت است، گفت؛ عرصه‌ی کسب و کار دیجیتال نـَه تنها در رقابت با نمایندگان قرار ندارد، بلکه با بسترسازی لازم از سوی شرکت‌های بیمه و بهره‌مندی از قابلیت‌های آن، می‌تواند کمک شایانی به توسعه‌ی فعالیت‌های شبکه‌ی فروش نماید.

مدیرعامل بیمه دی، نقش بیمه مرکزی ج.ا.ا و سندیکای بیمه‌گران را در احقاق حقوق نمایندگان، حائز اهمیت توصیف نموده و بیان داشت؛ این دو نهاد، توان و قابلیت آن را دارند تا به عنوان چتر حمایتی از شبکه‌ی فروش، وارد صحنه شده و موجب دلگرمی آن‌ها باشند. مهندس موهبتی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد؛ اعطاء اختیارات بیشتر به نمایندگان و حمایت شرکت‌ها و شعب از ایشان، موجب رشد و تحول صنعت بیمه و پدیداری افق‌های تازه در این صنعت باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی