تاریخ : سه شنبه, 11 اردیبهشت , 1403 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024

اخبار داغ

رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار

2

حرکت از روابط عمومی سنتی به مدرن، راه عبور از چالشها

  • کد خبر : 27590
  • 09 خرداد 1402 - 11:54
حرکت از روابط عمومی سنتی به مدرن، راه عبور از چالشها
ایمان یعقوبی، مدیر روابط عمومی فولاد سنگان در دومین همایش مدیران و روسای روابط عمومی های زیر مجموعه ایمیدرو در خصوص چالشهای این حوزه گفت:

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، از چالش های پیش روی روابط عمومی ها، عدم رسوب دانش نوین ارتباطات در بدنه روابط عمومی ها و عدم تناسب بین افراد و جایگاه شغلی انهاست و نگاه ثانویه در سطح کلان به روابط عمومی است که باعث نقصان در ایفای نقش روابط عمومی ها در سازمانها می شود . وی گفت: روابط عمومی تاثیر بسزایی در ارائه تصویر سازنده و پیشرفت سازمان ها دارد و این واحد برای پیشبرد اهداف سازمان باید متوجه گسست نسلی باشد و به سمت تولید محتوای متناسب برای نسلهای جدید حرکت کنند.

وی به عدم توسعه روابط عمومی ها متناسب با رشد و توسعه سازمان اشاره کرد و افزود همگام با رشد و توسعه سازمانها، روابط عمومی ها باید به سمت توسعه افقی و عمودی حرکت کنند.

او ادامه داد : مسلما حرکت از روابط عمومی سنتی به مدرن اجتناب ناپذیر است چرا که با وقوع انقلاب چهارم صنعتی، رویکرد روابط عمومی به عنوان یکی از مشاغل در معرض حذف باید تغییر کند.

یعقوبی برنامه ریزی استراتژیک ، فرایند محوری، ارتباطات استراتژیک ، تحقیق و پژوهش را از شاخصه های روابط عمومی مدرن دانست و به عبور از نقش سنتی روابط عمومی ها اشاره نمود و با اشاره به تاثیر انقلاب صنعتی بر مشاغلی از جمله روابط عمومی ها، گفت: امید است با بروز رسانی و تداوم یادگیری و تغییر پارادایم، بتوان در مسیر توسعه، رفع چالشهای آینده و ایفای نقش موثر در سازمان و امید آفرینی در جامعه حرکت نماییم.

گفتنی است، دومین گردهمایی مدیران و روسای روابط عمومی های صنعتی و معدنی کشور، به میزبانی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو به مدت سه روز برگزار شد که در این نشست، به چالش های پیش روی روابط عمومی ها و نقش روابط عمومی ها در جهاد تبیین پرداخته شد..

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=27590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی